Zoover
Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld)

Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld)

Aparthotel
7,1

Gemiddeld

Anne
5-9-2019

Matig; aquapark is heel leuk, strand daarentegen heel mooi. Helaas moet je met een busje naar het strand, deze brengt je om 11u en haalt je om 15:45u weer op. Net als je dus met lekker ligt moet je weer weg. Ook mis je dan de lunch in het hotel.

In de omgeving is letterlijk niks te doen, wandelen gaat niet vanwege de autoweg. Eten is prima, niet goed en niet slecht.

Als je hier bent is een auto huren wel een must, anders zie je niks van het eiland en zit je aan het zwembad gekluisterd. Glijbanen zijn wel gaaf! Niet geschikt voor kleine kinderen.

Gereisd Met partner in september 2019

Leuk om met grotere kinderen naar toe te gaan

PY
30-8-2019

Op zich een aardig resort. Bij aankomst hadden we een probleem met het slot van de schuifpui. Ik heb dat gemeld bij de receptie en terug bij dekamer was de klusjesman al bezig met herstellen.

Op sommige plekken van t resort vonden we het stinken. Ook het water van de douche rook vies.

Verder was de kamer prima en werd goed schoongehouden. De zwembaden zijn prima en het golfslagbad is leuk. Het waterpark is geweldig als je grotere kinderen hebt. Als je in het waterpark wat eten of drinke koopt behoort niet bij het all-inclusive, maar na het tonen van je polsbandje krijg je 20% korting.

Dan het eten: rumoerig restaurant met veel gillende kinderen. Dat wisten we gelukkig van te voren.

Als je van pasta, patat en pizza houdt ben je hier aan het juiste adres. Verder was het niet echt afwisselend. Iedere dag wel spruitjes, worteltjes, broccoli. Nauwelijks Griekse gerechten. Restaurant bij het golfslagbad had het wel, maar wel reserveren.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Nooit meer.

Simone
11-6-2019

Pendelbus moet je reserveren en is vaak vol! Zonder auto kom je nergens, er is geen dorpje of iets in de omgeving. Je kan nergens heen wandelen want dan moet je op de weg lopen en er word heel hard gereden. Het glijbanen park is niet geschikt voor kleine kinderen, ze moeten 130 cm zijn voor de glijbanen. Eten is slecht, koud, eentonig en schimmel in de bakken. De kamers zijn slecht onderhouden, stinkt de hele dag naar riool. Je krijgt iedere dag schoon linnen maar er word verder niet schoongemaakt.

Kortom erg teleurstellend als je hier 2 weken zit.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Veel informatie ontbreekt op de site van TO

Kim
11-6-2019

Dit hotel hebben wij geboekt met het idee dat onze zoon van bijna 5 (1 meter 15) de hele dag kan spelen bij de glijbanen en wij in de avond het dorpje in gaan om lekker te slenteren of te borrelen. Echter zijn 9 van de 10 glijbanen geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar of 1 meter 30. Het bad waar onze zoon dan wel van de glijbanen mag, mogen wij, volwassenen, niet van de glijbaan.

Met oudere kinderen is het misschien een ander verhaal, maar met deze leeftijd is het zeer teleurstellend het park.

Vervolgens dan maar in het dorpje kijken, dit valt erg tegen. Er zijn 2 kroegjes waar je niet erg vriendelijk ontvangen word. Klacht bij reisleiding op het park gedaan. Kregen we te horen dat we door moeten lopen naar een pleintje, daar aangekomen is het zeer ongezellig en stinkt het er enorm.

Vervolgens word er gezegd dat we ook beter een auto kunnen huren, misschien handig om dit van tevoren te vermelden op de site.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Fijn resort, met wat kleine verbeterpuntjes

Joelle
26-5-2019

Mooi en groot resort op 15-20 minuten rijden van het strand (Glyfada) en corfu stad. Hier kun je gratis met de bus naartoe (even aanmelden bij receptie). Rondom het hotel is verder niets. De kamer was ruim, schoon en had 2 fijne douches. Bedden werden dagelijks verschoond. Het bed lag wel erg hard, zelfs met het door ons verzochte en binnen 10 minuten langsgebrachte topdekmatrasje. Het waterpark en de zwembaden zijn mooi, maar het water was veel en veel te koud. Het eten was wisselend. De ene dag super lekker en de andere dag wat minder (soms ook koud). Het drinken was altijd goed koud en er was voldoende keus. De laatste 2 dagen van ons verblijf was het water echter ineens geen bronwater meer, maar kraanwater.

Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Al met al een prima verblijf gehad, vooral gelet prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Prima

Laakie
25-9-2018

Park met veel kinderen, wat je uiteraard kan verwachten bij een waterpark. Eten was iets eentonig maar kwalitatief boven verwachting. Kamer(4p maisonnette) was schoon en voldoende groot. Helaas hadden wij uitzicht op parkeer terrein.

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijk! En met pendelbus of OV kun je veel!

Anouk
9-8-2018

Wij waren hier voor de 2e keer en ook dit keer was het super. Was zelfs nog wat verbeterd na vorig jaar. Als er iets mis is op je kamer wordt er snel actie ondernomen. De kamers zijn prima! Niet zo afgewerkt als wij gewend zijn maar zeker schoon! Bedden wel iets aan de harde kant.

