Zoover
Hotel Popi Star

Hotel Popi Star

7,2

Goede prijs kwaliteit verhouding. redelijk hotel.

Leontine Kappert van Klink
7-7-2017

In het dorp kan je goed eten etc. Voor strand kan je beter de bus nemen en 2 dorpen verder gaan. Als je de omgeving wilt verkennen is het een prima hotel.

De kamers en ontbijt waren oke voor Griekse begrippen. Een dame bij de balie erg onvriendelijk. Wij vroegen haar om een iets vervoegd ontbijt ( alleen iets pakken en mee nemen) omdat wij op de start tijd van het ontbijt voor een excursie moesten vertrekken. Dit kon niet.Ze vertelde ons dat wij beter bij haar hadden kunnen boeken, dan zouden wij later vertrekken en wel kunnen ontbijten. In eerste instantie een kamer geweigerd omdat deze vreselijk stonk. Ze vertelde dat ze vol zaten. Een uur later was er plots wel een kamer. De fohn waar je om moest vragen moesten wij met 4 delen( en wij hadden 2 kamers op de 3e verdieping , een op 1 en een op 2.) Een airco spoot alleen maar stof toen deze de eerste keer werd aan gezet. Alles zwart en stoffig. Pas de volgende dag werd er schoon gemaakt.

Zwembad was niet zo fris om te zien. De barman was vriendelijk, maar echte gezelligheid vonden wij niet in het hotel.

Goed !

Leo Vaessen
27-6-2017

Typisch Griekse kamer, eenvoudig maar schoon en goed.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt !

Voldoende ligbedden bij zwembad.

Gunstig gelegen !

Voor de prijs een uitstekende locatie.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Basic hotel

BT
18-7-2011

Vriendelijk personeel. Een goede ligging, dicht bij het strand. Eten: het ontbijt niet al te uitgebreid en 's avonds menu op zijn Grieks. Een goede kwaliteit/prijs verhouding, een basic hotel !

Gereisd Met vrienden in september 2010

Duur ten opzichte van de prijs

Linda
1-11-2010

Dit hotel ligt een beetje aan de rand van het centrum van Gouvia, waardoor het (naar mijn menig) een perfecte ligging heeft. IK vind het hotel vreemd ingedeeld. Om vanuit de hoofdingang bij onze kamer te komen, moesten we eerst een paar treden op, daarna een trap af en dan kwam je in je kamer op de begane grond. Verder was het eten minimaalm, maar naast het hotel zat een zeer goede bakker. Regelmatih werd er in het hotel (ook in onze badkamer) een kakkerlak gesignaleerd (erg smerig). Onder de bedden wil je ook niet kijken, maar verder oogt het wel schoon.

Nooit meer naar Popi Star!

Fam. Kip
12-11-2009

Wij zaten helaas in het oude gedeelte van het hotel. Heel slecht onderhouden. Vieze kamers. Ontbijtbuffet stelde niets voor, als er iets op was werd het niet bijgevuld. Ontbijten deden we dan ook bij de bakker om de hoek.

Gereisd Met vrienden in september 2007

best gezellig maar niet bijzonder

Agnes Oudenaarden
4-8-2009

Het ontbijt was echt goor, heb de rest van de week op crackers ontbeten of inderdaad bij de heerlijke bakker naast het hotel. Die heeft echt verdiend aan onze groep (27 man)

Vond het personeel erg stug en niet vriendelijk. Bij ons werden de handdoeken na vragen van de reisleider pas wat regelmatiger vervangen daarvoor om de 2 dagen. Voor de rest waren de kamers wel goed schoon. Onze wc was wel drama want hij bleef steeds hangen. Ook waren de bedden keihard en de kussens veel te dun en klein, heb echt dramatisch geslapen. Maar al met al een redelijk hotel.

Prima prijs / kwaliteit verhouding

Debby en Marieke
22-7-2009

Heb een aantal jaren in de reiswereld gewerkt en redelijk wat gezien. Zo slecht als het overal staat beschreven is het zeker niet.

Perfecte ligging, redelijk nette kamer, prima prijs / kwaliteitverhouding. Ontbijt idd niet echt goed, maar zit een bakker naast het hotel met heerlijke broodjes!!

Gereisd Met vrienden in juli 2009

precies goed,erg naar onze zin gehad daar.

mya
29-5-2009

Ik was met mijn vriendin in mei in dit hotel. We verwachtten niet zoveel, maar alles viel mee,aardig personeel,goed uitgebreid ontbijt, gratis snel internet,mooie tuin met ligstoelen,De receptie is altijd open, de kamer was o.k. Op het balcon kon je heerlijk zitten. Wij zaten aan de voorkant, aangezien het vroeg in het jaar was was het nog rustig daar met verkeer.

De kamers aan de voorkant zijn wel wat warmer, maar eventueel kan je een airco huren voor 5 euro per dag.

Er zit een gratis kluisje in de kast. Ook is het koelkastje gratis te gebruiken. De tv ook.

De koffer van mijn vriendin werd bij vertrek, op haar verzoek, naar beneden gedragen.

We hebben geen klachten over dit hotel.De prijs /kwaliteit is goed. Er is geen lift,maar er zijn ook benedenkamers aan de tuinkant.

prijs/ kwaliteit :beter dan verwacht

Annie, Erna & Ria
25-10-2008

Met 3 vriendinnen hebben wij begin oktober een weekje, op basis van kamer met ontbijt, in de popi star verbleven. Aangezien we zelf voor een hotel uit een lagere prijsklasse gekozen hadden, lagen onze verwachtingen niet zo heel hoog. Wij keerden niettemin heel tevreden terug. De kamers zijn eenvoudig maar proper, na 3 nachten kregen we, tot onze verbazing, al proper lakens. Gebruikte handdoeken die je op de grond laat liggen worden ververst. Voor ontbijt was er keuze uit "warme" koffie, thee, warme en koude melk,fruitsap, wit en bruin brood, cornflakes, hesp, af en toe kaas en confituur. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Meer moet dat niet zijn voor 3 levensgenieters.

Wij hebben ons er prima vermaakt

den Boer
21-9-2008

Na het lezen van alle berichten hier hadden we toch wat twijfels overgehouden en vooroordelen, lawaai slecht eten vies e.d eenmaal aangekomen viel het 100% wij hebben geen klagen gehad het ochtend ontbijt stelt wijnig voor maarja het is een 2** duzz mag je ook niet veel verw8ten overigens is 40 mtr verder een bakker waar je een overheerlijk ontbijd kunt kopen tegen een scherpe prijs, de kamers daarintegen waren netjes werden elke dag gedwijldt kleren opgevouwen bed opgemaakt,balkon werdt schoongemaakt kortom gwn netjes . badkamer werdt schoongemaakt elke dag schone handoeken om de 2 dgn 3 grote en 3 kleine dus genoeg voor 2 dgn kortom wij hebben genoten en is het echt meegevallen nadat wat er allemaal is getypt het is natuurlijk wel wat je gewendt ben,