Zoover

Geweldig

Marleen,Ā
15-4-2019
  • HygiĆ«ne7

Top locatie vlakbij het strand. Zeker aan te raden om fietsen te huren! Hotel netjes en schoon.

Gereisd Met partner in juli 2018

Feestelijk leven!

J.Peters-Geelen,Ā
23-3-2019
  • HygiĆ«ne10

Ons verblijf was fantastisch! Zeer gastvrije echtpaar dat dit hotel op een zeer familiaire wijze runt. Persoonlijke aandacht voor elk detail!

We komen hier al jaren en het is telkens opnieuw thuiskomen.

Ook de bedienden en kamermeisjes zijn erg attent. Een prachtige hotelaccommodatie met zeer schone kamers en appartementen.

Het ontbijt in buffetvorm is prima en het zwembad wordt goed onderhouden.

De rustige ligging en toch goed bereikbare locatie en de vele restauranten van uitstekende kwaliteit maken onze vakantie tot een jaarlijks terugkerend feest!

De prijs/kwaliteit verhouding is prima en er is telkens een extra toegift!

Voor kinderen is er een kinderbadje en speeltoestellen in een apart tuingedeelte.

Gereisd Met partner in juni 2018

Fijn, verzorgd hotel met perfecte locatie!

T.,Ā
21-1-2019
  • HygiĆ«ne9

Alexandra Beach is een goed verzorgd hotel voor zowel gezinnen als koppels. Personeel ontzettend vriendelijk waarvan 1 NL spreekt. Zwembad heeft genoeg ligbedden, maar als tip kun je je handdoek neerleggen als je gaat eten! Dan weet je zeker dat je een bedje hebt. Kamer netjes en wordt elke dag schoon gemaakt. Voor met zijn 2e was ons appartement hartstikke groot! Ontbijt is elke dag hetzelfde en niet veel keus, maar wat er is smaakt prima! Omgeving is perfect. Net iets buiten Kos-Stad, maar dichtbij veel restaurants en winkeltjes in de straat. Het Kiezelstrand is drie minuten lopen vanaf het hotel! Kortom: Perfecte vakantie gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Kom zeker nog een keer

Patt,Ā
23-10-2018
  • HygiĆ«ne8

Goed hotel, lekker kleinschalig en veel groen. Het ligt goed centraal, gezellige restaurants in buurt, zo ook winkeltjes, dicht bij strand. En op loop afstand van Kosstad. Zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Heerlijke vakantie gehad šŸ˜Ž

Mieke,Ā
17-10-2018
  • HygiĆ«ne8

Het hotel/ appartement was goed. vriendelijk personeel , kamers werden dagelijks schoongemaakt.

Mooi zwembad met gezellige bar ..

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Prima

Hans,Ā
2-10-2018
  • HygiĆ«ne9

Prima locatie net buiten Kos-stad, met de fiets makkelijk en gezellig om te doen, maw...de drukte kan je opzoeken.

Voor ons fantastisch

H Wouda,Ā
29-9-2018
  • HygiĆ«ne10

Heel fijn hotel/appartementen complex. Rustig gelegen maar op afzienbare afstand van Kos-stad. Hele vriendelijke mensen. Iedere dag schoon beddengoed en handdoeken. Wij zaten in de nog niet opgeknapte vleugel maar was goed te doen. T ontbijt was idd niet super de luxe maar zeker meer dat wat ik thuis op tafel zet dus dik tevreden. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in september 2018

Top personeel, wij komen zeker terug !!

Familie Brils,Ā
25-9-2018
  • HygiĆ«ne10

Kleinschalig hotel op loopafstand van Kos stad. De kamers worden allemaal gerenoveerd. Heb ze allebei gehad . Er word heel goed schoongemaakt en bij de receptie werken mensen die je top helpen met alles. Ontbijt was eenvoudig maar prima . Jammer was dat er badgasten waren die hele dagen ligbedden reserveren en pas tegen de avond erop kwamen liggen . Misschien dat daar ook wat aan gedaan kan worden . Wij waren dik tevreden .

Gewoon goed hotel!!

Rita,Ā
19-9-2018
  • HygiĆ«ne8

Wij verbleven in een appartement, zeer ruim maar beetje gedateerd. Maar prima te doen. Geen gebruik gemaakt van ontbijt maar broodjes gehaald in het winkeltje tegenover het hotel.

Hotel ligt buiten de stad maar met (gehuurde) fietsen prima te doen.

Zwembad vrij recentelijk opgeknapt naar onze mening, zag er netjes uit, voldoende ligbedjes.

Personeel receptie is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in september 2018

Gerenoveerde kamers zijn erg mooi evenals de tuin

Peter W,Ā
23-8-2018
  • HygiĆ«ne8

Wij hebben geboekt bij een reisorganisatie waarbij gekozen kon worden voor de gerenoveerde kamers.

Het complex is gelegen op een rustige locatie, met de fiets ben je in minder dan 10 min. in Kos stad.

Tip: Fiets huren bij ideal (klein stukje lopen richting centrum), stadsfiets met mandje voor 15 euro per week.

Wij hadden een zeer ruim gerenoveerd 2-kamer app en deze had 2 airco's, zowel in de woon/slaapkamer/keuken als in de slaapkamer.

Wij vonden de bedden erg hard.

De badkamer was mooi, maar de douche erg klein en 1 groot waterballet door het ontbreken van goede afscheiding.

Voor onze kinderen van 17 en 14 jaar was er bij het complex erg weinig te doen. Het zou leuker zijn geweest als er bijvoorbeeld een pooltafel of tafeltennistafel zou zijn geweest.

Erg jammer dat er ligbedden bij het zwembad werden 'gereserveerd' met handdoeken.

Als dat zou worden verboden Ć©n gehandhaaft, zouden er ruim voldoende ligbedden zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018