Zoover

8,6

Een aanrader!

Sandra
16-6-2010

Eenvoudige maar goede appartementen met groot balkon en ruime badkamer. Helaas geen zitbank aanwezig. Schoonmaak wordt elke dag verzorgd, verschoning beddengoed om de drie dagen en schone handdoeken 1x in de twee dagen. Personeel is erg vriendelijk, goed eten in de bar en een groot zwembad met jacuzzi en kinderbadje. Dicht bij het strand en op loop- en fietsafstand van het centrum. Je hebt in Kos-Stad voldoende restaurants waar je goedkoop en lekker kunt eten. En maak korte metten met lui zweet en verken het eiland eens per fiets! En dan niet alleen voor de korte stukjes naar het strand en het centrum. Kortom, een prima accomodatie op een leuk eiland!

toppie

barbara eelco noa jesse
18-7-2009

prima tijd gehad in artemis, onze dochter noa heeft zich prima vermaakt met de lieve meiden van de barkiekidsclub. Verder prima schoonmaak erg schoon, kamers in het hoofdgebouw wel groter dan in het andere gebouw. Het enige jammere vonden wij dat er geen bank in appartement stond maar alleen bedden.

En natuurlijk dikke kus terug voor de malakes!!!! xxxxxxxx

Net terug van 12 dagen Artemis! Het was er echt helemaal 3

Jeroen en Eefje
21-9-2007

Net terug van 12 dagen Artemis! Het was er echt helemaal super. Dimis en Mike zijn inderdaad erg gezellig en ze kunnen heerlijke drankjes maken. De bar bij het appartement werd dus ook druk bezocht door iedereen! De appartementen zijn schoon en netjes en erg ruim. Goed werkende (gratis) arco's en twee lekkere balkons. De service is er erg goed. Iedere dag schone handdoeken en om de 3 dagen schone lakens op het bed. Zelfs de afwas werd voor ons gedaan. Ook de ligging is goed. Centrum en strand op loopafstand. Het eiland zelf is erg mooi, vooral het schiereiland Keaflos, wat goed te bereiken is met een quad of scooter. Kortom: EEN SUPERVAKANTIE!!!

Mensen zoek niet verder!! laatst 2 weken op Kos geweest

Frank en Marga Deibert
5-7-2007

Mensen zoek niet verder!! laatst 2 weken op Kos geweest. Wij zaten in appartmenten complex Artemis. Een complex dat iets uit de drukte staat van de stad.Het personeel is super vriendelijk en heel gastvrij. De kamers waren erg schoon en alles was aanwezig. Het zwembad is groot en heel verzorgd en in het hoog seizoen is er van alles te beleven ook voor de kids.Het bar personeel was zeer oke en heel gastvrij met name Mike en Demis (tjiboekie man). Ik heb daar wat afgelachen aan de bar.Onze 2 weken daar was echt grandioos.Kom daar zeker nog eens terug!! Heel veel dank en respect voor de familie die het runt en het personeel. Echt een aanrader !! ontdek het zelf. Voor die prijs zit je gewoon uitstekend. Boeken en gaan.....

Echt een aanrader: vriendelijk personeel, service is elke

Fam. Kloes
26-6-2007

Echt een aanrader: vriendelijk personeel, service is perfect, elke dag schoonmaak/schone handdoeken, een groot zwembad en kinderbad (zéker voor Griekse begrippen) en een prima onderhouden, ruim appartement. Keukentje is eenvoudig, 2 kookplaatjes en weinig servies etc. maar ook dat is Grieks dus ik had niet anders verwacht. De ligging is perfect, 10 min. lopen van de haven via de leukste winkelstraat ! Voor een heerlijke Griekse maaltijd is restaurant Old River een aanrader en lekkere pizza's eet je bij Mama Rosa....

Wij hebben het super naar onze zin gehad in Artemis

Leni van de Kamp
20-6-2007

Wij hebben het super naar onze zin gehad in Artemis. Prachtig ruim appartement, goed verzorgd, alle dagen schone handdoeken en om de dag schone lakens. Personeel heel erg vriendelijk. Heerlijk eten bij Taveerne Agora op het dorpspleintje achter de kerk. Als wij nog een keer naar Kos gaan, zullen wij zeker naar Artemis gaan.

Gereisd Anders in juni 2007

schitterend appartementencomplex wat goed wordt onderhouden

cees.van.loon
20-6-2007

schitterend appartementencomplex wat goed wordt onderhouden.het personeel is erg aardig en dimiss de barman is een wereldgozer.

Gereisd Anders in juni 2007

Zijn hier plus-minus 4 maanden perjaar

Vasili en Afke Steegers
16-5-2007

Zijn hier plus-minus 4 maanden perjaar.Eten doen we overal maar MIKE

Old River en Nikos en Contessa hebben ons hart gestolen.De mensen (grieken)daar kun je op bouwen prettige lui.

Als je juwelen wilt hebben ben je bij NIKOS-GOLD in de Kanari streed op het juiste adres zeer betrouwbaar en eerlijk.

Gereisd Anders in mei 2007

goed verzorgd appartement, met gezellig personeel

sandra
15-5-2007

goed verzorgd appartement, met gezellig personeel. vlakbij centrum en geen last van drukke straat.Aanrader voor strand is Filarakia en zeker om te eten!!! De meest uitgebreide menukaart van Kos! Wij gaan zeker terug naar Kos en naar Artemis

Gereisd Anders in mei 2007

Wij zijn afgelopen zomer (2006) hier voor 2 weken geweest

Judit
26-3-2007

Wij zijn afgelopen zomer (2006) hier voor 2 weken geweest met onze 2 kinderen. We hebben een heerlijke vakantie gehad. De appartementen zijn netjes en zien er goed uit. Met de fiets waren we zo in kos-stad en in paar minuten lopen ben je bij het strand. restaurant Efkalipty is ook een aanrader. Dit restaurant ligt aan de weg naar het strand. Er wordt heerlijk eten geserveerd en de bediening is top. Leuke vrolijke en geinteresseerde mensen!