Zoover

8,6

Heerlijke strandvakantie

Familie Thomaes
8-9-2019

Wij (gezin met 1 kind van 3 jaar) hebben genoten bij Artemis in een luxe 2-kamer appartement. Dagelijks naar privé strand Artemis Heaven Beach geweest met heerlijke (hemel)bedden, dit is gratis zolang je daar maar alle consumpties afneemt. Je wordt daar heerlijk bediend. Grof zandstrand en fijne kiezelstenen, Je hoeft geen schoentjes aan in het water. Prachtig helder zeewater. Het zwembad was druk, maar saai en doodstil. Je hoorde geen kinderen spelen in het water, kan misschien te maken hebben met het seizoen. Vanuit hoofduitgang is het 3 minuten lopen naar de grote supermarkt. Vanaf Lambi naar Kos-stad is het 15 minuten gezellig lopen tot de fontein (Kos-Haven). Opgelet! Voor de mindervalide en kinderwagens is dit geen ideale vakantiebestemming. Stoep is erg smal en ongelijk ivm het naastgelegen fietspad. Vliegveld is een ramp, dit wordt verbouwd. Het eten is verrukkelijk. Aan de zee eten is leuk, maar ook in de straatjes van Kos-stad

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Appartement Artemis in Nea Kalikratia

H.W. Mouw
12-8-2017

Vriendelijke mensen. Wij zijn er zo'n 8x geweest. Eenvoudig, maar onlangs helemaal opgeknapt. Geen zwembad. Kleinschalig. De eigeneresse kookt en brengt je eten als ze je wat beter kent

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Geweldig!

Neeltje Koelewijn
26-8-2016

Nederlandse animatie geweldig voor kleine kinderen. Altijd een plekje bij het zwembad en het strand, leuk muziekje erbij. Met de fiets alles goed te bereiken. Mooie kamers, schoon, elke dag worden schone handdoeken aangevuld. Top vakantie met onze kleine meiden!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldige accomodatie

Tessa
23-8-2016

De appartementen zijn schoon, modern en ruim.

De bedden slapen prima. Iedere dag schone handdoeken.

Het personeel heel vriendelijk.

De KidsClub van touroperator (juli en augustus) is enthousiast en leuk!

Er is ook dagelijks een host van touroperator aanwezig. Zeker niet voor de gezelligheid (geen vrolijkerd), maar hij doet zijn werk zoals het moet.

Geen handdoekje leggen bij het zwembad, wat een verademing!!!! (er zijn natuurlijk altijd 1 of 2 spelbrekers, maar het personeel spreekt gasten er wel op aan)

Het strand is zalig. Fijne kiezels, 2 bedjes een stoel en een tafeltje.

Bedienend personeel aan je bedje. Lekkere koffie en lekkere salades en broodjes.

Een fiets kun je huren voor 12 euro per week. Maar lopend naar de stad is ook prima te doen.

Super verblijf gehad!

eline
26-7-2016

Het verblijf was echt super, met een dochter van 1,5 gereisd. Voor kinderen erg leuk hotel. Dicht bij het strand en de haven. Leuk om te fietsen, de huur ervan was ook niet duur.

het personeel van het hotel was erg vriendelijk even als het personeel van tui. Het animatieteam was prima. Wellicht iets vaker iets met muziek op tijden dat kleine kinderen ook wakker zijn.

Super accomodatie!

Hanneke
27-6-2016

Top accomodatie.

Mooie, gerenoveerde kamers van alle gemakken voorzien.

Kleinschalig.

Veel Nederlanders (toen wij er waren waren er alleen maar Nederlanders)

Je loopt langs het appartement in 2 minuten naar de zee, waar een mooie hip strand is met gratis ligbedjes en lekkere muziek.

Naast het appartement huur je voor 10 euro een week een fiets.

In 5 minuten fiets je naar Kos stad.

Voor ons was dit appartement zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk nieuw luxe hotel

Claudia de Heer
1-5-2016

Echt een fijn en luxe hotel. Alles is dichtbij en het zwembad is heerlijk. Aardige en behulpzame mensen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Mooie, ruime appartementen! Kleinschalig & luxe!

Miranda
27-8-2015

Ruime appartementen, zeer netjes. Voorzien van luxe zoals een nespresso apparaat, goede boxsprings en een regendouche. De miniclub is NL talig en super leuk voor de kleintjes. De beachclub van het complex heeft heerlijke ligbedjes aan het strand. Betaalsysteem met bandje is erg praktisch. Bij het zwembad worden geen handdoekjes gelegd en er was altijd plaats! Kos stad (centrum)is wel een stukje lopen, ik denk zeker 20 minuten. Het is wel door een straat met allemaal winkeltjes en eettentjes. Er zijn overigens volop eettentjes in directe omgeving. Wij hadden zelf fietsen gehuurd bij tentje naast het complex, (15 euro voor een week) ideaal!

Fantastisch!

jessicavingerling
24-8-2015

Heel fijn appartementencomplex,prima personeel, op loopafstand van het gezellige Kos-stad, heerlijk strand, kortom genoten van Time to Smile Artemis.

Kids club was ook top!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Wat een klantonvriendelijkheid!

Jan
19-7-2015

Bij vergissing hadden wij de eerste drie dagen gebruik gemaakt voor het ontbijtbuffet. Hadden we niet geboekt. We dachten van wel maar was niet zo. Onze fout. Maar goed we werden er uiteindelijk op gewezen en ik gaf meteen aan dit wel te willen betalen. Maar toen ik vroeg of ze wel wat coulance konden betrachten, zij hadden ons immers ook eerder attent kunnen maken, waren ze onvermurwbaar. Het bedienend personeel had volop begrip maar de eigenaren hielden voet bij stuk en ook touroperator wilde niet bemiddelen. Dit was volgens hen typisch iets tussen klant en hotel. Het is een mooi hotel met vriendelijke bediening, maar als het even iets misgaat, verwacht dan geen tegemoettreding. Ze hebben zelfs gedreigd mijn paspoorten vast te houden.