Zoover

7,2

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

Fam. de Groot
4-9-2016

Prima accommodatie om Gouvia te verkennen. Pas je aan aan de Griekse normen dan krijg je meer dan waar voor je geld.. Vriendelijk personeel, behulpzaam en superschoon. Iedere dag schoonmaak, handdoekwissel en 3x per week schoon linnengoed. Ontbijt voor Griekse begrippen uitstekend. In de nabije omgeving voldoende restaurants en winkelaanbod inclusief 3 geldautomaten.

Prima prijs / kwaliteitsverhouding

Fam. Cleymans
20-9-2011

Popi Star is een eenvoudig hotel met een prima service, vriendelijk personeel, ruime nette kamers met groot balkon. Het diner met bediening aan tafel was zeer gevarieerd en elke dag ook erg lekker van voorgerecht over salede tot hoofdgerecht en dessert. Ook het ontbijtbuffet was basic maar lekker en voldoende (liefhebbers van English breakfast kunnen zich te kort gedaan voelen). De zwembaden waren misschien iets ouder maar werden wel elke dag onderhouden evenals de kamers. Eén klein minpuntje is misschien het ontbreken van een lift of hulp om de koffers naar de tweede verdieping te brengen. Voor herhaling vatbaar !

"SLECHT"

myriam
17-7-2010

Eind juni tot half juli 2010, was ik samen met mijn zoontje in Popi Star - Gouvia. Dit is het "slechtste hotel" wat ik ooit had, sinds al de jaren dat ik naar Griekenland reis!

Het personeel is zeer onvriendelijk, nors, niet behulpzaam. Het ontbijt is waardeloos, gelukkig was de bakker vlakbij met heerlijke broodjes, taverne-restaurant O² en restaurant Vergina voor een heerlijke authentieke Griekse tafel!!! De kamer was héél hopeloos, wij konden ons douchen met het water uit de kamer boven ons! De zwembaden zijn vuil en niet onderhouden, tegels los, randen vuil... De ping-pong tafel mag niet gebruikt worden door de kinderen tijdens de siësta... Ik kan nog blijven doorgaan! Elke touroperator zou dit hotel moeten schrappen!!!

goede prijs-kwaliteit verhouding

fam.Jansen
24-7-2009

Net terug van een week Corfu in Popi Star. Goed bevallen, vriendelijke mensen, prima ligging, zeer centraal en toch vrij rustig. Van alles gratis; internet, ligstoelen, koelkastje. Keurig schoon. Ja, het ontbijt is simpel, maar daar is de prijs ook naar. Je mag eigen dingen drinken en eten op het terras, van alles nuttigen op je balkon, vrijheid-blijheid. Als je niet teveel geld uit wilt geven aan de overnachting, is dit een prima plek!

fam. Jansen