Zoover
Hotel Popi Star

Hotel Popi Star

7,2

Goede prijs kwaliteit verhouding. redelijk hotel.

Leontine Kappert van Klink
7-7-2017

In het dorp kan je goed eten etc. Voor strand kan je beter de bus nemen en 2 dorpen verder gaan. Als je de omgeving wilt verkennen is het een prima hotel.

De kamers en ontbijt waren oke voor Griekse begrippen. Een dame bij de balie erg onvriendelijk. Wij vroegen haar om een iets vervoegd ontbijt ( alleen iets pakken en mee nemen) omdat wij op de start tijd van het ontbijt voor een excursie moesten vertrekken. Dit kon niet.Ze vertelde ons dat wij beter bij haar hadden kunnen boeken, dan zouden wij later vertrekken en wel kunnen ontbijten. In eerste instantie een kamer geweigerd omdat deze vreselijk stonk. Ze vertelde dat ze vol zaten. Een uur later was er plots wel een kamer. De fohn waar je om moest vragen moesten wij met 4 delen( en wij hadden 2 kamers op de 3e verdieping , een op 1 en een op 2.) Een airco spoot alleen maar stof toen deze de eerste keer werd aan gezet. Alles zwart en stoffig. Pas de volgende dag werd er schoon gemaakt.

Zwembad was niet zo fris om te zien. De barman was vriendelijk, maar echte gezelligheid vonden wij niet in het hotel.

Goed !

Leo Vaessen
27-6-2017

Typisch Griekse kamer, eenvoudig maar schoon en goed.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt !

Voldoende ligbedden bij zwembad.

Gunstig gelegen !

Voor de prijs een uitstekende locatie.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

prachtig eiland

C.Mark
12-5-2017

fijne mensen,vriendelijk,hulpvaardig,en openbaar vervoer is prima en goedkoop,je kunt het hele eiland bezoeken per bus voor weinig geld!Het weer in Mei is goed tot zeer warm,zon is sterker dan in holland,dus goed beschermen,alleen jammer dat er geen zandstranden zijn,dus waterschoenen niet vergeten mee te nemen,en het water is zo helder en een boottocht langs de kust mag niet ontbreken,naar Kassiopi,of naar de eilanden Paxos en anti-paxos,geweldige ervaring.Corfu is een prachtig eiland met veel groen,je kunt er duiken,snorkelen,een motorbootje huren en dan naar strandjes varen die alleen per boot te bereiken zijn,paradise beach bijv. in Paleokastritsa.

Prijs/kwaliteit is o k.

Westerburger Rob
6-5-2017

De kamers zijn gedateerd ,maar netjes en worden elke dag schoongemaakt.

Het ontbijt is eenvoudig ,maar voor 3,50 pp mag je ook niet veel verwachten.

Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam.

Geen lunch en geen avondeten ,genoeg mogelijkheden in het stadje.

Al met al waren wij zeer tevreden over deze accommodatie.

Gereisd Met partner in april 2017

Prima!

Emma
12-10-2016

Popi star is een goed hotel voor de prijs die ik betaalde.

De bedden waren erg hard, een douchegordijn was fijn geweest, en de voegen bij het bad waren donker geworden.

Maar alles was goed schoon, regelmatig schone handdoeken en linnengoed.

De warme maaltijden waren prima, lekker en voldoende. Omdat ik glutenvrij eet gaf ik dit aan bij de receptie en heb ik glutenvrij kunnen eten, af en toe werd er zelfs glutenvrij gekookt voor mij terwijl de andere hotelgasten glutenvol at. Super!

Ook het ontbijt was meer dan voldoende.

Het personeel was ontzettend vriendelijk, hulpvaardig en stond altijd klaar voor een praatje, of voor advies.

Voor een 2 sterrenhotel een prima plek!

Wat er is en wordt geboden zeker meer dan 2sterren

C en E
11-9-2016

Voor ons was het wel 3 sterren waard. Rustig hotel, het was erg schoon, elke dag nieuwe handdoeken,behulpzaam en vriendelijk personeel, goed ontbijt en diner ook meer dan voldoende en elke dag wat anders.

Gereisd Met partner in september 2016

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

Fam. de Groot
4-9-2016

Prima accommodatie om Gouvia te verkennen. Pas je aan aan de Griekse normen dan krijg je meer dan waar voor je geld.. Vriendelijk personeel, behulpzaam en superschoon. Iedere dag schoonmaak, handdoekwissel en 3x per week schoon linnengoed. Ontbijt voor Griekse begrippen uitstekend. In de nabije omgeving voldoende restaurants en winkelaanbod inclusief 3 geldautomaten.

Geen tweede keer

Claudia
18-8-2016

De foto's die bij de meeste reis bureaus op de site staan kloppen niet met het hotel. De foto's zijn van een achter gelegen hotel feokia.

De schoonmakers maken de ontbijt ruimte schoon terwijl je al zit te ontbijten, hebben in 18 dagen tijd 2x schoon bed gegaan. De handdoeken werd gezegd om de 3 dagen dat werd dus om de 6 dagen en 4 dagen en daarna 3 dagen later voor de rest niks. Schimmel in de badkamer .

Zwembad wordt alleen schoongemaakt met heel veel chloor , personeel was niet zo heel vriendelijk. Helemaal als je geen reisje bij hun had geboekt.

Ontbijt was genoeg thuis ontbijt je toch ook niet zo uitgebreid?

De bedden waren hard maar te doen wij hadden terras beneden en geen airco nodig.

Geweldig

Annelies
11-8-2016

Wat heb ik in dit hotel een fijn verblijf gehad! Ik werd hier ontzettend vriendelijk ontvangen en al het personeel is heel behulpzaam. Kleine probleempjes op de kamer werden meteen verholpen. De ligging van het hotel vond ik heel gunstig, aan het eind van de gezellige straat met barretjes en restaurantjes. Maar geen last van geluidsoverlast.

De kamer zelf was prima met een leuk uitzicht op de tuin. De badkamer was wat minder, maar de douche werkte prima en dat vind ik toch wel het belangrijkste. Elke dag werd de kamer schoongemaakt.

Het avondeten deed ik in de gezellige restaurantjes in Gouvia. Het ontbijt in het hotel was goed. Elke ochtend heerlijk vers brood met vele soorten beleg en vers fruit. Genoeg keus voor iedereen. Als er iets op was werd het gelijk bijgevuld.

Het zwembad is goed ondehouden en er zijn meer dan genoeg ligbedjes. De beachbar ging elke ochtend vanaf 11uur open en er werd gezellige muziek gedraaid.

Voor wie low-budget op vakantie wil kan ik Popi Star zeker aanraden!

Goed hotel

Freek van Dijk
16-6-2016

Een goed hotel, zeker voor de prijs die je betaalt.

Schone kamers die regelmatig wordt schoongemaakt, koelkast werkte perfect en een groot balkon.

Bedden waren goed (wel hard maar ik kon er goed op slapen).

Personeel is erg aardig en behulpzaam, het ontbijt was ruim voldoende en goed.

Avondeten was erg goed.

Voor mensen die niet de hele dag in het hotel willen zijn, is deze super goed.

Corfu heeft veel te bieden dus dit hotel is een goed punt om het eiland te ontdekken.

Ik kom hier graag terug.