Zoover

2008

Dit kon beter!

Jolanda
8-8-2008

We wisten dat het een middenklasse hotel was enz.. Maar ondanks dat kon het personneel veel vriendelijker! Ze waren niet echt klantvriendelijk.. En de handdoeken was een crime! Je kreeg ze één keer in de 3(!) dagen! Voor de rest het zwembad enz, was prima..

Gereisd Familie in juli 2008

twee sterren...

Gonda Sluter
16-7-2008

we hebben genoten, het personeel kon wat vriendelijker, maar na een paar dagen werd het al snel een stuk beter. Het is eten wat de pot schaft, maar het is echt allemaal best te eten. Het is niet zoals in Nederland, ook het ontbijt niet, maar we zijn niet ontevreden. De kamers zijn niet ruim, maar zoveel zit je er toch niet. Alleen de handdoeken mochten wel iets vaker verschoond worden. We hebben met zijn viertjes een hele fijne vakantie gehad. Iedereen die voor niet te veel geld een eenvoudig onderkomen zoekt en geen luxe diners wenst is dit een prima plek om je vakantie door te brengen! Popi Star, bedankt voor twee onvergetelijke weken.

Net terug uit Popistar

Laurens
1-8-2007

Net terug uit Popistar. Het hotel heeft een prima locatie in een gezellig straatje. Heeft 2 zwembaden waar je gebruik van mocht maken (verwacht er niet te veel van). Maar de service was zeer slecht, er werd je niks gevraagd en er werd maar wat gedaan. En het eten is zwaar onder de maat. Elke dag hetzelfde, kon kiezen uit een droog stuk bruin of wit brood. En wat kaas, jam, ham of honing. Het avond eten was helemaal onder de maat, je krijgt elke dag zowat hetzelfde en er zit totaal geen smaak aan. Maar het eiland zelf was voor de rest zeer mooi. Mooie stranden en lekker water. Wij hadden een brommertje gehuurd, waardoor je overal makelijk kon komen. Voor het eiland kun je er wel heen gaan dus maar Popistar is een afrader.

een last minute geboekt via L-TUR popistar werdt het dus

Peter
1-8-2007

een last minute geboekt via L-TUR popistar werdt het dus.

Het zelfde verhaal als vele gore koffie oud brood kleine kamer...etc.

De prijs kwaliteit is 2000 euro voor een week 2 volwassenen en een kind van 5 vindt ik toch zwaar matig wat ze leveren en met name L-TUR vindt ik erg matig.Voor de reis vermelde ik de gelezen klachten en deze ontkrachten deze ..geldwolven volgende keer weer naar corfu geweldig eiland vriendelijke mensen.Ik boek dan direct een apartement zonder tussenkomst van reisburo of iets dergelijks en losse vliegtickets.

De hotel kamer is echt erg vies en veel te klein

W. Drost
30-7-2007

De hotel kamer is echt erg vies en veel te klein.Het eten is niet echt vies, maar ook zeker niet lekker en je staat met 15 min. weer buiten, dat is niet echt gezellig.

Als je lekker wil eten kan je het beste zijn bij 9 Muses

Het is er heel erg schoon en de bediening is er vriendelijk en de prijzen zijn niet te hoog.

Gereisd Familie in juli 2007

De kamer was redelijk

I. Louwersheimer
23-7-2007

De kamer was redelijk. Het ontbijt was verschrikkelijk slecht. De broodjes waren oud en de thee was zout. De rest van het ontbijt is niet te beschrijven omdat er niet meer was. Kortom slecht. Service onvriendelijk en de kamer matig. Ligging was prima maar maakt niet goed hoe slecht het hotel was.

Gereisd Familie in juli 2007