Zoover
Camping de Lyon

Camping de Lyon

4,5

Matig

De ligging is ideaal maar dat is dan ook alles

Anneke groot smit
15-6-2019

Door reis camping heel gedateerd kranen bij plaatsen kwam geen water uit douches vies en stinken wel warm water. Restaurant smerig .maar de pizza ging wel .voordeel is dat het dicht aan de snelweg ligt

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima doorreiscamping

LG
26-5-2019

Camping lijkt een beetje op een veredelde parkeerplaats, niet zo gezellig.

Maar een ideale doorreiscamping. Goede ligging, speeltuintjes voor de kinderen en klein zwembad erbij (geen gebruik van gemaakt).

We hadden een Ottawa huisje gehuurd, die zag er prima uit.

Dus voor 1 nachtje prima, maar ik zou er geen week verblijven.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Voor door reis

Martens
16-8-2018

Echt oud. Zwembad was ook niets denk als ze het testen op veiligheid dat het er niet door komt.

Ook heel veel chloor erin.

Verder niets te beleven op de camping echt alleen goed genoeg voor tussen stop 1 overnachting maar meer niet.

Wij hadden 2 nachten geboekt maar uiteindelijk maar 1 gebleven.

Nooit meer!

ElMa
12-8-2018

Wij hadden voor 1 nachtje, op doorreis naar huis, een mobile home geboekt. We hadden deze overnachting via de website van de camping geboekt. De website zag er goed en verzorgd uit en als je de tekst leest en de referenties die onder aan de pagina staan, denk je dat je een prima camping geboekt hebt. Toen we eenmaal het terrein op reden was die goede indruk al voor een stuk verdwenen. Bij aankomst in de mobile home bleek al gauw dat we een afgeleefde caravan hadden gekregen. De bekleding van de nepleren bank was totaal afgesleten, er zaten vochtplekken op de muren van de slaapkamers, er was behoorlijk wat ongedierte in de caravan en er hing een penetrante geur in de gehele caravan met name in het toilet en het badkamertje. Met deze ervaring en ook nog eens het feit dat we tussen de seizoenarbeiders stonden, was het vakantiegevoel ver te zoeken. Gelukkig ging de slagboom 's morgens om 06.00 al open zodat we op tijd weer konden vertrekken

Gereisd Met partner in augustus 2018

Voor tussenstop prima, meteen naast de snelweg.

Bakker
7-8-2018

Voor 1 nachtje prima, ligt vlak langs de snelweg, ruime plaatsen ( mag je zelf uitkiezen). Een zwembad ( klein) waar de kinderen zich prima voor 1 dag kunnen vermaken. Vond het er niet erg schoon uitzien, het water niet en ook om het zwembad heen niet. Sanitair is aan vernieuwing toe!

Personeel bij inchecken erg vriendelijk.

Never nooit meer!

Maarten
2-8-2018

Als overnachtingsadres geboekt op terugreis van onze vakantie. Website zag er veelbelovend uit. Voor 111 euro een stacaravan voor 1 nacht, voor die prijs verwacht ik een schone stacaravan. Helaas was hetgeen wij kregen erg vies, koffie vlekken nog op het aanrecht, wc die ontzettend stonk en een ontzettende muffe lucht in de stacaravan, schimmel en vochtplekken all over the place. Sfeer op camping was bedroevend, veel seizoenarbeiders - ik snap dat ze ook moeten overnachten - maakt het vakantiegevoel er niet beter op. We zijn om half zes maar opgestaan om om zes uur - zodra de slagboom open was - te kunnen vertrekken.

Tip: Laat je niet misleiden door de website en boek vooral geen stacaravan hier.

Hooguit nog eens voor 1 nacht

Melissa
27-7-2018

Wij zijn hier 1 nacht verbleven, voor die ene nacht was t prima; heel vriendelijk personeel, klein zwembad en voldoende ruimte. Je mocht zelf je plek kiezen en veel schaduw. Maar t sanitair was erg verouderd en vies.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Reinder
13-7-2018

Voor een overnachting goed te bereiken en dicht bij Lyon.

Sanitair verouderd. Met name de beide gehandicapten ruimtes. Oud, stank, van de ene was de deur dicht getimmerd en de andere had geen slot . De zeer oude hulpstukken waren roestig en niet bruikbaar. Dus mijn partner heeft zich noodgedwongen in de caravan moeten wassen.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima doorreis camping of camping voor kort verbli

Fam. L
7-7-2018

Sinds begin dit jaar heeft de camping een nieuwe eigenaar. Ondanks het slechte imago maar door onze ervaring bij meerdere huttopia (indigo) campings toch geboekt als doorreis camping. Wij hebben de tent Zenith geboekt, een fijne tent met eigen sanitair op een mooie centrale plek op de camping. Je ziet aan alles dat ze er een mooie (city) huttopia/ indigo camping van gaan maken.

De snelweg langs de camping hoor je wel maar niet storend vanag onze plek.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer!

A&C
4-11-2017

Verbinding met centrum van Lyon prima. Ook goede uitleg bij receptie. En vriendelijk personeel.

Camping was meer een verwaarloosde parkeerplaats. Sanitair oud en vies. Zwembad was meer een urinebad.

Controle op inkomende gasten was er niet. Wij zouden 4 nachten blijven maar aangezien er veel gispy's om ons heen stonden zijn wel na 3 nachten weggegaan.

Gereisd Met partner in juli 2017