Zoover
Appartement Artemis

Appartement Artemis

Appartement
8,6

Ook prima kunnen sporten bij Artemis!

Arianne
23-7-2017

Net terug van een heerlijke 11 daagse vakantie op Kos. Over het appartement en de ligging sluit ik me volledig aan bij onderstaande beoordelingen; gewoon top! Ik ben een fanatieke sporter en bij boeking heb ik echt moeten zoeken naar een recensie over de fitnessruimte. Ik kon er weinig over vinden en dat wat ik las, was negatief. Het was dus weinig veelbelovend en ik dacht dat ik het bij hardlopen zou moeten houden. Bij aankomst echter, bleek het alles mee te vallen. Ja, de fitnessruimte is onder in de kelder, wellicht wat donker hierdoor en niet voorzien van de meest moderne dumbells en apparaten. Maar...gewichten zijn gewichten en ik heb prima mijn krachtschema kunnen doen. Officieel gaat de gym pas om 9 uur open, maar omdat ik een vroege vogel ben (en i.v.m. warmte) heb ik gevraagd of ik niet eerder mocht. Dat was geen probleem, echt tof! Kortom; voor de mensen voor wie het belangrijk is, ook de fitnessruimte kan er prima mee door!

NB: Hardlopen langs de kust is trouwens ook een aanrader!

NB2: Wij waren net een dag terug toen de aardbeving plaatsvond. Wat een drama voor het eiland zelf en de mensen die het getroffen heeft. Kos stad is prachtig; onvoorstelbaar dat het er nu in puin ligt. Ik kan alleen maar hopen dat het snel weer herstelt kan worden en laat het vooral een vakantie naar Kos niet in de weg staan!

Goed maar niets bijzonder

Annelies
29-5-2017

Dat er niet niets te doen is en erg rustig. En gehorig.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Geweldige appartementen! Heerlijkl, ga zeker terug

Petra
20-4-2017

Het zijn mooie ruim ingerichte appartementen, met lekker lange (goede!) bedden, een mooie inloopdocuhe, nespresso-apparaat op de kamer. Gewoon top. Ook de staff van dit klein complex is supervriendelijk en zorgzaam.

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Fam. Slik
5-3-2017

Super appartement We komen er al jaren maar een super verblijf op het eiland KOS

Gereisd Met partner in juni 2016

erg goed wil er zo weer heen

jan uit epe
7-1-2017

ligging lekker rustig .dicht bij het mooie strand, lekker zwembad, reeds verbouwd mooi luxe,een tip ga eens in september geen kinderen heerlijk genieten .kos stad is ook mooi.

Gereisd Met partner in september 2015

Prima complex.

Arie wander
20-11-2016

Gastvrij personeel goede schoonmaak leuke sfeer

Gereisd Alleenreizend in januari 2016

Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest top

FAM.A.JONAS
10-10-2016

Vriendelijk perzoneel, maar 1 nederlandse zender op tv.[appverderartementen]

muziek kon wel wat zachter, vooral op het strand, maar verder is artemis een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2016

Super Hotel

Chantal Smit
2-10-2016

Artemis is echt een Time to smile! Super hotel. Al het personeel is super vriendelijk!

Gereisd Met partner in september 2016

Geweldig! Een fantastische time to smile

Rob & Tonny
30-9-2016

Wij komen al zeker 20 jaar op /in Kos, en hebben best wel wat ervaring betreffende accommodaties en service, maar dit slaat alles.

Goed ingericht appartement, met alle noodzakelijke attributen voor een geweldig verblijf. Elke dag schone handdoeken, elke dag een schone kamer, regelmatig schoon beddengoed. Een heerlijke inloopdouche met o.a. een regendouche en niet een (soms) loszittende douchekop in een klein ligbad.

A big smile waardig.

Voor strandliefhebbers is dit ook een ideale accommodatie: je loopt in twee minuten naar het eigen strand, Heaven Beach, waar je heerlijk op goede strandbedjes kan genieten van de zon, zee en een drankje of hapje, kortom, je waant je in de Heaven als je hier ligt.

Ben je goed ter been, is Kos stad te belopen, wil je je iets sneller verplaatsen zijn er vele mogelijkheden om fietsen te huren. Even in de Kanaristraat (dus linksaf) zit Moto Harley, een bedrijf met een Hollands tintje; daar hebben zij een uitgebreid assortiment fietsen voor groot en klein zelfs elektrische.

Alles bij elkaar een goede combinatie voor een fijne relaxte vakantie op Kos.

Een echte aanrader

Nancy & Sandra
23-9-2016

We hebben een super tijd gehad op kos.

Het appartementencomplex ziet er keurig en netjes uit.

Alles vlakbij zowel het strand als kos stad.

Naast het appartementencomplex zit een fietsverhuurder waar je goeie fietsen kunt huren voor 12 euro per week.

Max (host touroperator) helpt je overal bij en maakt het ook enthousiast om dingen te ondernemen.

Leuke tips;

* Huur een buggy of auto, om meer van het eiland te kunnen zien. Zia, is zeker een aanrader om heen te gaan. Voor het eten en op de achtergrond van een mooie zonsondergang te kunnen genieten. Een keer een ander strand als Lambi, bezoek dan zeker Paradise Beach. Tigaki, is een leuk dorpje aan het strand om te bezoeken. Wil je een keer in zee water van 40 graden liggen, bezoek dan zeker Embros Thermae.

Ook leuk om te doen, is de 3 eilanden tour.

Al met al een heerlijke vakantie gehad!