Zoover

8,2

oude zooi

erik
19-9-2008

Een hotel op loopafstand van het centrum van Corfu-stad

(wel via een op den duur vervelende schuine weg )

De kamers zijn hopeloos ouderwets en echt een tegenvaller

gezien de verwachtingen/prijs/beleving van hét hotel van Corfu

Het zwembad en de ligtuin zijn prachtig, ontbijt is perfect

Jammer van die ouwe rotkamer, en de hoge prijs

Nee, niet naar toe gaan, eerst renoveren de boel!

Alleen voor senioren

R. Kooistra
17-9-2008

De locatie is perfect, lekker centraal op Corfu. Ben je echter jonger dan 55 dan zul je weinig plezier beleven in dit hotel. Gemiddelde leeftijd van personeel en gasten is ca. 65. Op enige activiteit/ levendigheid zul je noch de gasten noch het management kunnen betrappen, zeer saai. Absuluut geen 5 *, totaal sfeerloos/ zielloos een echte afrader voor diegene die denken in een luxe hotel te verblijven.

Wat ook een leuk detail is zijn de bruiloften die het hotel verzorgt, zorg dat je die avond niet in de directe omgeving van het hotel verblijft als je voor 02.00 wil slapen.

Al met al een zeer teleurstellende ervaring.

versleten

mirjam
8-7-2008

Hotel ligt op een prima plek, vlak bij de stad. Personeel is (behalve aan de receptie) zeer vriendelijk. Mooie tuin met lekker zwembad. Kamer is geen 5sterren waard. Oude, versleten troep. Wij komen niet meer terug

Gereisd Met partner in mei 2008

Een erg leuke hotel, met veel geschiedenis in het stad

Tyana
21-6-2008

Een erg leuke hotel, met veel geschiedenis in het stad. Echt schitterend! Maar het lijkt wel erg veel op het Turkse cultuur!

Gereisd Anders in juni 2008

Was ons 5e bezoek aan dit hotel

wim veling
31-5-2008

Was ons 5e bezoek aan dit hotel. Ditmaal van 8 dagen vanaf 29 april 2008. Nog steeds een prima hotel doch echt geen 5 sterren.

Het nivo wordt naar beneden gehaald door de badkamers; die zijn klein en niet goed onderhouden. Vooral de kranen en douchekop zijn een goedkoop lachertje van IKEA.

Gereisd Met partner in april 2008

Ook zo'n hekel aan Nederlanders op vakantie??? Boek dit is

Janneke en Chris
3-11-2007

Ook zo'n hekel aan Nederlanders op vakantie??? Boek dit hotel!

De kamers zijn een beetje gedateerd.

Het uitzicht is daarentegen schitterend!

Het zwembad is met zoutwater. Leuk, maar niet erg fijn als je een frisse duik wilt nemen!

Veel Griekse vrijgezelle vrouwen met de teckels op vakantie (een beetje een kak hotel, maar wel leuke kak).

Gereisd Met vrienden in november 2007

Dit prachtige hotel is helemaal geweldig

S. Schroeder
23-10-2007

Dit prachtige hotel is helemaal geweldig. Ik was er van 13 - 20 oktober 2007. Het ontbijt was perfect, de bediening erg aardig en het diner was ook voortreffelijk. Het zwembad is prachtig, de tuin is ook erg mooi. Er bloeiden nog veel bloemen in deze tijd. De stad is vlakbij, je loopt er in een paar minuten naar toe. Mijn kamer was prima, de marmeren badkamer mooi. Het uitzicht over de baai schitterend. Ik heb er voor 1000% van genoten om hier een week te verblijven. Ik kwam aan op zaterdag om 9 uur en mocht gewoon aanschuiven aan het ontbijt. Heerlijk. Reeds om 11.45 uur was mijn kamer beschikbaar. Ik ben helemaal uitgerust in deze fantastische week en kan er weer tegen aan. Een echte aanrader.

Voor Griekenland een tophotel

Bob
1-10-2007

Voor Griekenland een tophotel.

Fantastische service en zeer goede en gevarieerde maaltijden. Ruime kamers met groot terras (zeezicht), wel aan renovatie toe.

Totale rust een zeer gereserveerd clienteel.

Uitmuntende ligging vlak bij de oude stad.

Duur maar zijn prijs zeker waard.

Gereisd Met partner in september 2007

We hebben reeds veel zogenaamde vijfsterren hotels maar is

A. Horstman
17-9-2007

We hebben reeds veel zogenaamde vijfsterren hotels bezocht, maar dit is een echte, met een geweldige ligging, service en cachet.

Een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2007

zeer aangenaam en sjiek hotel

marnix
9-8-2007

zeer aangenaam en sjiek hotel.

bediening aan tafel is zoals het hoort

eten is lekker

ligging met mooi zicht op de baai

kamers zijn verouderd - kleine badkamer.

op wandelafstand van de mooie oude stad.

zwembad was zeer aangenaam voldoende ligstoelen aanwezig en badhanddoekenservice !

aan te raden enkel de kamers zijn aan renovatie toe.

een vijfsterrenhotel waardig.