Zoover

8,6

Prachtig

AW
13-9-2018

Mooie grote camping aan een prachtig meer. Veel activiteiten op de camping en deze waren gratis, zelfs de tennisbanen. Onze jongens hebben zich er erg goed vermaakt. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Ook de omgeving is prachtig binnen 10 km zit je al op de route van de hoge alpen. Geweldig!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super locatie in een prachtige omgeving.

Renate
29-8-2018

Erg leuke camping en vriendelijk personeel. Omgeving en het meer z ij n geweldig.

Gereisd Anders in augustus 2018

Erg leuke camping voor een actieve vakantie

Marc & Lianne
19-8-2018

Grote camping direct aan het meer van Genève. Ook voor grotere kinderen (13 jaar) genoeg te doen en veel leeftijdgenoten. Alle faciliteiten zagen er prima en heel goed onderhouden uit.Erg vriendelijk en servicegericht personeel . De camping grenst aan de achterkant aan een bedrijventerrein, het ziet er daar wat minder aantrekkelijk uit maar we hebben er geen last van gehad. Veel te doen in de omgeving, zeker met grotere kinderen: raften is een aanrader en er kan in de buurt ook leuk geklommen worden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Christophe
19-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

Leuke vakantie in mooie omgeving

Mireille
17-8-2018

We vonden het strandje naar het meer wel erg ver lopen. Je gaat niet even een duik nemen zeg maar. Vooral als je de boot, opblaaskrokodil mee wil nemen. We zijn naar andere strandjes gereden en naar Piscine Municipal. Een aanrader voor weinig geld! Minpunt is dat je dus altijd op pad moet en niet de kids alleen even naar het zwembad/meer kan laten gaan.

De caravan was fijn en een zeer nette, rustige camping. Je hoort wel de hele nacht het industrie terrein dat ernaast ligt. Na twee/drie nachten hoor je het niet meer....

Fantastische camping!👌🏼

Maurice
16-8-2018

Zeer aangenaam verblijf met onze 2 kinderen .. Zeer mooie camping. Kampeerplaats EG04. Alles was in de buurt! Super! 5 minuutjes lopen naar het meer. Tip: waterschoenen.

Iets minder positief: evenementen en animatie waren Frans. Nederlandse, Duitse en Engelse mensen waren hierdoor niet (genoeg) in staat om mee te doen. Tenzij je de Franse taal beheerst of als je er niks om geeft, dan geen probleem. Positieve: alle activiteiten waren gratis.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Een heerlijke vakantieplek! Een zeep dispenser bij de zou

CJ
13-8-2018

Een heerlijke vakantieplek!

Een zeep dispenser bij de toiletten zou geen overbodige luxe zijn

Gereisd Anders in augustus 2018

Nette camping met veel aktiviteiten

Michel
9-8-2018

Nette camping met veel aktiviteiten. Wij hadden een hond mee die mocht mee op het veld bij het meer alleen niet in het meer, hou hier rekening mee als u een hond meeneemt.

Gereisd Anders in augustus 2018

prima camping zoals het hoort

Rene
4-8-2018

de auto`s rijden te hard over de camping

vooral vanwege vele kleine kinderen wordt door automobilisten geen rekening mee gehouden

absoluut een aandachtspunt

+: Prima camping

Wim
30-7-2018

Prima camping.

Prima sta caravans.

Goed geholpen.

Lekker brood, goede winkel.

Jammer van het industrieterrein naast de camping.

Restaurant zou gezelliger kunnen worden aangekleed.

Veel mensen op de camping draaiden muziek, hoeft voor ons niet.

Gereisd Anders in juli 2018