Zoover

7,2

Prima

MynameisSimone
7-9-2018

Wij zijn 12 dagen in dit complex geweest. Hiervan hebben wij 5 dagen een scooter gehuurd om de omgeving te verkennen, de ligging was ideaal voor verkenning van het mooiste deel van het eiland. Bedden waren extreem hard maar na melding bij receptie kregen we een extra matras dat tevens langer was, daarom goede service. Kamers waren prima alleen als lange Nederlanders was het bed te kort en de douche te laag. (ik 1.82, vriend 1.94) Ik kon niet onder de douche staan en mijn vriend kwam met zijn schouder uit onder de douche. De schoonmakers deden het hoogstnodige, badkamer geen enkele keer schoongemaakt in 12 dagen. We hebben niet veel betaald dus kunnen ook niet veel verwachten. Ontbijt was prima, weinig gevarieerd, wel lekker. Zwembad altijd voldoende bedjes in zon en schaduw. Al met al prima hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad

Mirjam
2-9-2018

Als je kijkt naar prijs / kwaliteit verhouding een prima hotel. Het hotel is wel erg gedateerd, vooral de badkamer maar als je er puur bent om te slapen is er niks mis mee. Personeel was erg vriendelijk en erg behulpzaam, ontbijt was prima en werd voldoende aangevuld. Wij zaten beneden richting het zwembad, wel erg jammer dat het een lange betegelde gang is waardoor het erg hol klinkt en je 's nachts vaak wakker wordt als er andere gasten terug komen, dit moet goed te verhelpen zijn lijkt me. Er was voldoende wisseling van de handdoeken maar onze mening is wel dat de badkamer drastisch gerenoveerd moet worden. Het zwembad en de bar zijn niet uitnodigend om er nog wat tijd door te brengen, kaal en saai, een beetje aankleding zou veel goed doen. Verder hebben we het prima naar onze zin gehad. Ook het plaatsje Gouvia ligt centraal, alles makkelijk met de bus te bereiken, perfecte vakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2018

geweldig

henk en marion
17-1-2018

een leuk/goed hotel een goed ontbijt goed en regelmatige schoonmaak en een goede ligging en een goede prijs/kwaliteit

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prima!

Inge
13-9-2017

Prima hotel. Ligging is zeer goed. Aan het begin van de winkelstraat van gouvia met veel restaurantjes. 5 minuten lopen vanaf het strand.

Ontbijt was goed. Alles werd telkens aangevuld. Niet heel bijzonder maar prima ontbijtje. Geen klagen. Personeel was over het algemeen ook erg vriendelijk. Schoonmaak prima.

Zeker een aanrader als je niet de hele dag in je hotel te vinden bent en er alleen ontbijt en slaapt en af en toe bij het zwembad wilt liggen. Zou er zeker een keer teruggaan.

eenvoudig maar prima hotel

emma
3-9-2017

De kamers waren prima. Elke dag schoonmaak en regelmatig schone handdoeken en lakens. Er zou iets meer onderhoud gepleegd mogen worden. Het personeel was supervriendelijk en erg behulpzaam.

Ontbijt was prima! Erg veel keuze en werd steeds aangevuld als er iets op was.

Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Kan beter!

Anoniem
1-8-2017

Voor de prijs kan je in betere hotels/appartementen verblijven in Zuid Europa. Het hotel is gelegen aan de redelijk drukke doorgaande weg. De kamers zijn heel eenvoudig en schoon, al hing er wel vaak een rioollucht. Alleen ontbreekt er een douchegordijn in de badkamer.

Verder werd er ons toegezegd dat er na twee dagen nieuwe handdoeken zouden worden geleverd. Deze belofte werd nagekomen tot aan dag 11(we verbleven 13 dagen in het hotel). Geen nieuwe handdoeken(die overigens vaak versleten waren). Receptionist en schoonmaker liepen weg en wilde niet naar ons luisteren, toen we dit hadden aangekaart. Nog nooit zo behandeld geweest door hotelpersoneel.

Zwembad is een veredeld dompelbadje, wel rustig gelegen met bar en voldoende ligbedden en parasols. Het ontbijt, is rommelig opgemaakt en borden/bestek en glazen waren vaak vies als ze snel vervangen moesten worden. Assortiment was karig en eentonig. We zijn vaak bij de bakker naast het hotel goedkoop een vers broodje gaan halen.

Prijs/kwaliteit is o k.

Westerburger Rob
6-5-2017

De kamers zijn gedateerd ,maar netjes en worden elke dag schoongemaakt.

Het ontbijt is eenvoudig ,maar voor 3,50 pp mag je ook niet veel verwachten.

Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam.

Geen lunch en geen avondeten ,genoeg mogelijkheden in het stadje.

Al met al waren wij zeer tevreden over deze accommodatie.

Gereisd Met partner in april 2017

Wat er is en wordt geboden zeker meer dan 2sterren

C en E
11-9-2016

Voor ons was het wel 3 sterren waard. Rustig hotel, het was erg schoon, elke dag nieuwe handdoeken,behulpzaam en vriendelijk personeel, goed ontbijt en diner ook meer dan voldoende en elke dag wat anders.

Gereisd Met partner in september 2016

Leuk hotel op goede lokatie

Roland van Apeldoorn
1-6-2014

Dit hotel is schoon en netjes en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten is redelijk tot goed en als je iets niet lust, kun je het aanpassen in het menu. Ontbijt is sober maar voldoende. Ben je een uitslapen, dan kunnen koffie en andere dingen op zijn... Omgeving is Grieks, dus wat rommelig en kan onderhoud gebruiken, maar hotel is in gezellige winkelstraat met restaurantjes. Strand (kiezel) is vlakbij. Zwembad is klein maar voldoende met genoeg ligbedden. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en handdoeken om de 2 à 3 dagen gewisseld. Met hele kleine kinderen zouden wij er niet heen gaan, want er is geen peuterbadje of ander speelgoed. Het is Griekenland mensen, dus verwacht geen luxe. Zeker niet voor dit geld. Wij hebben het er naar ons zin gehad.

Leuk voor een week , als het mooi weer is

haliegee
15-5-2014

Hotel met diverse nationaliteiten van gasten

Waardering voor personeel

Prijs in verhouding met prestatie goed

Personeel doet z'n uiterste best .

Gereisd Met partner in mei 2014