Zoover
Hotel Corfu Palace

Hotel Corfu Palace

8,2

niet geschikt voor kinderen, klein hotel, duur

marjan
12-8-2011

We zijn hier vorige week drie dagen geweest. Hotel ziet er prachtig uit bij binnenkomst. Kamer is voldoende maar verouderd en niet luxe. Badkamer erg klein. Verder is het hotel klein. Er is 1 zwembad, 1 bar ,1 restaurant. Voor kinderen is er helemaal niets te doen. Als mijn kind in het zwembad sprong keken mensen verontwaardigd. De gemiddelde leeftijd was dan ook 55+ en kale kak. Prijzen zijn erg duur, 5 euro voor frisdrank. De Spa is een mini zwembad binnen. geen aanrader.

Mooi hotel met prachtige omgeving.

Vakantieganger Greece
18-7-2011

De locatie van dit hotel is schitterend, en de accomodatie is prima.

De kinderen hebben genoten van de vakantie net als wij.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

vergane glorie, maar wel leuk!

Mariethea
26-10-2009

Dit hotel ligt prachtig aan de zee en op steenworp afstand van de stad. Het is een mooi, maar gedateerd hotel. Geen vijf sterren. De gasten zijn overwegend 55+ en Engels. Maar zeker ook veel Grieken. De sfeer is prima, gemoedelijk. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten is top! Echt een leuk hotel als je je er op instelt dat het in Nederland echt geen 5 sterren zou hebben.

stijl en klasse............

marianne lispet
13-8-2009

Dit is een bijzonder stijlvol hotel. We logeerden er in 2008 en hebben dit jaar voor een ander Grieks eiland gekozen, nl Rhodos. Toen we de hotelkamer in Rhodos binnen kwamen hadden we al spijt dat we niet terug zijn gegaan naar Corfu Palace! Beslist een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2008