Zoover

6,3

10 dagen in het voorseizoen in Omiros geweest

Walter
30-5-2008

10 dagen in het voorseizoen in Omiros geweest. Hotel Grieks, dus eenvoudig maar wel een TV, iedere dag nieuwe handdoeken en wanneer je iets vraagt (bijv. gekookte eieren bij ontbjt) dan is het er de volgende dag.

Personeel vriendelijk en geen geluidsoverlast, rustige tijd dus nog geen noodzaak voor discotheken om tot 0400 uur door te gaan.

Omiros ligt in het centrum, goed restaurant direct uit het hotel en traditioneel eten (verse vis, erg goed) en drinken bij Taverne Aries.

Heerlijk weer, heerlijk eten. Top vakantie, goed hotel!

er wordt slordig om gegaan met sleutels en gegevens zo wij

eva
20-1-2008

er wordt slordig om gegaan met sleutels en gegevens van/voor klanten zo kregen wij wijzigingen over bijeenkomsten niet door waardoor wij geen informatie konden verkrijgen etc. Slapen is moeilijk door de discotheek ernaast en de kamermeisjes om 8 uur sòchtends die gillend door de gangen lopen. Wel vriendelijk personeel en nette kamers!! Als je aan het zwembad wilde liggen lag je eigenlijk half op straat vanwege de kleine ruimte voor ligbedden, die opgestapeld stonden naast een wespenstruik! Leuke tijd gehad maar ik vind het geen aanrader, Gouvia zelf is wel erg leuk en gouvia stad is een aanrader!

hotel ligt naast disco waar de muziek tot 4 uur s nachts 3

fred slegers
2-10-2007

hotel ligt naast disco waar de muziek tot 4 uur s nachts vol open gaat, waardoor slapen onmogelijk is. Uit de keuken komt altijd een bedorven lucht, het zwembad is heel klein en pas om 3 uur open.evenals de bar welke eraan ligt. De kamers zijn netjes maar simpel. september 2007 jose en fred.

Gereisd Met partner in september 2007

Wij hadden een twee kamerappartement geboekt in Omiros en

D. de Wit
25-9-2007

Wij hadden een twee kamerappartement geboekt in Omiros en dit was geen succes. Je zit dan vlakbij een bar/dancing die harde muziek heeft op staan tot 4.30 uur in de nacht. Aangezien deze bar/dancing een muur heeft van doek komt al het geluid er doorheen. Na 2 nachten pas om 4.30 uur te slapen hebben we een hotelkamer aangevraagd deze liggen aan de achterkant van het gebouw dus daar heb je geen last van de muziek. Ook zou ik niet adviseren om voor het zwembad naar dit hotel/appartement te gaan, want dit wordt meer gebruikt als vijver.

eiland Corfu is mooi als je eenmaal de verpeste kuststrook

M. Edwards
18-9-2007

eiland Corfu is mooi als je eenmaal de verpeste kuststrook achter je hebt gelaten. Waarschuwing ga niet in hotel Omiros in Gouvia zitten, dat is ranziger dan een gemiddeld kraakpand in Nederland. Pure misleiding in de reisgids. Zwembad wordt niet eens gebruikt, is een fontein, ziektes liggen op de loer door niet werkend riool en jaren van schoonmaakachterstand. Hier gaat touroperatorl nog van horen. Walgelijk genant, maar het eiland is beste wel mooi.

Wij zijn net terug uit Corfu

Daniëlle Langeveld
16-9-2007

Wij zijn net terug uit Corfu. Wij waren dus 1 van de geluksvogels die een appartement hadden geboekt in Omiros Hotel en zaten dus aan de zwembad kant. Hierdoor ook aan de kant van de disco/bar Whispers en na 2 nachten pas om 4.30 uur te kunnen slapen zijn we verhuisd naar de achterkant van het gebouw. Dus moesten we in een hotelkamer. Dit was verder goed dus ga gewoon nooit voor een appartement in omiros hotel. Wat het zwembad betreft dat werdt bij ons meer als vijver gebruikt dan dat er iemand in heeft gezwommen. Dus mocht je voor het zwembad hierheen willen niet doen.

- slechts 3 x schone handdoeken in 7 dagen, handdoeken

J. Dingemans
5-9-2007

- slechts 3 x schone handdoeken in 7 dagen,

handdoeken op de grond werden gewoon weer

opgehangen.

- emmer met toiletpapier werd niet altijd geleegd,

stank!!!!!

- ontbijt karig en eenzijdig.

- schoonmaken minimaal.

- ligging: in naseizoen beperkt lawaai van

naastliggende disco.

- Kindvriendelijkheid: n.v.t. voor mij.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2007

leuke accommodatie met nette kamers en als je een 1 heel

Kim
25-8-2007

leuke accommodatie met nette kamers en als je een 1 kamerappartement hebt...een heel groot balkon aan de kant van het zwembad!

Ligging is lekker centraal, dicht bij het strand en de hoofdstraat.

Gereisd Met partner in juli 2007

Het is een geweldig hotel met hele vriendelijke mensen

NVT
10-8-2007

Het is een geweldig hotel met hele vriendelijke mensen. We zijn een aantal keer gaan stappen maar uit eindelijk zaten we toch 's avonds weer aan de pool bar. Was veel gezelliger. Het restaurantje net om de hoek in de hoofdstraat is ook echt een aanrader!!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Leuk hotel, vriendelijke personeel

Yvonne
17-7-2007

Leuk hotel, vriendelijke personeel. Alle winkeltjes (zijn er niet zo veel... en 10 * hetzelfde), strand, restaurant en bars op loopaftand. Enige nadeel vond ik de enorme geluidsoverlast in het hotel (nachtleven tot 5.00 en hotel zelf slecht geisoleerd / zeer gehorig). Niet in het hotel gegeten. In Gouvia zelf varieert het grieks eten behoorlijk in kwaliteit. Een absolute aanrader vind ik (maar niet grieks) het mexicaanse restaurant POCO LOCO. Gouvia ligt lekker centraal dus je kunt overal naar toe mbv auto / scooter. We hebben ons prima vermaakt. Redelijk klein eiland en weinig speciale excursies in vergelijking met bv Kreta of Rhodos, dus na 2 weken wel gezien.... of je moet puur voor de zon gaan.