Zoover

7,6

Heel goed hotel

Peeters
14-8-2019

Een mooi hotel. De ligging ten opzichte van Kos-stad is goed. De bus stopt voor de deur en het is 20 minuten lopen. De service in het hotel is perfect. Al het personeel is ontzettend aardig en service met een lach is hier zeker op z’n plaats. Wij hadden 2 voordeelkamers geboekt. Deze lagen onder het zwembad en waren heerlijk rustig. De ligging hiervan was perfect en het waren gewoon nette kamers. Het eten was prima en iedere dag was er een afwisselend aanbod.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Gereisd Met partner in juli 2019

Twijfelgeval

Serethas
9-8-2019

Bij aankomst in het hotel werden we verwelkomd door de nachtportier. Deze man begeleidde ons naar ''onze kamer''. Dit was echter niet de kamer die wij geboekt hadden. In plaats daarvan kregen wij een omgebouwde kamer onder het zwembad. Hier gingen wij niet mee akkoord en vroegen om een andere kamer. Deze kregen wij alleen ook deze kamer was niet naar verwachting met wat wij geboekt hadden. Prima.

Het ontbijt en avondeten zijn prima te doen. Het avondeten is erg gevarieerd met veel keuzes elke dag opnieuw.

Het geen wat ons elke avond weer vrolijk maakte was de receptioniste die de avonddienst draait. Dit is een erg vrolijke en vriendelijke dame.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Heerlijke vakantie gehad!

Rosetta
23-7-2019

Goed hotel met prima en uitgebreid ontbijt en diner.

Nette en schone kamers.

Vriendelijk personeel met name de dame van de receptie.

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldig, relaxte vakantie gehad!

Philippe Mathys
31-5-2019

Mooi gerenoveerd, gezellig hotel met uitstekende bediening en ligging!

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig

jan van houdt
28-4-2019

een top 3 sterren hotel met een familiale sfeer

met zeer verzorgde kamers en een lekkere keuken

een top team wat altijd zeer vriendelijk voor je klaar staat

thank's to Kathy en Maria aan de receptie

de barman , andonis aan het zwembad , en de hele crew in het restaurant

wij hadden hier een perfecte vakantie

Gereisd Met partner in april 2019

Subliem our home far from home

lesley
4-11-2018

Echte aander top personeel. Lekker eten . Mooie kamers komen er altijd graag terug. Ouders waren mee met ons en zyn intussen al terug geweest

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima Hotel!

D. Janssen
8-8-2018

Een leuk, kleinschalig hotel met vriendelijk personeel! De inrichting van het hotel ziet er prima uit. Overdag is het bij het zwembad rustig, handdoekjes leggen is niet nodig. De kamers zien er netjes en verzorgd uit, bij ons werden deze iedere dag schoongemaakt door de poetsvrouw. Het ontbijt en avondeten was ook prima, maar zoals altijd is het altijd weer fijn om thuis te eten. Het personeel werkt iedere dag weer ontzettend hard, en altijd even vrolijk, complimenten!

Boek echter geen voordeelkamer. Deze kamers bevinden zich niet in het hotelgebouw zelf, maar liggen onder het zwembad. Dit zijn geen volwaardige hotelkamers. De ligging van het hotel ten opzichte van Kos stad vonden wij prima. Bij het verhuurbedrijf naast het hotel hebben we voor 25 euro twee fietsen gehuurd voor een hele week. Kos stad is erg leuk om 's avonds naar toe te gaan! Wij misten alleen een mooi zandstrand, hiervoor moet je naar Tigaki gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima hotel!

Nicole
2-7-2018

-Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

-Aan het zwembad kun je prima lunchen.

-Klein hotel, hierdoor wat rustiger bij het zwembad. Fijne ligbedjes aan het zwembad.

-De buffetten waren niet uitgebreid, wel smakelijk eten en lekker veel groente. Er werd ook goed bijgevuld. Toetjes waren niet uitgebreid. Wel altijd fruit.

-De wifi op de kamer werkte goed.

-Er wordt elke dag goed schoongemaakt.

-Moderne kamers met koelkastje

-Naar Kos-stad kun je wandelen, 30min wandelen ongeveer. Maar er stopt ook een bus voor de deur. Hier betaal je 1,50 voor en dan ben je er in 5 minuten.

-Vlak naast het hotel ligt: Smugglers Diamond Restaurant Bar. Zeer vriendelijk personeel waar je gezellig kan gaan zitten voor een drankje of lunch.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Zalig !

Steve De Pauw
18-6-2018

Het was ons eerste bezoek aan Kos.

Het hotel is in 2017 gerenoveerd en ligt op de rand van het centrum.

Dus alles op wandel of fietsafstand maar toch niet te druk.

De kamers zijn goed en alles voorzien,zelfs koelkast en koffiezet. Het buffet is geweldig en ze hebben veel groenten. Zelf vegetariërs zouden hier aan hun trekken komen ! En de vrouwelijke chef schijnt een goed naam te hebben op het eiland.

De eigenaars zijn 2 broers die heel de dag in het hotel rondlopen, en omdat het geen heel groot hotel is, is heel de staff een grote familie en zeer behulpzaam!

Gewoon schitterende vakantie gehad.

Kamertip: zeezicht is te ver als optie

Gereisd Met partner in mei 2018