Zoover

7,2

Leuk verblijf

Sharon
24-10-2018

Basis hotel, geen luxe maar wel alles wat men nodig heeft aanwezig op de kamer. Het ontbijt was goed buffet werd constant aangevuld tot 9.30. Het personeel was super vriendelijk. Het was helaas s nachts op de gang erg gehorig. Ik trof het niet qua buren maar daar kan het personeel verder weinig aan doen. Voor het zachte prijsje voor herhaling vatbaar.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Genoten.

Paul Beijerling
22-6-2018

De ligging wat minder tegenover een onafgebouwd project. Het hotel zelf geclassificeerd als 2** en ik denk dat dat komt omdat er geen liften aanwezig zijn anders zeker 3**. Daardoor minder geschikt voor ouderen en minder validen. Zelf een kamer op de begane grond met een terras. Goede bedden en voor Griekse begrippen een ruime badkamer. Ontbijt was goed verzorgd met een ruime keuze aan broodsoorten. Voldoende fruit en natuurlijk de Griekse yoghurt. Service aan de receptie meer dan goed. Als je zelf initiatieven neemt, met de daar werkende mensen contact legt, vragen stelt, ze vriendelijk behandeld krijg je daar veel voor terug. Begrijp het gemiddelde waarderingscijfer van 6,7 dan ook niet helemaal maar er zijn nu eenmaal mensen die te kritisch zijn altijd wat te klagen hebben. Naar mijn mening een hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

prachtig eiland

C.Mark
12-5-2017

fijne mensen,vriendelijk,hulpvaardig,en openbaar vervoer is prima en goedkoop,je kunt het hele eiland bezoeken per bus voor weinig geld!Het weer in Mei is goed tot zeer warm,zon is sterker dan in holland,dus goed beschermen,alleen jammer dat er geen zandstranden zijn,dus waterschoenen niet vergeten mee te nemen,en het water is zo helder en een boottocht langs de kust mag niet ontbreken,naar Kassiopi,of naar de eilanden Paxos en anti-paxos,geweldige ervaring.Corfu is een prachtig eiland met veel groen,je kunt er duiken,snorkelen,een motorbootje huren en dan naar strandjes varen die alleen per boot te bereiken zijn,paradise beach bijv. in Paleokastritsa.

Prima!

Emma
12-10-2016

Popi star is een goed hotel voor de prijs die ik betaalde.

De bedden waren erg hard, een douchegordijn was fijn geweest, en de voegen bij het bad waren donker geworden.

Maar alles was goed schoon, regelmatig schone handdoeken en linnengoed.

De warme maaltijden waren prima, lekker en voldoende. Omdat ik glutenvrij eet gaf ik dit aan bij de receptie en heb ik glutenvrij kunnen eten, af en toe werd er zelfs glutenvrij gekookt voor mij terwijl de andere hotelgasten glutenvol at. Super!

Ook het ontbijt was meer dan voldoende.

Het personeel was ontzettend vriendelijk, hulpvaardig en stond altijd klaar voor een praatje, of voor advies.

Voor een 2 sterrenhotel een prima plek!

Geweldig

Annelies
11-8-2016

Wat heb ik in dit hotel een fijn verblijf gehad! Ik werd hier ontzettend vriendelijk ontvangen en al het personeel is heel behulpzaam. Kleine probleempjes op de kamer werden meteen verholpen. De ligging van het hotel vond ik heel gunstig, aan het eind van de gezellige straat met barretjes en restaurantjes. Maar geen last van geluidsoverlast.

De kamer zelf was prima met een leuk uitzicht op de tuin. De badkamer was wat minder, maar de douche werkte prima en dat vind ik toch wel het belangrijkste. Elke dag werd de kamer schoongemaakt.

Het avondeten deed ik in de gezellige restaurantjes in Gouvia. Het ontbijt in het hotel was goed. Elke ochtend heerlijk vers brood met vele soorten beleg en vers fruit. Genoeg keus voor iedereen. Als er iets op was werd het gelijk bijgevuld.

