Zoover

8,8

Voor herhaling vatbaar

Ans
7-6-2019

Leuk hotel met vriendelijk personeel, prima locatie.

Gereisd Met partner in juni 2019

Bedrogen door personeel, nooit meer!

Peters
10-10-2011

Helaas 2 keer bedrogen door personeel, voor in totaal 50 euro bij de afrekening van de dranken. Na klacht bij de manager richtte hij zich tegen mij. Zijn personeel werkte al 20 jaar bij hem en hij had dit nog nooit meegemaakt. Dus als klant ben je als puntje bij paaltje komt de klos. Toen ik naar politie wilde stappen, wilde men een klacht tegen mij indienen. Kortom corrupt hotelletje.

Viel erg tegen..

Maud
12-8-2010

Allereerst is het eiland erg mooi, je moet wel een huurauto regelen en het eiland zelf gaan bekijken, Gouvia is redelijk klein.

Het hotel viel erg tegen wat we van tevoren niet hadden gedacht. We komen al jaren in Griekenland dus weten dat het ontbijt karig is maar dit was wel heel erg. Koffie was oud, brood was erg droog, schilfers in de melk enz..

Matrassen waren erg hard, kamers waren wel schoon maar het ergste was nog wel het lawaai van muziek, de DJ ging tot 03.00 uur door en je kon in de kamer alles letterlijk verstaan, een drama! Het dreunde door alle kamers. We hebben meer gasten gesproken, iedereen klaagde..

Dus mijn tip, niet doen, ga naar een mooiere badplaats (Dassia, Sidari) met zandstrand, meer vertier, meer rust en boek dit hotel niet.

gezellig Hotel, vriendelijk personeel

Jordie Haverkamp
5-7-2010

molfetta Beach is een gezellig hotel met 's avonds een afwisselend programma waar het halve dorp op af komt. Alle kamers hebben een koelkast. Bedden waren matig en tweepersoons formaat erg klein (140 cm breed). We hadden daarom gevraag om een kamer met 2 aparte bedden, die was wat groter. Ontbijt stelt niks voor wat ik wel jammer vond. KiezelStrand op 30 m afstand. Bedjes via het hotel met korting te huur.

Als je op Corfu bent moet je een auto huren en naar Agios Georgios (north en south) gaan. Daar heb je lange zandstranden en zitten veel minder Nederlanders dan in Gouvia. Palaiokastritsa is een aanrader om een bootje te huren. Zeer heldere zee. Ook de noordoost kant van het eiland is een aanrader(oostelijk van Archavari) Blijf weg uit Sidari want daar zitten alleen Engelsen.

Wij hebben een mooie vakantie gehad op Corfu, maar dat kwam vooral omdat we 2 weken een auto hadden en vooral veel buiten Gouvia hebben vertoefd.

Mooi en gezellig hotel

Rene ten Dolle
21-5-2010

We verbleven hier 2 weken in augustus 2008,

Leuk hotel met gezellige bar aan strand. Helaas geen zwembad aanwezig, maar hotel lag aan zee met kiezelstrand. Strandbedden moest je hier wel huren.

Sávonds was het ook altijd wel gezellig bij de bar.

1 nacht is stroom bij ons uitgevallen op kamer waardoor koelkast is gaan lekken. We hebben dit volgende morgen gemeld bij receptie, binnen 10min kwam monteur en iemand van schoonmaakploed.

hotel voor herhaling vatbaar

Prima hotel

Kaminski
13-5-2009

Molfetta is een prima hotel. Personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn schoon. Goed bed, zeer karig ontbijt. Gouvia zelf heeft niets eigens en is puur ingesteld op massatoerisme. Snel dus de scooter pakken voor de betere stranden en restaurants.

Gereisd Met vrienden in mei 2009

Geweldige vakanties gehad

Onny Blaauw
23-2-2009

Wij zijn al twee keer in Molfetta Beach geweest en gaan hoogst waarschijnlijk dit jaar voor de derde keer. Dat zegt genoeg volgens mij, de ligging aan het strand is ideaal, het ontbijt niet groot maar lekker, en in Griekenland ontbijten ze eigenlijk niet, maar eten ze twee keer per dag warm...Het personeel zijn eigenlijk vrienden van ons geworden, met sommige hebben we via email nog steeds contact.Gouvia is op zich rustig maar heel gezellig en het centrum ligt ook weer op loopafstand, gewoon ideaal.

heerlijk!

gea
23-9-2008

lekker hotel en een ideale ligging, ontbijt stelde niets voor, maar ik had half pension en het avondeten was goed.

Alle griekse/ corfu specialiteiten hebben we gehad, en het was erg lekker!

Nadeel was dat de kokkin, op tijd vrij was 's avonds en zij het liefst hadden dat we al om 19.00 uur aan tafel gingen, we hebben kunnen regelen dat dit 19.30 uur werd.

personeel was erg vriendelijk.

Zat helaas een beetje tegen het einde ven het seizoen aan, waardoor het wat aan de rustige kant was in de avond.

Superleuk hotel op superlocatie

wanda
15-9-2008

Tja het strand op nog geen 30 meter en de zelfde afstand voor het centrum met veel winkeltjes, restaurantjes e.d. Wat wil je nog meer. Gezellig hotel met lieve mensen. Superschone kamer en lekkere bedden. douche met schuifdeur, dus ook geen natte zooi. Ontbijt is klein, maar er zijn zoveel lekkere bakkertjes in de buurt dat dat geen punt is om later iets lekkers te halen.

Gezellige bar bij hotel, met tot in de late uurtjes muziek, griekse avonden en gezelligheid.

De rest van het eiland ook gezien en is echt de moeite waard.

Wij hebben het er enorm naar ons zin gehad !!

Gezellig op schitterende lokatie

Mark en Felice
1-9-2008

Ideale ligging aan het strand en op slechts enkele meters van gezellige restaurantjes. Baliepersoneel spreekt Engels en is heel vriendelijk. Ontbijt was iedere dag hetzelfde en daardoor hebben wij besloten om enkele dagen 'buitenshuis' te ontbijten.

Verder erg mooi eiland en zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in augustus 2008