Zoover

7,2

Goed hotel

Wendy
3-8-2015

Propere kamers,goede service,goede ligging:vlakbij strand en winkels,op 10min van luchthaven,ontbijt :simpel maar goed,avondeten:Griekse 3 gang maaltijd=lekker.

WiFi enkel in lobby en eetzaal. Indien u airco wil moet je 5,50 euro betalen per dag.

Goed hotel voor zijn prijs en zijn 2sterren.

Gereisd Anders in augustus 2015

Nooit meer

Nicole
8-7-2014

de eerste indruk was redelijk, maar toen we eenmaal op de kamer waren en even op het bed gingen liggen werden we niet echt blij. de bedden waren zo vreselijk hard dat je net zo goed op de grond kon gaan liggen. het zijn harde matrassen en er zit geen latten bodem onder maar een massief houten plaat dus dat geeft geen enkele vering.

de laatste dag werden we om 7 uur opgehaald dus hadden we de avond ervoor gevraagd of het mogelijk was om een broodje te kunnen eten(het ontbijt begon namelijk om 7:30) er werd gezegd dat dat wel mogelijk was. maar die ochtend werden we bij de ontbijtzaal weggestuurd en kregen te horen dat we geen ontbijt konden krijgen en dat we om 7:15 maar weer terug moesten komen.

al met al wel een hele leuke vakantie gehad op Corfu maar Hotel PopiStar NOOIT MEER

Leuk hotel op goede lokatie

Roland van Apeldoorn
1-6-2014

Dit hotel is schoon en netjes en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten is redelijk tot goed en als je iets niet lust, kun je het aanpassen in het menu. Ontbijt is sober maar voldoende. Ben je een uitslapen, dan kunnen koffie en andere dingen op zijn... Omgeving is Grieks, dus wat rommelig en kan onderhoud gebruiken, maar hotel is in gezellige winkelstraat met restaurantjes. Strand (kiezel) is vlakbij. Zwembad is klein maar voldoende met genoeg ligbedden. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en handdoeken om de 2 à 3 dagen gewisseld. Met hele kleine kinderen zouden wij er niet heen gaan, want er is geen peuterbadje of ander speelgoed. Het is Griekenland mensen, dus verwacht geen luxe. Zeker niet voor dit geld. Wij hebben het er naar ons zin gehad.

Leuk voor een week , als het mooi weer is

haliegee
15-5-2014

Hotel met diverse nationaliteiten van gasten

Waardering voor personeel

Prijs in verhouding met prestatie goed

Personeel doet z'n uiterste best .

Gereisd Met partner in mei 2014

goede prijs- kwaliteit

ann
7-8-2012

klein maar gezellig hotelletje! Goedkoop dus hier moet je geen grote luxe verwachten, smorgens eenvoudig ontbijt, s avonds lekker eten, gevarieerd en met een extra grieks slaatje.

Perfect gelegen, 200 m van strandje en in gezellig winkelstraatje.

Ideaal om elke dag uitstapjes te maken, bushalte op 100 m van hotel! Perfecte verbindingen! Zeker doen: Sidari, corfu stad, pontiskoni

Prima als je basic en goedkoop wil.

Gert en Hermien
2-7-2012

Leuk en rustig hotel, vriendelijke mensen (heel Corfu trouwens), elke dag schoonmaak, goede ligging bij het (kiezel)strand en centrum, ontbijt moet je niet veel van verwachten maar er zit een prima bakker direct naast.

Ik las een reactie hieronder dat het in een achterstandswijk zou liggen maar dat vind ik echt onzin! Het zit aan het begin van de gezellig hoofdstraat met winkels en restaurants. Ja ok er staat een niet afgebouwd complex aan de overkant maar daar hebben wij ons geen seconde aan gestoord.

Als je het niet erg vind om niet veel luxe te hebben dan dan is dit echt een aanrader, wij hebben een fantastische week gehad.

Een min punt: Je moet € 5,50 p/d betalen voor evt. de airco.

grappig voor wat het kost

Wim
7-3-2012

Niet te veel van voorstellen, biedt waar voor wat het kost

Gereisd Met partner in januari 2012

niet erg rustig

Daniel
25-9-2011

Prijs / Kwaliteit mag er niet geklaagd worden. Vriendelijk personeel. Propere kamers. Ontbijt is basic.

Gereisd Met partner in september 2011

Prima prijs / kwaliteitsverhouding

Fam. Cleymans
20-9-2011

Popi Star is een eenvoudig hotel met een prima service, vriendelijk personeel, ruime nette kamers met groot balkon. Het diner met bediening aan tafel was zeer gevarieerd en elke dag ook erg lekker van voorgerecht over salede tot hoofdgerecht en dessert. Ook het ontbijtbuffet was basic maar lekker en voldoende (liefhebbers van English breakfast kunnen zich te kort gedaan voelen). De zwembaden waren misschien iets ouder maar werden wel elke dag onderhouden evenals de kamers. Eén klein minpuntje is misschien het ontbreken van een lift of hulp om de koffers naar de tweede verdieping te brengen. Voor herhaling vatbaar !

nooit meer: eten is er NIET goed, zicht nog minder

Gerrit V.C.
21-8-2011

ETEN: open eetzaal aan de straatkant, dus lawaai van scooters (foto). Gebarsten vloer. Elke dag hetzelfde droevig eentonig ontbijt (foto). Lekker maar sober avondmaal ( 1x was voorgerecht zwart verkoold, andere keer als voorgerecht handvol groene gekookte bonen).

KAMERS: propere tegelvloer. Elektriciteitsdraden hangen los op de muur (foto). Badkamer amateuristisch (foto). Deur en deurslot uit vorige eeuw (foto). Elke kamer heeft terras, sommige zien uit op wirwar van buizen nutsvoorziening van het hotel (foto). Onze kamer zag de overkant van de straat met onafgewerkte betonnen bouw, begroeid met dood onkruid en vol afval zoals plastiek flessen, oude Tv, tuinafval, glas, enz (foto).

LIGGING: naast die onafgewerkte bouw een vuile zijstraat die na 300 meter uitgeeft op het mooie zandstrand. Goed onderhouden en helder water. Mooi uitzicht over de baai.

SERVICE: sleur je bagage zelf maar langs de trap naar boven. Betaling alleen cash, desnoods stap je 2 km naar een automaat om geld !