Zoover

Camping Les Prairies de la Mer

8,4

• Sfeer in stad9,3
  • Activiteiten8,3

We zijn zeer tevreden superschoon accomesatie

Astrid bakker
16-5-2019

We zijn zeer tevreden superschoon accomesatie .en een mooie schone camping en meedenken personeel

huisje nr 4229 direct achter de strandhuisjes

Slavisa
10-5-2019

huisje nr 4229 direct achter de strandhuisjes. Mooie ligging, mooi opgezet, goed onderhouden. Helaas aantal opvallende beschadigingen in de rieten dakdekking vanwege storm. Vaak problemen met continu warm water onder de douche, werd af en toe koud. Relatief hoge prijs in verhouding tot het aanbod. Restaurant te duur en kwaliteit onder de maat. zwembad zonder glijbaan danwel andere interessante mogelijkheden als bijvoorbeeld stroomversnelling. Wel leuk opgezet en aangelegd. Ligging perfect in de Golf v St Tropez. helaas in het voorseizoen niet veel aanbod op de camping ondanks dat er wel kindervakanties zijn.

Gereisd Anders in mei 2019

Camping voorzien van alle luxe

Roger Wiltinge
5-5-2019

In de meivakantie dit park/camping bezocht en in een huisje voor 6 personen verbleven, type Jardin. Dit park is werkelijk voorzien van alle luxe die je je maar kunt bedenken. Winkels, supermarkt, eetgelegenheden (genoeg), een werkelijk prachtig zwembad, kermis attracties, trampolines etc. Het park wordt prima onderhouden, is schoon, mooi gelegen nabij Port Grimaud en pal aan het strand. Je kan lopend naar Port Grimaud en met de boot naar St. Tropez (aanrader). In het hoog seizoen vaart hij ook naar Sainte-Maxime.

Wij kamperen normaliter, en verblijven niet of nauwelijks in dergelijke parken. In het voor seizoen wel een prima bestemming, aangezien het in de avond nog wel eens fris wil worden.

Verbeterpunten zijn er zeer zeker ook. Wij moesten tot 16.45 wachten voordat we ons huisje in konden. Te commercieel. Werkelijk alles is betaald, ook trampolines. Bank! Doet zeer aan alle kanten. Matrassen doorgelegen. Een omgeving erg druk.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Vanwege de regen waren er problemen met de riolering

Carmen
5-5-2019

Vanwege de regen waren er problemen met de riolering. Bij ons een keer gepompt wn er kwam zoveel viezigheid uit... hele buurt stonk naar poep. Daarna nog een keer overgelopen en het duurde heel lang voordat ze kwamen schoonmaken.. terwijl we 4 kinderen van 10 en jonger hebben rond lopen. Tip: laat een kaartje achter dat jullie zijn geweest (of een flesje wijn met ‘sorry voor de overlast’.. wasbak in badlamer deed niet goed en uiteindelijk bleek er een lek te zijn waardoor alle handdoeken die in kastje eronder lagen nat waren. Weet niet of lekkahe nu is verholpen ( want je hoort niet van jullie als jullie langs zijn geweest) maar wel netjes meteen nieuwe handdoeken gekregen.. Al met al heerlijk verblijf gehad- maar mijn tip aan jullie is laat mensen weten dat jullie langs zijn geweest om oets op te lossen... de poepoverlast / stank vonden we overigens echt wel een ding- maar we begrijpen ook dat een rioolprobleem voor jullie ook niet iets kleins is.

Voor de 7e keer geweest afgelopen week

Karien
29-4-2019

Voor de 7e keer geweest afgelopen week. Ik had gevraagd om een fare in het gebied achter Pieds dans l’eau maar dat kregen we niet helaasz het huisje dat we hadden vond ik dit keer wat minder, aam het riviertje en totaal geen uitzicht of iets van zonlicht. Raam in badkemer ging biet open en lich boven fornuis was kapot. Huisje deed wat ouder aan. Receptioniste werkt naar mijn idee zonder plezier wn wist niet veel. Of zwembad open was bv. Moest ik daar maar gaan vragen. Niet heel vriendelijk.

Volgende x zal ik boeken met huisnummer.

Gereisd Anders in april 2019

Fantastisch!

D
31-1-2019

1,5 week op deze prachtige camping mogen verblijven. Ligging aan het strand en vlakbij een aantal verschillende dorpen. Saint Tropez is zo’n 20 minuutjes met de boot. Wij gaan zeker nog een keer terug maar dan in een van de accommodaties aan het strand!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Heerlijke plek

Tineke
9-1-2019

Camping Prairies de La Mer is een mooie goed onderhouden camping. Er zijn veel verschillende tour operators die delen van de camping verhuren dus de grootte van de ruimte rondom de verhuuraccommodaties kan sterk verschillen. Wij hebben twee jaar achter elkaar een Faré Coté Jardin geboekt. Doordat de Farés speels in de tuin geplaatst zijn heb je voor je gevoel veel privacy. Het strand en het (net nieuwe) zwembad zijn heerlijk (wel veel handdoekleggers helaas). Daarnaast heb je keuze uit drie restaurants waar je heerlijk kunt tafelen terwijl de kinderen op het strand spelen. Er is veel te doen: voetbal, volleybal, gym, allerlei activiteiten en het cirque d'azur (een familiecircus begon laat 21.00 maar was een grote hit bij de kinderen).

Enige nadeel was dat de animatie van de camping geluidsoverlast geeft tot ong. 23.00 uur. Als ze geluidsschermen zouden plaatsen om dit te beperken is het echt een paradijsje.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch mooie complete camping

Jannette van Dijk
5-11-2018

Fantastische camping direct aan het strand. Mooie groene aankleding, alle faciliteiten zoals supermarkt, horeca, winkel, kapper, fietsverhuur etc op het terrein. Sinds 2018 ook mét zwembad. Hele week de auto niet nodig gehad. Port Grimaud om de hoek. Met de boot heel makkelijk naar St tropez en St Maxime.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Zeer mooie camping gelegen direct aan de zee

Gabe
30-9-2018

Zeer mooie camping gelegen direct aan de zee. Het enige commentaar is dat het huisje (in ons geval Cote Jardin fare) sporen van sleet beginnen te krijgen: De deur kon niet volledig open omdat het dak van het terras wat ingezakt was, De bevestiging van de douche kop was al een keer hersteld, was nog erg wankel en krakkemikkig, WC pot niet stevig bevestigd aan de vloer. De vlonder die aan het huisje vastzit bevat schroeven die door het hout naar boven komen, dus met blote voeten kon vervelend zijn. Het zijn kleine dingen wat absoluut geen afbreuk heeft gedaan aan onze geweldige vakantie. We komen graag terug.

Gereisd Anders in september 2018

Mooi domein en goed onderhouden

Skye Withaegels
27-9-2018

Domein was zéér kindvriendelijk en werd goed onderhouden. Continue waren er mensen het park aan het onderhouden. Ieder blaadje dat van de boom viel werd opgeraapt. Ook prachtig nieuw zwembad waar we veel plaats hadden.

Ligging voor Porte Grimaud top, rest valt er weinig op wandelafstand te zien.

Alleen bedden waren een ramp. Verschrikkelijk. Nog nooit zo slecht geslapen.

Ook wel veel muggen (gem. 25 muggenbeten per avond op het terras).

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018