Zoover

Hotel Messonghi Beach

Prima

Caroline
1-10-2019

Groot maar door de verschillende gebouwen wel kleine dorpjes gecreëerd. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Met dieet wensen wordt door de Chefkok een afspraak bij aankomst geplannend en uitstekend op ingespeeld.

Gereisd Met vrienden in september 2019
Greta P, Guest Relations, 4-10-2019

Hallo Caroline, Hoe leuk van je om deze beoordeling te schrijven. Wij zijn heel blij met de complimenten en wij hopen je snel nog eens te mogen verwelkomen.

Greta P

Nooit meer!

Marleen
28-9-2019

Een grote tegenvaller! Van mijn kamer tot de uitgang was al 1 km lopen en daar aan gekomen een enkele winkel waar ook nog eens vele lege panden tussen zaten. Kortom, geen centrum om lekker even te wandelen. Ook in het hotel veel lopen, middagsnack alleen op het strand te verkrijgen en twee eetzalen aan elkaar geplakt waar je met zo’n tweeduizend man tegelijk moet eten. Kamers vies en gestressed personeel. Bah, nooit meer!

Gereisd Met vrienden in september 2019
Greta P, Guest Relations, 30-9-2019

Beste Marleen,

Het spijt ons zeer te vernemen dat wij u geen geslaagde vakantie konden bieden en met spijt vernemen wij dat wij niet aan uw verwachtingen voldeden. Wij nemen nota van uw opmerkingen en verbeterpunten. Ons hotel, dat bestaat uit een hoofdgebouw, een aantal bijgebouwen en bungalows ligt in uitgestrekte mooi onderhouden tuinen en de maximale afstand tot de uitgang is 550 meter. De dorpjes Messonghi en Moraitika hebben heel wat te bieden en tijdens het hoogseizoen zijn er heel wat taverna’s, super markten, souvenir-winkeltjes en bars geopend.

Wij nemen ook nota van uw verbeterpunt over de schoonmaak van de kamers. Dit is een zeer belangerijk punt voor ons en in de regel hebben wij geen klachten over de netheid van de kamers. Ik heb uw opmerking intern gedeeld. Over de vriendelijkheid van ons hardwerkende personeel krijgen wij vaak complimenten.

Nogmaals, het spijt ons dat wij u geen geslaagde vakantie konden bieden.

Tegelijkertijd wens ik toch ook te vermelden dat we er in slagen om het merendeel van onze gasten tevreden te stellen.

Groot massaal hotel

Karin
7-9-2019

Onze kamer was goed maar er is veel verschil in kamers. Eten was goed van smaak maar het restaurant was een grote vreetschuur. Drankjes waren lekker. Leuke vakantie gehad maar de volgende keer toch een ander hotel. Dit hotel was voor ons te groot en te rumoerig.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Greta P, Guest Relations, 9-9-2019

Beste Karin,

Dankuwel voor het kiezen van hotel Messonghi Beach en voor het schrijven van deze beoordeling. Wij zijn blij te horen dat jullie een leuke vakantie hadden.

Messonghi beach is inderdaad een groot resort met in het hoogseizoen veel gasten en het spijt ons te horen dat u niet de rust vond die u verwacht had. Toch will ik even vermelden dat net dankzij de uitgestrektheid van de hotelgronden, een rustig plekje vaak wel te vinden is.

Greta P

geslaagt Corfu, hotel is minder

vakantie stellen
5-9-2019

aankomst bij receptie, kamer nummer en zoek het maar uit, onze kamer gevonden in een ander gebouw ( rivier site)op zich niet verkeerd t.o.z van het massale hoofdgebouw. kamer viel mee op de badkamer na. niet elke kamer is even groot en de badkamer verschillen ook van kamer. schuin tussen een klein wastafelkastje en de douchecabine konden we met veel moeite de wc bereiken. na en tijdens het douche overstromede er een afwateringsputje in de badkamer. na melding snel verholpen. drankjes vielen reuze mee en de barman doet ook moeite om het ons naar de zin te maken ( hebben we wel eens anders meegemaakt) strandbedjes en parasols op het strand betalen minpuntje. zwembaden zijn pas na 10 uur open gesteld ( jammer) wij beginnen onze dag normaal met enkele baantjes te trekken. het midden gedeelte van het strand, de aangrenzende bar en daarbij behorend zwembad is op zn zachts gezegd erg rumoerig, soms kan de barman niet verstaan wat je vraagt

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Aanrader

Fam. Boer
28-8-2019

Super vakantie gehad. Hotel is groot maar je kunt de rust ook opzoeken. Prima eten/drinken en faciliteiten. Veel nationaliteiten, met name Russen, Polen en Engelsen. Security is hier zeer alert op (op een fijne/vreedzame manier). Super leuk eiland waar je zeker een auto/boot moet huren als je in de gelegenheid bent.

Nadeel is dat drinken altijd en overal in plastic glazen gaat....

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Greta P, Guest Relations, 30-8-2019

Beste familie Boer,

Wij danken u voor de complimenten en natuurlijk ook voor de verbeterpunten.

We hopen jullie nog een keer te mogen verwelkomen in hotel Messonghi Beach.

met vriendelijke groet,

Greta Pandi

Prima resort!

fam strik
8-8-2019

Prima resort met hardwerkend en vriendelijk personeel. Er wordt echt hun best gedaan om iedereen naar hun zin te maken. De kamers zijn schoon en iedere dag krijg je schone handdoeken en opgemaakte bedden. Het eten is ook prima. Lekker en genoeg keus. Het drinken vonden wij wat minder maar ach koop een fles water/cola/icetea/wijn/bacardi/ en het is ook opgelost. Het is een groot all inclusieve hotel dat betekend dat het vrij massaal is, veel mensen, veel nationaliteiten dat is misschien waar je aan moet wennen. Maar dit resort verdiend echt een dikke voldoende!

