Zoover

8,9

Super vakantie!

Arianne
15-10-2019

Wij zijn net terug van alweer het 4de achtereenvolgende jaar, in Gaia Garden. We blijven het allemaal eens, in Gaia is iedereen welkom! Of je nou dik, dun, rood,wit,geel of zwart...Engels, Duits, Nederlands of waar ook vandaan, je hoort er altijd bij. Zowel bij het personeel die aanvoelen als je vrienden, als bij de andere gasten.

De kamers zijn ruim, schoon en keurig ingericht. Het eten is prima, er zit altijd iets bij wat je lust. All in principe is goed.

De ligging is net iets buiten het centrum, mooi rustig. Wij huren altijd meteen fietsen, fietsend is het prima te doen naar Kos stad. Leuke stad met oud centrum waar je die leuke shops en boetiekjes vind. Het strand is super, goede ligbedden met dikke matrassen. (Betalen) bediening op het strand. Prachtige strandtenten!

Kortom, super vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Mega geweldig

Jeremy
14-10-2019

Vertaald van Engels naar Nederlands

Ik heb een heerlijke, vrolijke, fijne vakantie gehad, goed gegeten, goed werk geleverd. Het is de 3e keer dat ik daar ben geweest en ik vind het nog steeds erg leuk. Ik en mijn broer blijven daar nieuwe vrienden maken, zoals: met Duitsers, Nederlands, Engels, Pools.

Was weer een geweldige zomer

Gereisd Met vrienden in september 2019

Gereisd Met partner in oktober 2019

Fantastisch Gaia Garden

Jan en Francé
6-10-2019

Onze eerste vakantie in Griekenland! En wat hebben we het goed getroffen! Hotel Gaia Garden in Kos-stad Lambi.

Een zeer vriendelijke ontvangst aan de receptie.

De kamer ruim, netjes en compleet met een mooie flatscreen Tv.

Na de lunch een rondgang door de zeer mooie tropische tuin. Indrukwekkend!

Het prachtige zwembad mogen we zeker ook niet vergeten. Een net, kleinschalig, hotel waar je niet elke dag geplaagd wordt door “animatie “.

Ook het diner was top. Bedienend personeel was zeer aardig en erg behulpzaam. Na het diner gezellig aan de bar bij het zwembad! Top! De eerste ochtend, na het royale ontbijt, hebben we direct een fiets gehuurd tegenover het hotel. Ook de omgeving bied mooie en unieke kansen om de dagen door te komen. Naar Kos-stad fietsen doe je in 10 minuten.

Kortom, een vakantie om nooit te vergeten en wij gaan zeker weer eens terug naar Gaia Garden.

geweldig

[email protected]
29-9-2019

personeel,kamers zeer goed.veel trappen

Gereisd Met partner in september 2019

Geweldig met 1 minpuntje.

Ari
24-9-2019

Leuk hotel, klantvriendelijk personeel van baliemedewerkers tot schoonmaaksters. Op loopafstand van koss-stad. Helaas werd ons een niet gerenoveerde kamer toegewezen welke ook nog eens een terrasje had welke gedeelt moest worden met de buren. Uitzicht 4 deuren naar andere kamers en bijna gehele dag in de schaduw, maar daar weinig last van gehad omdat elke dag een stranddag was. 3 dagen voor vertrek mochten we naar een andere, wel gerenoveerde, kamer. Dit maar, gezien resterende periode, niet gedaan. Kamer werd goed schoon gemaakt. Muziek s'avonds in de bar veel te hard. Ontbijt, lunch en diner goed gevarieerd en van prima kwaliteit.

Al met al toch een geweldige vakantie gehad.

fijn en gezellig

BalR
20-9-2019

gezellig hotel met helaas harde muziek savond in de bar

Kos Sept 2019

Frans
18-9-2019

missen een snackbar bij het zwembad met bijv. hamburgers etc.

Gereisd Met vrienden in september 2019

super hotel

Haerens
17-9-2019

we waren hier voor de zesde keer en het is weer goed bevallen zeker een aanrader om eens te doen

Geweldig

Sandra
11-9-2019

Zeer vriendelijke mensen. Voelt elk jaar weer als thuiskomen

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019