Zoover

6,3

Net terug uit Hotel Omiros

Henk
28-6-2007

Net terug uit Hotel Omiros. Ligging is in een vrij drukke hoofdstraat in Couvia. Aan de ene kant erg gezellig, maar ook rumoerig. Voor al 's nachts. Vanaf ca. 23:00 gaat het volume van de naast liggende Discotheek Whispers volume op 10 en dat duurt tot ca. 4:00 's nachts. Heeft u een kamer aan de straat kant, dus met uitzicht op het zwembad, dan wordt slapen wel op de proef gesteld door de volume van de disco. Verder vriendelijk mensen van Omiros. Ontbijten bij Omiros wordt niet aangeraden. Voor ca. 6 euro pp kan je beter naar iets anders gaan. Vraag even aan gasten die al langer bij Omiros verblijven waar. Wij gingen naar een Grieks (snack) tentje, met een zeer vriendelijke Griek die ook in Delft heeft gewerkt. (zeer slank meisje bedient), aan zelfde kant vd straat als Omiros. Op het menu staan ook gehaktballen en croquetten. Hele fijne tijd gehad.

ben er met mijn vriend geweest in hotel omiros en ik kan s

woody woodpecker
20-9-2006

ben er met mijn vriend geweest in hotel omiros en ik kan niets anders melden dan dat we er nooit meer heen willen hele slechte ontbijt en diner. gastvriendelijkheid in het hotel zeer slecht dus ga er alsjeblieft niet heen zonde voor je geld koffie en thee bij het ontbijt is gewoon slootwater bah schoonmaaksters zijn er heel vroeg geen tijd om dus s avonds na het stappen uit te slapen.

Ik ben net terug van vakantie en verbleven in Omiros

Linda
4-8-2006

Ik ben net terug van vakantie en verbleven in Omiros.

Ik was heel erg tevreden over dit appartement; midden in het centrum, zo goed als aan het strand, goed verzorgde kamer.

Alleen de service was iets minder: toen we uit wilde checken smorgens redelijk vroeg, was een van de medewerkers bezig het terras bij het zwembad schoon te spuiten en toen moesten we de sleutel maar bij de balie leggen en dat was het...

Maar ik zou er zeker een keer teruggaan!

Het zwembad is netjes en schoon

Jan en Elke
29-8-2005

Het zwembad is netjes en schoon.

Het ontbijt was eenvoudig maar er was altijd voldoende en het brood wel steeds lekker vers. Het personeel is vriendelijk en de meisjes bij de receptie praten goed engels. Je krijgt om de dag schone handdoeken, wel komen ze iedere dag opruimen en je bed opmaken.

Wel hebben wij een klacht;

Als je halfpension boekt, staat erbij dat dit in buffetvorm is, maar dit is NIET zo!Je krijgt gewoon eten voorgezet, en je moet het maar eten!

Ons verblijf is er goed geweest, wel zou ik gezinnen met kinderen aanraden een ander hotel te kiezen. De kamers zijn namelijk niet super groot en er zitten veel jongeren die je 's nachts af en toe wel van het stappen terug hoort komen!

Hotel oogt grappig/leuk/netjes de kammers zijn klein

Y&H
17-7-2005

Hotel oogt grappig/leuk/netjes

de kammers zijn klein en je kunt er niks aan kapot maken, zeer geschikt voor jongeren reizen veel leuke kroegen in de buurt: Wispers, Top Toys, Melody's en de Wild Rose. Plaatselijke zwembad is een aanrader. Omiros ligt zeer perfect: strand, zwembad, de leukste kroegen, winkeltjes alles binnen een minuut, hou je van bier, cocktails, stappen en zon een aanrader.

mensen leven daar ook van 11.00 uur tot 6.00 uur.

op zn Twents echt zoep'n brek'n en angoan!!!!

Voor 199euro weekje in Omiros verbleven in Juli 2005

Kristof
17-7-2005

Voor 199euro weekje in Omiros verbleven in Juli 2005.

Hele leuke vakantie gehad voor deze goedkope last-minute.

Pluspunten Hotel:

- Perfecte ligging

- Goed verzorgde kamers (elke dag wordt opgeruimd)

- Eenvoudig ontbijt (bordje met kaas, confituur, boter, croissant) en mandje met brood, koffie/thee, sinaasappelsap

- Klein, maar leuk zwembad met bar

Minpuntje Hotel:

- Lawaaierig (niet zozeer van de omgeving, wel van andere kamers)

Plus- en minpunten Gouvia/Corfu:

Prachtig groen eiland, ideaal om met de fiets/scooter te verkennen. Zowel kiezel- als zandstrand, met ligstoelen en parasols. Gouvia zelf is klein, maar er heerst een gezellige drukte!

Aanrader!

Eenvoudig hotel, simpele kamers

Frauke
13-7-2005

Eenvoudig hotel, simpele kamers. Centrale ligging, midden in de winkelstraat. Zwembad met cocktailbar ligt inderdaad aan de voorzijde van het hotel, zodat je overdag op de weg kijkt naar voorbij wandelende shoppers. GOUVIA is zeker aan te raden, veel winkels, restaurants en bars. Dit is de enige plaats op Corfu waar echt wat te doen is. Strand is matig.

Heel leuk hotel, ligt echt super centraal in het leuke van

Marissa en René
9-7-2005

Heel leuk hotel, ligt echt super centraal in het leuke centrum van gouvia, goed personeel die graag iets voor je doet. Alleen wel heel gehorig in het hotel (kan de buren een stoel horen verschuiven). Ontbijt is een beetje simpel, niet veel keus. Klein zwembad, maar ideaal voor een opfrisser!! Strand is toch dichtbij. Gezellige coctailbar in de hele gezellige straat waar het hotel ligt. Kamers stellen niet veel voor, 2 bedden, bad, wc en balkon met tafel en 2 stoeltjes(airo is extra). Het is heel eenvoudig, dus stel niet al te hoge eisen! Wel wordt er iedere dag schoongemaakt en om de 2 dagen nieuwe handdoeken en beddengoed. We hebben er echt een super vakantie gehad!!!

Klein maar gezellig hotel

Wendy
21-6-2005

Klein maar gezellig hotel. Netjes ingericht, schoon. Personeel is ook erg aardig en servicegericht.Klein zwembad aan de voorkant met een cocktailbar, die overigens 's avonds erg leuk is. Centrale ligging, lekker overal dichtbij.

Gereisd Anders in juni 2005

Slecht ontbijt, niet geschikt voor kleine kinderen, stand

Debbie
31-10-2004

Slecht ontbijt, niet geschikt voor kleine kinderen, stand dichtbij, hele kleine kamers, prijs best hoog voor wat je krijgt. Dorpje echt heel leuk. Lieve mensen! Zoek het meer in het Noorden van Corfu, daar is het minder toeristisch en voor Griekse begrippen, luxer..

Gereisd Anders in oktober 2004