Zoover

8,6

Al 16 x in kos waarvan 13 x in artemis

Lenie dubbeldam
5-7-2019

Super apartement en heel vriendelijke mensen net familie

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima appartement met prima ligging maar saai

Wilma
31-5-2019

Mooie ruime kamers en een fijne inloopdouche. De regendouche zat echter te ver naar de muur maar de losse handdouche was goed te gebruiken. De handdoeken werden niet iedere dag verschoond wat ik voor de douchehanddoeken niet prettig vind. Na overleg en veel praten werden deze toen toch iedere dag verschoond. De bedjes bij het zwembad zijn prima maar het is er zo saai. Ook in de ontbijtruimte en bar ontbreekt het aan aankleding. Echt heel kaal allemaal. Ook werd er naast het gebouw veel gebouwd. De fietsen waren prima en in 10 minuutjes sta je dan ook in het centrum waar het super leuk toeven is met heel veel restaurantjes.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fijne plek voor een geslaagde vakantie

Bob
29-5-2019

Heerlijke vakantie gehad in dit complex. De Time to Smile formule was ons in Playa del Ingles goed bevallen en ook hier troffen we een mooi complex met een fijne ruime kamer met goede lange bedden en voorzieningen.

Er is een mooi zwembad, waar gelukkig geen handdoek leggers zijn en een eigen stuk strand.

Meeste kamers hebben geen bijzonder uitzicht.

Alles is op loop/fiets afstand en er genoeg te doen. Alles perfect? Ons gebouw had een centrale gang die enorm gehorig is. Peuters die vroeg in de ochtend die roepen en rennen lijken wel direct naast je bed te staan.

(snap die ouders ook niet). Het groen, de tuin naar het strand, het kan beter en netter. Hier en daar zie je wat zaakjes die onderhoud nodig hebben. Diverse buitenlampen waren tijdens ons verblijf kapot. Dat is slordig en zijn juist de puntjes op de i die bij "Time To Smile Play del Ingles" allemaal wel op orde waren. Ondanks deze minpuntjes een absolute aanrader dit Appartement

Heerlijk genoten!

Celine
12-11-2018

Een heerlijk hotel met super vriendelijk personeel. De kamer werd elke dag schoongemaakt en super tevreden over de schoonmaak. Het enige minpuntje was dat het zwembad heeel koud was, haha, maar was zeker groot genoeg. Het ontbijt en de lunch was goedkoop en superlekker. Kos-stad is 10 min lopen en je kan heerlijk eten in alle restaurantjes. De Bar Jacksons was een leuke bar met pooltafel dicht bij het hotel. Drankjes en hapjes heerlijk en goedkoop. Kort om, wij komen hier zeker weten terug!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Fantastisch!

Roel en Sjoukje
18-9-2018

Heerlijk verblijf hier gehad.

Prima, lux, ruim en rustig appartement met zelfs 2 balkons. De beach was fantastisch, leuke muziek, absoluut niet storend en dat terwijl wij muziek niet nodig vinden..Verstelbare ligbedden met stoel en krukje en emmertje voor afval. Netjes en keurig met attent personeel zowel bij de receptie als op t strand.

Een klein verbeterpuntje puntje: beter licht in keuken gedeelte en handvaten aan kastdeuren.

Komen graag hier terug!!

Gereisd Met partner in september 2018

Prima locatie, maar niet weer terug.

Toet
15-9-2018

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel. Het was schoon en lekker rustig. Prijs-kwaliteit, dan vinden we de prijs aan de hoge kant. Gezien het 3 jaar geleden helemaal opgeknapt is moeten ze dat echt weer bij gaan houden wil het niet echt verpaupert eruit gaan zien. stuk tussen app en strand is een beetje saai en leeg. s'Avonds werkelijk niets te beleven in het app. Handdoek-service betekent om de 3 dagen een schone handdoek, niet iedere dag.

Lekker wandelen naar de stad is prima te doen. Fietsen is erg hectisch en druk. Zeker ook een auto huren voor 1 dag, dan heb je het hele eiland gezien. Ga wel je eigen gang want anders zit je op de mega toeristische stukken, waar je niet wil zitten, en zijn zoveel mooie andere dingen te zien. 2 supermarkten in de buurt, neem de supermarkt rechtsom, die is toch was frisser als die linksom. Restaurantjes buiten de stad zijn zeker zo goed als in de stad maar wel wat goedkoper. Ontbijt erg eenvoudig

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijke vakantie gehad hier!

Laura
28-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Artemis TIME TO SMILE!

Het complex is brandschoon, en al het personeel heel erg vriendelijk. Wij voelden ons direct thuis! Groot appartement met goede faciliteiten, een heerlijke douche en comfortabele bedden! De bedden waren extra lang.

Er is een fijn zwembad waar altijd voldoende bedjes beschikbaar zijn, ook in de middag.

Om de hoek kan voor 15 euro (voor een week) fietsen gehuurd worden. Twee keer vallen en je bent op het strand! Kos stad is 15 min lopen, of 5 minuten fietsen. Ideale locatie! Ook een auto huren via het hotel is makkelijk en goed geregeld. Wij zijn een dagje naar de andere kant van het eiland geweest. Prachtige stranden hier!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Modern appartement met goede service

Loes
1-5-2018

Een twee kamer appartement in Artemis was erg groot, modern en luxe afgewerkt. Badkamer schoon en groot genoeg. Er is veel sfeer aangebracht door te werken met licht en mooie details. Overal handige stopcontacten en 2 fijne balkons. Geen gebruik gemaakt van de keuken, maar ook deze was goed voorzien. Schoonmaak was zeer goed en aardig. Het personeel aan de receptie en bij het zwembad erg aardig en gastvrij. Ontbijt was elke dag goed geregeld. Voldoende keuze en qua warme producten dagelijkse afwisseling.

De ligging van het appartementencomplex vonden wij ideaal. Binnen 2 minuten ben je aan zee, bij de strandbar die bij het complex hoort. Binnen 10 minuten lopen bij Kosstad en ondertussen kom je leuke tentjes tegen.

Het heeft onze verwachtingen overtroffen!

Gereisd Met partner in april 2018

Prima ligging,heerlijk strand.

Annette raven
29-4-2018

Erg genoten bij Artemis.goed concept.

Gereisd Met partner in juni 2017

Bijzonder fijn appartement!

William
20-12-2017

Het 'Time to Smile' komt hier goed tot zijn recht. Appartement is ruim, koel, strak, praktisch en schoon! Ruime slaapkamer met 2 mega boxsprings, prachtige inloopdouche en grote wastafel. Woonkamertje met goed meubilair en een dubbel balkon (slaapkamer en woonkamer). Handdoeken werden dagelijks verschoont, ons bed werd ook dagelijks opgemaakt/verschoont.

Nadeel is wel, aan onze kant stond de zon er niet op, dus handdoeken drogen ging niet echt lekker. Maargoed, noem het een nadeel :)

Het zwembad is groot genoeg met ligbedden en een bar, drukke straat merk je niets van. Stukje lopen en je komt uit bij de Artemis Heaven Beach bar, prachtige bar met echt goed eten. Serveren ook bij de ligbedden op het strand.

Advies is wel om een fiets te huren, (kan bij de buren) want het is niet ver lopen, maar scheelt toch wel tijd. Dagje een buggy huren is ook een aanrader en ook dit kan bij de buren!

Gereisd Met partner in augustus 2017