Zoover

Heerlijke vakantie!

Fam. van Gaalen
11-5-2019
  • Onderkomen8

In de zomer van 2018 op deze camping geweest met mijn gezin. We hadden een prima stacaravan van touroperator op een rustig plekje in de zon. Zwembad is prima met ook leuke glijbanen. Animatie is ook leuk met dansen in het water, schuimparty, disco zwemmen en karaoke avond. Van sanitair en eetgelegenheden geen gebruik gemaakt. Zie voor leuke uitstapjes in de omgeving bij de tips.

Heerlijk relaxte vakantie!

Diny uit Hoogeveen
26-4-2019

geweldige plek!

prachtige Mobilhome!

riendelijk personeel.

Goede service

Mooie omgeving in Le Muy!

ook voor allerlei uitstapjes!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Super

Willeke
24-4-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heerlijke camping,mooi gelegen,vriendelijk personeel,we zijn er paar x naar teruggeweest

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijk vakantie adres

Gerard Van Bergen
12-4-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Fijne camping in een zeer mooie omgeving. Half uurtje rijden naar de Middellandse zee. Aangename temperatuur in september. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2018

Al 10 jaar geweest en nog niet zat!

Jorien Andries
11-4-2019
  • Onderkomen10

Geweldige camping, mooie omgeving, fijne plekken, zwembad, rustig, gezellig en niet te groot

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

We gaan vast normaals.

Johan
8-10-2018

Echte aanrader.

We kwamen hier omdat een andere vol was maar hebben er geen spijt van.

De receptie belde ons in het Nederlands op met de vraag hoe laat er dachten aan te komen. Ik gaf mijn kenteken door en we konden zo door de slagboom na sluitingstijd. Bij de bar kregen we de sleutel van het mobile home + de kaart enz.

Prima geregeld.

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijke vakantie op een Top camping !

JP Den Otter
9-9-2018
  • Onderkomen8

Vanuit verleden een gecombineerde Frans -Nederlandse camping, geeft een dynamischvakantiegevoel. Camping en personeel vriendelijk en behulpzaam. Sanitair met de Nederlandse slag prima in orde. Zwembad voor elk wat wils. Top animatie dit jaar, net als vorig jaar.

Minpunten : gevaarljk gladde vloer in kinderzwembad, menig ouder ging er hard onderuit. Op aangeven van het euvel werd niet afdoende gereageerd.

Na 3 weken werd het geluid van de provinciale en peage-snelweg wel erg irritant. Campingplaatsen over het algemeen redelijk klein van formaat. Wij stonden aan de rand op plek 201. Grote plek met een paar prettige bomen voor de schaduw. Ook de plek ernaast tegen het zwembad is een prima plek. Heerlijk aan de rand van de camping met een fijn uitzicht op Rock-Brune .

Twee heerlijke vakanties gehad, tijd voor iets nieuws.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke Nederlandse camping met nodige verbeterpunte

Monique
2-9-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen10

Fantastische mooie stacaravan aan rand van de camping. Heerlijk gegeten bij restaurant. Nederlands sprekende receptie wat wel erg prettig is als je iets wilt melden. Veel Nederlandse kinderen, mijn kinderen hadden snel vrienden en vriendinnen gemaakt.

Zwembad was verschrikkelijk. Vloer bij babybad liet los. Was erg glibberig. Jong volwassenen die de glijbanen bezetten. Zwembad wordt 1x per week schoongemaakt met stofzuiger. 2e week lag er zoveel zand is dat het niets heeft geholpen. Meerdere pleisters blijven dagen in zwembad dwarrelen. Tegels laten los. Zonnebrandcrème waas op het water. De goten zitten vol met haar. Op bodem van grote bad zijn de kitranden zwart. Er mag met allerlei soorten vallen gegooid worden....kleine vallen, rugbyballen en dat over hele breedte van het zwembad. In 2 weken tijd 1x toezicht gezien.

Eten halen bij lounge bar was verschrikkelijk. Animatieprogramma veel geannulee omdat Ned. Animatie naar huis ging.

Leuke mooie camping

Petra
1-9-2018
  • Onderkomen10

Caravan Supreme lounge, zeer mooie caravan zeer schoon dankzij Toos en Piet alles der op en der aan.

Wij waren van 16/30 augustus aanwezig leuke animatie als je kids er van houden alleen erg jammer dat het eet en drinkt k gedeelte al om 20:00 en 21:00 uur dicht gaat, in de avond na 21:00 uur dus ook geen animatie dus voor vertier moet je of van het park af of in de caravan blijven. Vanaf 26 augustus ging de bar bij het zwembad al dicht.

Zwembad erg leuk.

Restaurant bied erg goed en lekker eten voor een leuke prijs personeel zeer vriendelijk.

Lidl op 5 min rijden en casino supermarkt andere kant 5 min rijden.

Zeer mooie omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne vakantie in een mooie omgeving

José
31-8-2018
  • Activiteiten8

Prima camping, voornamelijk gericht op Nederlanders. Stacaravan was netjes en schoon. Stonden wel wat dicht op elkaar en onze caravan had onduidelijk zichtbare parkeerplek waardoor overige gasten zich stoorden aan waar wij stonden, maar deze plek door de receptie aangegeven was.

De caravan lag rondom een speeltuin gelegen wat leuk was voor de kinderen. Zwembad is niet heel groot en maar een klein gedeelte diep, dat is met kleine kinderen fijn, met grotere kinderen jammer. Er is geen winkel op de camping maar tig supermarkten in de buurt waaronder Lidl, Casino en intermarche. Veel te doen in de nabije omgeving en ook wat verder weg, alleen moet je tijdens het hoogseizoen rekening houden met drukte. Wil je naar het strand, dan moet je er al vroeg bij zijn, anders heb je geen parkeerplek meer. Dit is overigens betaald parkeren. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!