Het personeel is zeer vriendelijk en werkt erg lange dagen, dan staan ze weer in het restaurant en dan weer achter de bar. Het eten was prima en gevarieerd. Enkele dingen waren er standaard zoals spaghetti pizza en patat, verder genoeg keus!

In het begin hadden ze nog plastic bekertjes maar die werden na een paar dagen vervangen voor hard plastic bekers wat prima was! werden ook steeds opgehaald.

1 nadeel was wel de wespen en bijen bij de drankenautomaat. Er zaten er veel maar ze waren niet agressief! Er werd wel geprobeerd wat aan te doen, zoals wespenvangers en vaker de bar schoonmaken.

Animatieteam op zich prima, wij hadden er alleen weinig behoefte aan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

heel leuke vakantie, doen we zeker opnieuw

ghyllebert vansteelant
4-8-2018

Voor ons was dit hotel meer dan oké :

* niet te groot, zodat het in het restaurant niet aanvoelt als een 'mierennest'

* eten was gevarieerd en heel lekker

* kamer (type 20) was groot en proper, misschien niet supermodern maar uiteindelijk leef je daar niet in je kamer. Alles was je nodig had, was er : we hadden zelfs 2 douches. Alleen de matrassen waren redelijk hard, maar da's persoonlijke voorkeur

* prachtig golfslagbad met warm water

* fantastisch aquapark met redders die doen wat ze moeten doen : glijbanen voor alle leeftijden !!

* drank overdag was uit herbruikbare plastieken bekers, wat op eerste zicht misschien raar klinkt, maar dit resulteert wel in een propere omgeving (geen goedkope plastieken bekertjes, die wegwaaien en meer naast de vuilbak belanden dan erin). Die bekers kunnen in speciale bakken gegooid worden en worden ook regelmatig opgehaald.

* snacks tussen de maaltijden waren iets beperkter in keuze, maar ook wat 'gezonder' : keuze tussen worstebroodjes, frietjes, pannenkoeken en croque mr's.

De pannenkoeken worden vers gebakken op vraag (liggen dus niet uren in een verwarmde pot) en de croque mr's moet je zelf bakken in 2 machines. Velen zullen hiervan misschien raar opkijken, maar ook hier weer ben je zeker dat ze vers zijn en geen uren in een verwarmde schaal liggen.

* in de directe omgeving is er inderdaad niet veel te doen, maar het busje voor het hotel (gratis) rijdt 2x per dag naar Corfu stad en 1 x naar Glyfada beach en er is ook nog altijd de gewone bus (is niet overdreven duur).

Kortom : voor ons was dit hotel z'n geld meer dan waard !! Zeker voor herhaling vatbaar !!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuk klein resort met mooie zwembaden

Familie van Lieshout
3-8-2018

Resort is wat gedateerd maar kamers zijn netjes en schoon. Kamers voldoen prima en worden netjes schoon gehouden en voorzien van frisse handdoeken. Het resort is kleinschalig en wat prettig is dat het allemaal lage huisjes zijn die rondom het zwembad zijn gebouwd. Je zit altijd dicht bij een zwembad en bij het aquapark. Het aquapark is superleuk, de drukte viel enorm mee. Openingstijden prima (10-18 uur). Via poortje vanaf het resort te bereiken. Zwembaden op het park zijn ook heel leuk. Barretje en eettentje bij het zwembad. Keus genoeg, zelf veel cocktails zijn inclusief. Eten is prima. Niet te druk bij het buffet en altijd plaats om te zitten, zelfs buiten op het terras. Animatie is eenvoudig maar wel leuk, onze zoon alleen gebruik gemaakt van darten en voetballen.

Een minpuntje: eerste dag hebben wij gegeten bij het restaurant bij het golfbad. Wij vonden het eten daar niet lekker en het zag er ook niet hygienisch uit.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Topvakantie op een paar kleine minpuntjes na!

Dennis Siliakus
1-8-2018

Om maar met het negatieve te beginnen: de bedden zijn beroerd! Veel te hard. Het handdoekje leggen is hier echt dramatisch, voor 8uur in de ochtend bij het zwembad van het hotel je handdoeken neerleggen anders heb je geen plek. Niks in de buurt, je bent aangewezen op een bus die wel meerdere keren per dag had mogen rijden (zo bijzonder is Corfu Stad niet om er 4u door te brengen)

Maar wat een topvakantie was het voor de rest! Animatie is erg leuk, voor alle leeftijden.Het aquapark is fantastisch (ligbedjes zijn alleen te hard)Het all-in principe is prima.Heerlijke pannenkoeken tussen 11 en 5, tosti’s maken, ijsjes eten, patat scheppen, je komt hier nooit om van de trek! Middag en avondeten is erg gevarieerd, je kan elke dag wat anders eten als je wilt. Cola is wel smerig, onbekend merk, maar genoeg andere keuzes. Vriendelijke receptie, mooie hotelkamers (wat eigenlijk een soort bungalows zijn)

We hebben een super vakantie gehad!