Zoover
Aparthotel Alexandra Beach

Aparthotel Alexandra Beach

Aparthotel
8,2

We gaan nog een keer terug.

Monique
5-7-2019

We kregen bij inchecken een gerenoveerde kamer, maar vonden hem wel erg klein. hadden geboekt. Toen we een topper voor het bed vroegen kregen we het meteen, maar toen de topper aan elke kant 20 cm over stak zagen we pas echt dat het een erg kleine kamer was. We hebben ons ongenoegen gemeld bij de receptie, omdat we een superior kamer hadden geboekt en het idee hadden dat dit niet klopteen. We kregen meteen een grote mooie kamer. Het ontbijt is sober maar we hebben wel goed gegeten. Het complex is erg goed en zuiver. De service is top.

Gereisd Met partner in juni 2019

Zolang onze gezondheid het toelaat gaan we naar di

J. Peters-Geelen
4-7-2019

Het hotel is een zeer gastvrij hotel met uitstekende service. Er is veel geinvesteerd om bij de tijd te blijven. Een team van vaste medewerkers zorgt ervoor dat uw wensen indien mogelijk worden vervuld om een ontspannen vakantie te hebben. Een Nederlandse receptioniste doet alle moeite om u samen met haar collega's de juiste hulp te bieden. Ook het barpersoneel is zeer klantgericht en ook een praatje op z'n tijd hoort erbij ondanks dat het druk kan zijn aan de bar. We genieten al jaren van deze ontspannen sfeer

Gewoon goed

Albers, M
4-7-2019

Het verblijf in Alexandra Beach is gewoon goed.

Vriendelijk personeel, staan zo voor je klaar.

Probleem in je appartement, ze zijn er zo.

Fietsen regelen ook geen probleem, dus gewoon geweldig.

Ontbijt is simpel, maar op Griekse wijze.

Kom je iets te kort aan de overkant van de straat is een winkeltje, dan haal je er gewoon iets bij.

Alexandra Beach kan ik echt aanraden

Gereisd Met partner in mei 2019

Super mooi rustig gelegen verzorgd complex

Monique de Kieviet
3-7-2019

heerlijk rustige locatie op 10 minuten fietsafstand van Kos stad

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldig

Monique
28-6-2019

Geweldige accomodatie en zeer schoon met herl vriendelijk en behulpzaam personeel dit verdient een 10

Heerlijke vakantie

D
25-6-2019

Prima en leuk hotel.

Hotelkamer niet groot, maar prima met benodigde voorzieningen (wij hadden de gerenoveerde kamers)

Ontbijt is eenvoudig, maar prima om de dag mee te starten.

Altijd ligbedjes vrij bij zwembad, of er is plaats op het grasveld. Zwembad groot genoeg.

's Avonds drankje doen bij de bar aan het zwembad, altijd gezellig.

Strand op loopafstand. Fiets huren is aan te raden voor verdere strandbezoeken en om naar Kos-stad te gaan

Om het eiland te verkennen is een auto wenselijk, ivm steile heuvels.

Super!

Nelly
15-6-2019

Mooi deels gerenoveerd hotel. Mooie kamer en badkamer. Gezellig zwembad met voldoende bedden. Vriendelijk, goed Engelssprekend personeel. Klein minpuntje, ontbijt is niet zo best. Kies dus voor logies, supermarkt aan de overkant. En in de kamer zit klein keukentje, kies dan wel kamer met Zwembadzicht, en ontbijt op je balkon.

Hetty Van der Vliet
13-6-2019

Het is een ontzettend gezellig hotel waar aan de receptie een nederlands sprekende mevrouw staat wat natuurlijk heel makkelijk is en die ook heel behulpzaam is met alle vragen die je hebt. Verder een hele leuke plaats Kos-stad en alles is goed te doen met de fiets of te voet.

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig

Marleen
15-4-2019

Top locatie vlakbij het strand. Zeker aan te raden om fietsen te huren! Hotel netjes en schoon.

Gereisd Met partner in juli 2018

Feestelijk leven!

J.Peters-Geelen
23-3-2019

Ons verblijf was fantastisch! Zeer gastvrije echtpaar dat dit hotel op een zeer familiaire wijze runt. Persoonlijke aandacht voor elk detail!

We komen hier al jaren en het is telkens opnieuw thuiskomen.

Ook de bedienden en kamermeisjes zijn erg attent. Een prachtige hotelaccommodatie met zeer schone kamers en appartementen.

Het ontbijt in buffetvorm is prima en het zwembad wordt goed onderhouden.

De rustige ligging en toch goed bereikbare locatie en de vele restauranten van uitstekende kwaliteit maken onze vakantie tot een jaarlijks terugkerend feest!

De prijs/kwaliteit verhouding is prima en er is telkens een extra toegift!

Voor kinderen is er een kinderbadje en speeltoestellen in een apart tuingedeelte.

Gereisd Met partner in juni 2018