Zoover

8,5

Geweldig en prachtig uitzicht

Johanna Boer
4-6-2019

Het is een mooi appartement met schitterend uitzicht grote kamer annex keuken en fijne badkamer.

App. Ligt aan een zeer hellende weg mensen die slecht ter been zijn is het geen goede bestemming. Zeer vriendelijke mensen en erg schoon.

Supermarktje onder het appartementencomplex.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Gezellige plek, met leuke eet tentjes

A vd Meer
29-8-2018

Mooi gelegen appartement, ( wel te bereiken via zeer stevige wandeling berg op)

Appartement prima maar niet om zelf te koken, op de losse oven zaten 2 elektrische pitten. Bedden oké, uitzicht van Balkon fantastisch . Strand heerlijk ( bij Joyce en Seb) ruim plek met je Ligbedden . Gezellige eettentjes ruime keuze.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Het mooiste appartement met panoramisch uitzicht .

Bob Haneveld
14-5-2017

Eigenaren zeer vriendelijk,schone kamers. Schitterend uitzicht over de zee en het dorpje. Rustig gelegen aan de rand van het dorp. In slaap vallen en wakker worden met het geluid van de zee.s,morgens met je koffie de dag beginnen vanaf je balkon met een panoramisch uitzicht. Heb veel rondgereden over het eiland,maar zag onderweg geen plek waar ik beter zou verblijven. Het heeft bijgedragen voor een zeer geslaagde vakantie

Appartement dichtbij centrum, zonder de overlast.

Yvon Laan
5-8-2014

De steile klim is stevig, een " stepsoefening" na een dag excursie of dagje strand of na restaurantbezoek ( goed voor portie beweging, stapje voor stapje), dan wacht een flesje koud water in de grote koelkast van app. De balkondeuren open en genieten van uitzicht ( weg zijn de vermoeienissen van wandeling). Goede oven en voldoende keukenspullen, geen koffiezetapparaat of filterhouder. Om de 2 dagen handdoekenwissel, en onze afwas gedaan ! Wel muggen, hele kleintjes. Goede groente-en fruitwinkel vlak voor restaurant Sebastians. Andere goede restaurants See Breeze, Sabbia, en natuurlijk Steven's On the Hill ( zeer kindvriendelijk) met vaste pizza en BBQ avond en zeer uitgebreide saladebar.

Geweldige plek!

Mirthe
24-7-2014

Aan komen rijdend in het prachtige plaatje agios gordios kon onze vakantie al bijna niet meer stuk, we werden ontvangen door super vriendelijke mensen en met een flesje drinken gekregen door de eigenaar van de supermarkt werden we naar onze kamer gebracht, het appartement was brandschoon en het uitzicht was prachtig. De eigenaar van de supermarkt was altijd wel in voor een praatje een ook het naast gelegen zwembad was super gezellig! Kortom een top vakantie, we komen zeker nog eens terug.

Mooi appartement met geweldig uitzicht!

koosboersma
23-7-2014

Bij late(01:30) aankomst ontvangen door uiterst vriendelijke eigenaar. Wees ons het appartement en kregen daarbij een fles water en een pakje sap vanwege de hitte. Het appartement was keurig schoon en beschikte over voldoende ruimte. De badkamer was mooi en ruim. Het hoogtepunt van het appartement was het balkon, dat prachtig uitzicht geeft over de ionische zee. Overigens alle appartementen beschikken over dit uitzicht. Het appartement is goed koel te houden vanwege de luiken voor de openslaande deuren en de standaard ventilator. Ook is er een mogelijkheid is het mogelijk om een airco te huren. Het appartementencomplex is omgeven door een tuin van fruitbomen en tropische planten. Het appartementencomplex beschikt niet over een eigen zwembad maar er mag gratis gebruik gemaakt worden van het tegenoverliggende complex met een prachtige zwembad(schitterend uitzicht vanuit het water) met voldoende ligstoelen en een leuke bar.

Centrum ligt op prima loopafstand(5-10 minuten). Wel steil!!!

Gewoon Geweldig

dmeijer
2-7-2014

Appartement Mazis is een goed verblijf om een tijdje in Agios Gordios te verblijven. En Corfu te verkennen. We zaten op de 1ste verdieping op een 3 kamer appartement. met genoeg ruimte voor ons 2. 1x 2persbed en 2x 1 pers.bed. Om de 2 dagen schone handdoeken, schoonmaak . keukentje redelijk compleet met combi oventje/2pits een waterkoker televisie met 5 a 6 zenders waarvan 1 ned. Douche / toilet met douchecabine is netjes en schoon en wordt regelmatig schoongemaakt.

Onder het appartement heeft de familie een eigen supermarktje waar je elke ochtend warme verse broden kunt kopen voor je ontbijt op het balkon met een prachtig uitzicht op het dorpje en zeezicht.

De eigenaren Spyros en EIrini en dochter Nicolet zijn vriendelijke warme mensen waar je graag een praatje mee maakt, en zijn altijd behulpzaam.

De accomodatie heeft zelf geen restaurant maar in het dorpje zelf en aan het strand zijn ze in overvloed. en het eten is geweldig. Alles is even lekker.

vergane glorie

m stokkel-van woerkom
21-6-2014

Wij verbleven een week in een van de onderste appartementen. Bij aankomst was de keukenla vol mieren en het oudeiken meubilair erg stoffig.

Het bed had zijn beste tijd gehad en de lakens waren ook niet fris.

De eigenaresse deed erg verbaasd toen we reclameerden over enkele dingen, alsof ze zelf dit niet eerder meegemaakt had. Nou gezien de reviews hadden we ondanks de lage prijs zeker iets anders moeten nemen . Hoewel meer griekse appartementen aan renovatie toe zijn , mag men wel verwachten dat het schoon is . Per saldo dus niet aan te bevelen.

Fantastisch.

Gabriels
21-6-2014

Na een warm welkom van Spiros en Irini hebben we twee heerlijke weken gehad. Het appartement waar wij zaten was pas gerenoveerd...mijn zus had een maisonnette dat was wat gedateerd maar het was schoon. De mensen in het dorp zijn ook heel vriendelijk. Het restaurant Sebastián is een echte aanrader. Bij het appartement is ook een supermarkt....voor een ontbijt en een eenvoudige maaltijd kun je hier boodschappen doen. Mensen die moeilijk ter been zijn is dit geen aanrader. Het is best een steile klim om naar het appartement te gaan. Maar na twee weken heerlijk vertoeven zouden wij beslist nog een keer hier verblijven. Vanuit het dorp rijden bussen naar Paleokastritsa en naar Corfu stad. Deze ritten kosten enkele reis 2.20 euro. De rijtijden hangen aangeplakt bij de winkel naast de bushalte of de halte zelf.

Fantastische plek

r. mereu
1-9-2013

Ligging op een heuvel dus ja wel een wandeling, maar als dat nu het ergste is wat je kan overkomen valt het allemaal best mee. Vriendelijke en behulpzame familie. De inrichting is onlangs vernieuwd. Er is een kleine supermarkt direct voor het complex, en aan de overzijde een heerlijk zwembad met poolbar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013