Zoover

7,2

Geen tweede keer

Claudia
18-8-2016

De foto's die bij de meeste reis bureaus op de site staan kloppen niet met het hotel. De foto's zijn van een achter gelegen hotel feokia.

De schoonmakers maken de ontbijt ruimte schoon terwijl je al zit te ontbijten, hebben in 18 dagen tijd 2x schoon bed gegaan. De handdoeken werd gezegd om de 3 dagen dat werd dus om de 6 dagen en 4 dagen en daarna 3 dagen later voor de rest niks. Schimmel in de badkamer .

Zwembad wordt alleen schoongemaakt met heel veel chloor , personeel was niet zo heel vriendelijk. Helemaal als je geen reisje bij hun had geboekt.

Ontbijt was genoeg thuis ontbijt je toch ook niet zo uitgebreid?

De bedden waren hard maar te doen wij hadden terras beneden en geen airco nodig.

Goed hotel

Wendy
3-8-2015

Propere kamers,goede service,goede ligging:vlakbij strand en winkels,op 10min van luchthaven,ontbijt :simpel maar goed,avondeten:Griekse 3 gang maaltijd=lekker.

WiFi enkel in lobby en eetzaal. Indien u airco wil moet je 5,50 euro betalen per dag.

Goed hotel voor zijn prijs en zijn 2sterren.

Gereisd Anders in augustus 2015

Ja en Nee?

Rooy
6-7-2010

Via een internet aanbieding hier terecht gekomen,echt heel weinig betaald,zou ik voor deze zelfde accomodatie de volle prijs betalen, dan zou ik mij ontzettend belazerd voelen, echter heb je in deze prijsklasse beter accomdaties,het is een eenvoudig hotel maar zeker niet slecht,ik had een zeer ruime kamer, werd goed schoon gehouden,de schoonmaksters wat euros toegestopt en ieder dag had ik schonen handdoeken.zeer vriendelijke mensen

Het onbijt is niets, maar dit wordt bepaald door de touroperators die de kamers inkopen,en dus bepalen zij wat er wordt geserveerd,het bedrag wat het hotel hier voor ontvangt, ja daar zou ik ook niets voor kunnen maken,dit uit zeer betrouwbare bronnen vernomen.

Voor degene die hier naar toe gaan, maak je geen zorgen, verwacht geen 5 sterren,alleen slapen en douchen, en elders kun je heerlijk eten,en vermaken, Fije vakantie allemaal.

2 weken (eind mei/begin juni) geweest Ook wij kregen op

Jan
26-6-2007

2 weken (eind mei/begin juni) geweest

Ook wij kregen op het eind nog een "rekening" van 21 Euro voor het gebruik van het koelkastje.

Ontbijt was minder (oud brood, warm theewater was al bruin etc.) Ook vaak bij de bakker broodjes gehaald.

En lawaai van de bouwwerkzaamheden.

Uitzicht op bouwskeletten.

Nieuwe gedeelte ging pas later open; evenals het 2e zwembad.

Ligging was goed. Zandstranden echter aan de westkant van het eiland.

Autohuur bij Trust in Gouvia is goed en goedkoop. Popi Star is helaas geen echte aanrader.

Voor 450 euro pp moet je natuurlijk niet teveel verwachten

Amber
19-6-2007

Voor 450 euro pp moet je natuurlijk niet teveel verwachten maar wij vonden de bedden wel erg hard en een summier ontbijt prima, maar groene schimmel op de kaas gaat me te ver. Daarom de rest van de week bij het bakkertje ernaast heerlijke verse broodjes gehaald. Het hotel op zich ligt mooi, 2 zwembaden, wel veel lawaai van de weg. Daarnaast zijn ze ook aan het bouwen dus vanaf 8 u boren en zagen. De schoonmakers komen wel binnen zonder te kloppen en op de laatste dag moest ik gebruik maken van de openbare douche omdat we voor 12 u de kamer uit moesten en daarvan stond het handvat onder stroom. Dat is niet fijn als je met je voeten in het water staat. Daar reageren ze ook laks op. Nee dat was statische stroom (?). Voor de rest qua prijs/kwaliteit verhouding prima maar wij gaan volgende keer toch liever voor iets meer kwaliteit.

Zijn NET terug

Jaap & Corry
17-6-2007

Zijn NET terug.. hebben het waanzinnig gehad tot we de sleutel inleverden om naar huis te gaan, kregen ineens een rekening voor onze neus (21 €)voor het gebruik van de koelkast!! Dit was NERGENS vantevoren aangegeven, kregen ook geen bon dat we betaald hebben...schoonmaak liet ook enigszins te wensen over..

Gereisd Anders in juni 2007

We zijn hier net een weekje geweest en het hotel is super

Mar
21-5-2007

We zijn hier net een weekje geweest en het hotel is super qua ligging aan de rand van Gouvia. Alles op loopafstand. Het hotel zelf is prima! Net gerenoveerde kamers met een prima badkamer, wel zonder douchegordijn maar dat is grieks dus daar moet je niet over zeuren. Ontbijt is eenvoudig maar oke. Prima dus, kun je zo boeken!

Gereisd Anders in mei 2007

Wij zijn in mei naar popi star geweest

E&P
15-5-2007

Wij zijn in mei naar popi star geweest. Het was er nog niet zo druk, wat wij niet erg vonden. Het hotel is netjes, wordt goed schoongemaakt en het personeel is vriendelijk (vooral Alex, de barman). Het ontbijt is goed, maar niet heel uitgebreid. Het avondeten was lekker. We zijn ook elders uit eten geweest, maar hebben lang niet altijd zo goed gegeten als in het hotel. De taverne "9muses" is wel een aanrader.

Net aan de rand van de winkelstraat en luxe-hotels

Jan en Marleen
28-3-2006

Net aan de rand van de winkelstraat en luxe-hotels. Goede ligging maar wel wandelingetje naar het strand. Aan te raden logies en ontbijt want avondeten is niet zo lekker. Er zijn veel leuke restaurantjes die je niet kan weerstaan. In laagseizoen is het zwembad bijna privé! Leuk. Kamers zijn wat verouderd maar proper. Voor de twijfelaars boek maar, tis er tof!

Ben er 2 jaar geleden geweest in september

Karel
12-1-2006

Ben er 2 jaar geleden geweest in september. Ideale ligging. Geen luxe in hotel. Hoeft niet. Eten doe je in de buurt. Aanrader is Mexicaans restaurant over het hotel. En om door te zakken in café Malinas, toffe caféhouders. Huur een auto maar niet via je reisagent, gewoon in het hotel of in privéverhuur is goedkoper (elke autoverhuurder is in corfu VERPLICHT alle verzekeringen te hebben, moest er iets voorvallen dreig met de politie).

Doe vooral de excursie Safaritour. Superleuk !!! Huur eveneens een bootje aan het strand. Geen rijbewijs nodig ! Eén van de tofste reizen !