Het zwembad is goed ondehouden en er zijn meer dan genoeg ligbedjes. De beachbar ging elke ochtend vanaf 11uur open en er werd gezellige muziek gedraaid.

Voor wie low-budget op vakantie wil kan ik Popi Star zeker aanraden!

Goed hotel

Freek van Dijk
16-6-2016

Een goed hotel, zeker voor de prijs die je betaalt.

Schone kamers die regelmatig wordt schoongemaakt, koelkast werkte perfect en een groot balkon.

Bedden waren goed (wel hard maar ik kon er goed op slapen).

Personeel is erg aardig en behulpzaam, het ontbijt was ruim voldoende en goed.

Avondeten was erg goed.

Voor mensen die niet de hele dag in het hotel willen zijn, is deze super goed.

Corfu heeft veel te bieden dus dit hotel is een goed punt om het eiland te ontdekken.

Ik kom hier graag terug.

goede prijskwaliteitverhouding

A.van der Meijde
30-10-2010

Ik heb geen klagen gehad over het eten,slapen en kontakt in dit hotel. Als het goed weer is kan je leuk eten in het open overdekte restaurant gedeelte. De kamer werd naar behoren schoongemaakt,er was t.v. en een ijskast op de kamer,ook een goed balkon. Het zwemgedeelte ook behoorlijk. Alleen een minpuntje.als ze daar aan wat zouden doen zou het voor die prijs optimaal zijn. Last van muggen,vooral buiten met het eten, erg jammer,maar gelukkig zijn daar middelen voor,ik vond het ergelijk. De omgeving in Gouvia is leuk,gezellig leuk en rustig plaatsje met zeer goede verbindingen met bus naar de rest van het prachtige eiland, vlskbij de prachtige korfoestad, erg veel regen jammer genoeg gehad in oktober,voorjaar lijkt mij beter.

prijs/kwaliteit

Gaby
26-9-2009

Juuist terug van Popi Star, na alles wat ik hier las, vertrok ik met heel lage verwachtingen! Het hotelletje is me voor zn prijs heel goed meegevallen. Het IS een simpel hotel, vriendelijk joviaal personeel (behalve 1 ober, maar die was dan weer grappig door zn manier van doen :grin:). Mn kamer was heel proper, propere goeie matras/hoofdkussen, alles wat er was werkte naar behoren, elke 2 dagen propere handdoeken & lakens. Het ontbijt is inderdaad niet veel bijzonder, maar juist naast het hotel is bakkertje waar je voor enkele eurocenten heel lekker brood & koeken kan kopen. Ik had 7 euro/dag bijbetaald voor avondeten & moet zeggen voor die prijs vond ik het zeker niet slecht. Het plaatsje Gouvia was niet echt mijn ding, maar moest het hotelleke ergens anders staan ik ging er nog wel eens terug, alles gezien in zn juiste prijscontext natuurlijk.

goed voor zn prijs

BieBie
26-9-2009

Kben van deze middag terug van Popi Star, na alles wat ik hier las, vertrok ik met heel lage verwachtingen !!

Het hotelletje is me voor zn prijs heel goed meegevallen.

Het IS een simpel hotel, vriendelijk personeel (behalve 1 ober, maar die was dan weer grappig door zn manier van doen :grin:).

Mn kamer was heel proper, propere goeie matras/hoofdkussen, alles wat er was werkte naar behoren, elke 2 dagen propere handdoeken en lakens.

Ik zou wel aanraden een kamer langs de tuinkant te vragen.

Het ontbijt is inderdaad niet veel bijzonder, maar juist naast het hotel is bakkertje waar je voor enkele eurocenten heel lekker brood en koeken kan kopen.

Basic, gezellig hotelletje

Henny
5-8-2009

Relaxed basic, dus erg gezellig,vond ik ! Erg aardig personeel. Thanks especially to Alex ! Henny

Gereisd Alleenreizend in augustus 2009