Zoover
Hotel Popi Star

Hotel Popi Star

7,2

ongelooflijk dat dit hotel nog steeds bestaat

karin
4-8-2011

10 jaar geleden was ik in Popi Star en het is in mijn 26 jaar dat ik (vaak) reis het slechtste hotel dat ik ooit ben tegen gekomen. Ik was dan ook verwonderd toen ik het toevallig nog steeds in de brochure zag staan, van Neckermann dan nog wel. Misschien andere eigenaars en nu veel beter dacht ik. Maar na het lezen van de beoordelingen, helaas nog altijd even slecht. Wij hadden een matras waar niet op te slapen viel. Slap en met de vering erdoor. We zijn nooit aan een andere geraakt waardoor mijn vriend na verloop van dagen op de grond heeft geslapen.Echt geen sterren waard.

Basic hotel

BT
18-7-2011

Vriendelijk personeel. Een goede ligging, dicht bij het strand. Eten: het ontbijt niet al te uitgebreid en 's avonds menu op zijn Grieks. Een goede kwaliteit/prijs verhouding, een basic hotel !

Gereisd Met vrienden in september 2010

Duur ten opzichte van de prijs

Linda
1-11-2010

Dit hotel ligt een beetje aan de rand van het centrum van Gouvia, waardoor het (naar mijn menig) een perfecte ligging heeft. IK vind het hotel vreemd ingedeeld. Om vanuit de hoofdingang bij onze kamer te komen, moesten we eerst een paar treden op, daarna een trap af en dan kwam je in je kamer op de begane grond. Verder was het eten minimaalm, maar naast het hotel zat een zeer goede bakker. Regelmatih werd er in het hotel (ook in onze badkamer) een kakkerlak gesignaleerd (erg smerig). Onder de bedden wil je ook niet kijken, maar verder oogt het wel schoon.

goede prijskwaliteitverhouding

A.van der Meijde
30-10-2010

Ik heb geen klagen gehad over het eten,slapen en kontakt in dit hotel. Als het goed weer is kan je leuk eten in het open overdekte restaurant gedeelte. De kamer werd naar behoren schoongemaakt,er was t.v. en een ijskast op de kamer,ook een goed balkon. Het zwemgedeelte ook behoorlijk. Alleen een minpuntje.als ze daar aan wat zouden doen zou het voor die prijs optimaal zijn. Last van muggen,vooral buiten met het eten, erg jammer,maar gelukkig zijn daar middelen voor,ik vond het ergelijk. De omgeving in Gouvia is leuk,gezellig leuk en rustig plaatsje met zeer goede verbindingen met bus naar de rest van het prachtige eiland, vlskbij de prachtige korfoestad, erg veel regen jammer genoeg gehad in oktober,voorjaar lijkt mij beter.

Voor weinig geld krijg je weinig :-)

Ien
25-10-2010

Het is niet duur dus mag je niet veel v erwachten maar de kamers waren superschoon en het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Het hotel echter zelf ligt in een achterstandswijk.. jammer.. klein beetje een griebuszooi.. de reis kostte ook niets dus qua prijs wat het wel de moeite waard.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Erg eenvoudig hotel

Maurice
18-9-2010

Het is een eenvoudig hotel. In de twee weken dat wij er hebben gezeten is het beddengoed niet verschoont, 1 keer kamer gestoft en moesten we WC papier zelf kopen in de winkel. Helaas slechtste ervaring tot nu toe.

Voor de rest een leuke vakantie gehad op Corfu en Gouvia is een gezellig leuk klein plaatsje van waaruit je Corfu gemakkelijk kunt bezoeken.

Simpel maar goed

Smit
5-9-2010

Na de beoordelingen hier te hebben gelezen wist ik niet goed wat ik moest verwachten. Toch is het hotel Popi Star in Gouvia een prima hotel. Je zit vlakbij de hoofdstraat en het kiezelstrand.

Enige nadelen van dit hotel kunnen zijn:

- Je moet 5,50 betalen per dag voor airco

- Er zit best veel jeugd die 's nachts en 's avonds veel lawaai kunnen hebben

Prima!!

van Roon
9-8-2010

Heerlijk dicht bij alles, in het centrum, vlakbij de zee.

Leuke kamer, mooie badkamer, koelkast doet het niet heel erg goed.....

Prima accomodatie voor een redelijke prijs.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Goedkoop en toch leuk!

Jopi @ Popi
25-7-2010

Prima hotel hoor! Na het lezen van de recensies hieronder, vindt ik het alles meevallen. Het hotel heeft een prima ligging, aan het begin vd centrumstraat en het strand is iets van 200m. Alleen wel kiezelstrand (lees: grindbak). Het hotel zelf heeft echter twee (kleine) zwembaden waar voldoende ligbedjes aanwezig zijn. De ruime kamer wordt iedere dag goed schoongemaakt en de bedden worden opgemaakt. De kamer is voorzien van een redelijk grote badkamer met bad en een goede douchestraal. Las hieronder namelijk dat mensen maar een pisstraaltje hadden, maar dat is in onze kamer absoluut niet het geval. Airco kost 5,50 euro p/dag en is zeker aan te raden met de warmte op corfu (juli). De kamer is tevens voorzien van koelkast, maar deze koelt niet zo goed als dat we in Nederland gewend zijn. Het ontbijt stelt inderdaad niet zoveel voor, maarja wat verwacht je dan ook? Je zit niet in een 5*hotel hoor! Het is goed te doen en anders is er een bakker vlakbij.

Fijne vakantie in Popi gehad!

"SLECHT"

myriam
17-7-2010

Eind juni tot half juli 2010, was ik samen met mijn zoontje in Popi Star - Gouvia. Dit is het "slechtste hotel" wat ik ooit had, sinds al de jaren dat ik naar Griekenland reis!

Het personeel is zeer onvriendelijk, nors, niet behulpzaam. Het ontbijt is waardeloos, gelukkig was de bakker vlakbij met heerlijke broodjes, taverne-restaurant O² en restaurant Vergina voor een heerlijke authentieke Griekse tafel!!! De kamer was héél hopeloos, wij konden ons douchen met het water uit de kamer boven ons! De zwembaden zijn vuil en niet onderhouden, tegels los, randen vuil... De ping-pong tafel mag niet gebruikt worden door de kinderen tijdens de siësta... Ik kan nog blijven doorgaan! Elke touroperator zou dit hotel moeten schrappen!!!