Zoover

8,6

oost, west, Artemis, best

juan denissen
27-7-2013

Heerlijke vakantie gehad van 4-7 tot 18-7-2013.

Spyros errug goede/ gezellige barman, waar je ook echt een paar keer in zijn familierestaurant (Istros) moet gaan eten.

Prima ligging, goede appartementen.Goed geisoleerd. Je hoort alleen de mensen in het bijgebouw hun deur sluiten wanneer zij thuis komen, verder geen buren gehoord. En alle appartementen waren bezet.

KIEZELstrand in de achtertuin. Zandstrand bij Tigaki 10 km.

Winkels en pinautomaten in overvloed. Allen binnen 5 minuten lopen.

Eten aan het zwembad is erg lekker, helaas maar tot 15.45 uur. Haal zelf je ontbijt bij de bakker of supermarkt in de buurt.

Kinderanimatie was perfect, aan het zwembad, complimenten voor Carlo en Marjolein. Geen grootste shows, maar gezellig samen met de kinderen.

Artemis is vooral geschikt voor kinderen tot 12 jaar. Het is rustig.

Bedden zijn verschillend, maar met een deken onder het onderlaken lagen ze allemaal redelijk goed.

SUPER

Esther
23-10-2008

Zijn in de herfstvakantie geweest, prachtig weer, mooie schone en ruime appartementen, prima ontbijt gemaakt door Mike, lekker rustig.

Ga vooral eten bij ANGELICA'S!! direct aan het strand (t.o.Filarakia) bij de blauwe stoeltjes. Heerlijk ECHT grieks eten, gezellige bediening door Linda(NL) en Dimitri, gratis ligbedden op het strand.

Helemaal goed

Gereisd Familie in oktober 2008

Voor herhaling vatbaar

Fam. Rommens
18-10-2008

Net terug van een weekje najaarsvakantie. Het was de 1e keer voor ons dat we hebben kennis gemaakt met een Grieks eiland. Mede door eerdere beoordelingen op deze site voor Artemis gekozen. En we hebben er 100% van genoten.

Heerlijk ruim en schoon appartement, vriendelijk personeel en mooi weer.

Mochten we ooit weer teruggaan naar Kos, dan wordt het zeker weer Artemis.

het was een topper

fam. zwegers
24-9-2008

Het was een hele gezellige vakantie. Mooi zwembad en ruim voldoende bedjes. De bediening was goed en de cappuccino's waren erg lekker. Mike, Demis en Olga waren leuke gasten. Er zijn voldoende leuke eettentjes in de buurt.We hebben een leuke vakantie gehad.

Gereisd Familie in september 2008

Toppie

rosita
23-9-2008

Appartement Artemis is een superappartement, supervriendelijk personeel, dimi van de bar met z'n gekke grapjes ;-)!!!

echt een aanrader, en ga vooral als je er bent eten bij restaurant filarakia, als je daar eenmaal bent geweest wil je niet anders mee, wij iig niet!!!

volgend jaar gaan we zeker weer terug!!!

Gereisd Familie in september 2008

Het was geweldig

vakantieganger
19-9-2008

Wij zijn hier in juni een weekje geweest met een kleintje van 1,5 jr.

Hebben een heerlijke vakantie gehad.

Kinderbad te diep voor kids tot 3 jr. Voordeel = zoet water in zwembad

Service prima: klachten worden snel verholpen.

Afstand naar kos-stad 15 min lopen, erg gezellig.

Keukenuitrusting in appartement is sober, maar voldoende. Wij zijn dagelijks uit eten geweest.

Wij hebben fantastisch gegeten bij Tarzan Beach (bij het strand)is kleine 10 minuten lopen, zijn meerdere keren terug geweest. Zijn daar dan ook erg in de watten gelegd, kregen gratis coctail na het eten en soms gratis dessert.

Ook Filarakia was erg goed.

Auto gehuurd en de eilandtoer (vd excursie)zelf gereden, was prachtig!

Strand bij Tigaki is het mooist, echt zandstrand!

Supermarkt op 5 min. loopafstand. Vanaf app. linksaf kom je hem vanzelf tegen aan je linkerhand.

Super! Alles aanwezig voor een heerlijk verblijf.

Angela Blom
9-9-2008

We zijn hier 15 dagen geweest. Een echte aanrader. Zwembad top, drankjes bij het zwembad niet duur. Lekker eten bij het appartement. Leuke sfeer. Appartement ruim genoeg voor een gezin met 2 kids. Dichtbij Kosstad. Alles met de fiets gedaan. Eten bij Sofie aan het strand was super! Ook lekker gegeten bij Mangiare. Maar Sofies was nummer 1.

Gaan zeker nog eens terug. Wij vonden het strand wel erg druk, gingen op de fiets naar Tigaki Beach. 50 min fietsen.

goede prijs-kwaliteit verhouding

Richard Kwisthout
31-8-2008

Artemis is een verzorgd app. complex. Service is erg goed. Klien minpuntje is dat de balkontafeltjes erg klein zijn waardoor ontbijten op balkon met drie pesonen niet echt makkelijk is. Verder erg goed.

Gereisd Familie in augustus 2008

netjes en schoon

G.Droog
31-8-2008

Wij zijn 2 weken in Artemis geweest, heel schoon en prima verzorgd. Dagelijks schone handdoeken en om de 3 dagen een schoon bed. De harde muziek de hele dag bij het zwembad was soms niet prettig. Verder alles prima te doen met de fiets,wij hadden 4 fietsen voor 1 week voor € 40 bij Moto Holidays welke prima functioneerden om alleen maar naar het stadje te gaan. Verder is restaurant Sofie aan het strand een echte aanrader,hele aardige mensen en naast het heerlijke eten voor een prima prijs zijn ook de strandbedden geheel gratis.

Prima appartementen

Fam Lammers
7-8-2008

Mooi complex. Alles ziet er keurig uit. Vriendelijke mensen. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Appartement was standaard ingericht zoals je overal in Griekenland tegenkomt. Kookplaat waar je net een eitje op kunt koken, meer hoeft ook niet want je kunt overal heerlijk eten, koelkastje, bedden. Wel standaard met airco en tv met vooral lokale zenders. Ruime balkons, 2 stuks, voor elke kamer één. Wij zaten in het bijgebouw. Dat ligt wat verder van de straat en daar had je geen last van het verkeer aldaar. Balkon deuren waren goed geluidsisolerend.

Het was natuurlijk hoogseizoen maar de prijs van de gehele reis was wel wat aan de hoge kant. In vergelijking met vorige jaren was deze vakantie toch een stuk duurder.

De Kidsclub staat aangegeven voor kinderen t/m 12 jaar. De georganiseerde aktiviteiten waren eigenlijk voor kinderen tot een jaar of 9. De Kidsclub dames, Heleen en Samantha, deden het voor deze kinderen overigens wel erg leuk.