Zoover

7,2

Nooit meer!

On.tevreden.
28-8-2017

Het hotel is een vies oud hotel. Van de medewerkers was er maar 1 vriendelijk.

Wij zaten aan de achterkant in de 'kelder' van het hotel, de mindere kamers.

Badkamer was vies en slecht onderhouden. Doucheschermen kapot en de hele badkamer zat onder de schimmel. Er lagen haren in de douche, blijkbaar normaal daar.

Onduidelijkheid over de handdoeken waardoor wij geen handdoeken hadden en ook heen nieuwe kregen. We moesten de oude maar gebruiken die op de grond lagen.

Bij de receptie was bij alle klachten de standaard reactie; 'Not my problem!'

Vreselijk hotel, echt nooit meer!

Onhygiënisch en onvriendelijk.

Peter
28-8-2017

Bij aankomst samen met andere Nederlandse koppels geschokt gereageerd. Ramen dicht moeten houden van de enorme riool lucht constant.Badkamer zit vol schimmel en haren,douchewand vast getaped en gevaarlijk voor de kinderen vanwege scherpe losse randen, water springt over naar heet water na enkele sec dus schommelt, oude bloed aan prullenmand, tv doet het alleen Savonds(zodat men niet in de kamer bleef),airco is n optie niet standaard. Handdoeken waren door poetsvrouwen vergeten en dit gemeld bij receptie maar kregen als antwoord "not my problem" en moesten tot morgen wachtten en oude gebruiken , dit gebeurde ook verbijsterend bij 2 andere koppels. Het ontbijt was basaal en onvoorradig. Hele nare man die daar werkte. .Bij ontbijt met andere gasten kwamen we allemaal tot dezelfde conclusie, en onze "gedeelde" ervaringen met dit problematieke "hotel",heb begrip dat dit hotel door de crisis is geraakt maar heb geen begrip voor het onbeschofte gedrag voor mensen met kleine kinderen.

Nooit meer

Nicole
8-7-2014

de eerste indruk was redelijk, maar toen we eenmaal op de kamer waren en even op het bed gingen liggen werden we niet echt blij. de bedden waren zo vreselijk hard dat je net zo goed op de grond kon gaan liggen. het zijn harde matrassen en er zit geen latten bodem onder maar een massief houten plaat dus dat geeft geen enkele vering.

de laatste dag werden we om 7 uur opgehaald dus hadden we de avond ervoor gevraagd of het mogelijk was om een broodje te kunnen eten(het ontbijt begon namelijk om 7:30) er werd gezegd dat dat wel mogelijk was. maar die ochtend werden we bij de ontbijtzaal weggestuurd en kregen te horen dat we geen ontbijt konden krijgen en dat we om 7:15 maar weer terug moesten komen.

al met al wel een hele leuke vakantie gehad op Corfu maar Hotel PopiStar NOOIT MEER

goede prijs- kwaliteit

ann
7-8-2012

klein maar gezellig hotelletje! Goedkoop dus hier moet je geen grote luxe verwachten, smorgens eenvoudig ontbijt, s avonds lekker eten, gevarieerd en met een extra grieks slaatje.

Perfect gelegen, 200 m van strandje en in gezellig winkelstraatje.

Ideaal om elke dag uitstapjes te maken, bushalte op 100 m van hotel! Perfecte verbindingen! Zeker doen: Sidari, corfu stad, pontiskoni

zozo

Fam. Mandemaker
12-7-2009

Weekje in popi star geweest en de eerste indruk was goed. Echter hadden wij een familiekamer geboekt en kregen we slechts een tweepersoonskamer waar 2 bedden ( lees : veren met wat stof eroverheen) bijgschoven waren.

Het avondeten was goed maar weinig voor Hollandse begrippen.

ontbijt....zeeeeeeer slecht, maar typisch Grieks.

Voor het avondeten betaal je echter 25,00 euro en voor het ontbijt 15,00 euro...onze mening is dat het voor onderdak goed is maar je beter elders kan gaan eten !