Tip : Elvisbar net buiten het resort. Leuke bar met entertainment vuur/dans --- boek een boottrip ------ga naar Corfu stad met de greenbus

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Helaas niet voor herhaling vatbaar

Wendy
26-7-2019

Hotel ziet er mooi uit , er wordt veel moeite gedaan om het schoon en netjes te houden

Voor ons was het de 2e messonghi beach.

De keuze voor dit hotel werd gemaakt door het aanbod van nl animatie voor onze kids maar helaas was er geen nl animatie aanwezig.

Het eten is oké maar voor weinig eet je veel lekkerder buiten het hotel. Restaurant is erg druk en rumoerig en het blijft toch echt gewoon hotel eten. We konden eigenlijk al een beetje voorspellen wat we te eten kregen.

Er zijn véél Russen in dit hotel, het gros is onvriendelijk en zeer racistisch, zoeken na de nodige alcohol graag de confrontatie op om ruzie te ontlokken. Niet echt prettig als je met je kids gewoon lekker wilt genieten van je vakantie.

Kamers zijn netjes , worden elke dag gepoetst en van schone handdoeken voorzien

Voor ons helaas geen messonghi beach meer obv de vele verschillende nationaliteiten. Dit geeft naar ons idee toch geen goed resultaat

Kiezelstrand

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Greta P, Guest Relations, 21-8-2019

Beste Wendy,

Het spijt ons zeer te vernemen dat wij u geen geslaagde vakantie konden bieden en dat wij deze keer niet aan uw verwachtingen voldeden. Wij nemen nota van uw opmerkingen en verbeterpunten. Onze kinder-animatie wordt gegeven door animatoren die meertalig zijn. Zo spreken zij dit jaar Engels, Grieks, Russisch en Polisch. Het spijt ons dat wij dit jaar geen nederlandstalige kinderanimatrices hadden.

Dankuwel voor het vermelden van de nette kamers.

Nogmaals, dankjewel voor het schrijven van deze review, het soijt ons te vernemen dat dit u niet overweegd om terug te keren.

Heerlijke vakantie

Kramer
22-7-2019

Wij hebben ons prima vermaakt. Het is ruim opgezet, maar dat is juist heerlijk. Strandstoelen voor 2 personen met parasol €6,00. Glijbanen op bepaalde uren open. Waterschoenen zeker aan te raden. Een heerlijk strand. Het klimaat is fantastisch. Beach restaurant kon je ook prima eten. In het restaurant zijn wij alleen voor ontbijt en avondeten geweest. Plek genoeg. Ja soms moet je even geduld hebben. Personeel was vriendelijk. Ondanks all-inclusive toch ook buiten de deur gegeten. Aanrader La dolce vita. Keuze uit cocktails waren 6 op het park en heerlijk. Kortom goed. Tip: wees vriendelijk naar het personeel, ze moeten heeeel hard werken daar en geef ze af en toe fooi.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Greta P, Guest Relations, 26-7-2019

Beste Kramer,

Hartelijk dank voor het kiezen van Hotel Messonghi Beach tijdens uw verblijf op het mooie eiland Corfu. Leuk dat u de tijd nam om deze review te schrijven. Met plezier vernemen we dat jullie een prima vakantie hadden. Wij danken u om te vermelden dat u hebt genoten van het eten, van het strand en het aangename klimaat.

Leuk ook dat u het hardwerkende personeel vermeldt. Zij zijn ongetwijfeld één van de elementen die de kracht van ons hotel uitmaken.

Wij hopen dat u ons nogmaals zult verkiezen en kijken uit naar uw volgende verblijf,

Public Relations

Deze slaan we voortaan over !

Koenen
20-7-2019

Te groot, erg druk in eetzalen en overal een soort van club muziek die zeker bij het zwembad een veel te hoog volume heeft.

Tijdens de aquagym (wat 2x daags een uur duurt) kan je elkaar niet meer verstaan bij het zwembad.

Tevens te weinig parasols en mag je geen schaduw op het gras op zoeken met een bedje.

Opblaasbedden ect zijn in het zwembad verboden en in een digitale tijd betalen voor wifi is wel heel erg van 2000

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Greta P, Guest Relations, 26-7-2019

Beste Koenen,

Met veel spijt vernemen wij dat uw verblijf bij ons niet naar wens was. Wij nemen nota van uw opmerkingen. Aan het centraal gelegen zwembad wordt inderdaad levendige muziek gespeeld. Voor onze gasten die het liever wat rustiger hebben is er het zwembad gelegen aan het Riverside gebouw: daar is er geen animatie en is de sfeer rustig. Tevens is het niet verboden om de zonnebedjes te verplaatsen naar het gras rondom de zwembaden. Bepaalde delen van de tuin zijn hiervoor bestemd.

Grote opblaasbare dierenfiguren en opblaasbedden zijn inderdaad niet toegestaan om twee redenen: Als het druk is in het zwembad nemen deze veel plaats in beslag en bemoeilijken het zwemmen. Ook belemmeren zij het zicht op de zwemmers met als gevolg dat de badmeesters hun taak naar niet naar behoren kunnen uitvoeren. De zee is vlakbij, daar is uiteraard geen verbod.

Nogmaals, het spijt ons dat wij u geen geslaagde vakantie konden bieden.

Atie
11-7-2019

Super naar ons zin gehad! Alles was perfect👍

Gereisd Met vrienden in mei 2019