Zoover

Sorteren

Perfecte vakantie

Inge Senff
7-1-2017

Het is echt een mooie camping, met genoeg faciliteiten zoals een supermarkt met veel produkten en een bar/restaurant. Ook zijn er 2 tennisbanen en een jeu de boules baanWij zaten in een stacaravan op loopafstand van de zee.

Echt ideaal. Daarnaast kan je in 10 minuten naar de haven lopen, waar altijd wat te zien is. Het plaatsje La Londe ,op 10 minuten van de camping (met de auto) is gezellig. Dus al met al is deze camping een echte aanrader.

Klein nadeel: de wifiverbinding is regelmatig erg slecht, je moet er wel voor betalen. Er is geen zwembad (maar dat hadden wij niet gemist.

Prima camping voor surfers en kiters

ben
6-5-2016

Prima camping voor surfers en kiters..direct aan zandstrand

Mooie camping direct aan zee.

Loes
2-7-2015

Wij huren altijd een mobilhome via een touroperator en doen dit al 12 jaar met veel plezier. De camping ligt direct aan het strand. Alle voorzieningen zijn aanwezig. In de directe omgeving is een jachthaven met diverse leuke winkeltjes en goede en betaalbare restaurants. De omgeving is redelijk vlak dus zeer geschikt om fietstochten te maken. In La Londe zijn eventueel fietsen te huur.

Mooie ligging, maar slecht sanitair voor 4 sterren

Daan
28-5-2015

In mei bezochgten wij deze camping en stonden we op een mooie plek aan het water. We schrokken van hoeveel plaatsen er zijn op zo.n smal stukje aan het water. In het hoogseizoen moet dit een regelrechte ramp zijn.

Op loopafstand van boot naar Porquerolles etc. Sanitair zeer armoedig voor 4 sterren. Geen wc papier, nergens prullenbakken en een lauwe douche

mooie plek aan het strand

henriette
13-9-2013

we hebben niet op deze camping gestaan. Onze indruk was, een mooie plek , maar in het naseizoen veels te duur(35,- voor twee personen) en sanitair was ronduit smerig, wat ons heeft besluiten gelijk iets anders te gaan zoeken.

prima plek!

Marijke
28-6-2013

net terug van een heerlijke vakantie in een mobile-home op le pansard.rustig op het strand slechts 50 meter lopen naar het strand. vriendelijk personeel op de camping.Een nadeel we zijn lek geprikt door de muggen, maar daar kan niemand wat aan doen, dit is voor ons een reden om hier niet meer naar toe te gaan, wat nog wel een voordeel is er zijn weinig Hollanders!

Geweldige camping

Meike
28-1-2013

Wij komen al diverse jaren, buiten het hoogseizoen om, op deze camping. Voor kinderen is de camping ideaal, zeker omdat deze aan het strand ligt. Wij hebben uiteenlopende vakanties gehouden, van all inclusive tot aan de wintersport, maar zet ons maar gezellig 2 weken in een mobile home op de Pansard, daar worden wij gelukkig van! Vanuit La Londe les Maures kun je diverse steden aandoen. Het vliegveld ligt in de buurt en achter de receptie werkt een zeer vriendelijke, Nederlandse dame. De camping zal in het hoogseizoen niet rustig zijn. Ook dit jaar zijn wij in juni weer van de partij, nu al zin in!

Duitse enclave met mooie ligging

Marc
23-10-2012

Mooi gelegen camping. Duitse enclave maar wel rustig. We waren er de tweede helft van september. Zeer hoge prijzen voor de betrokken periode. Tijdens ons verblijf werd een gedeelte van het sanitair afgesloten. Ander sanitair blok een heel eind uit de buurt. In toiletten geen borstels beschikbaar zodat het sanitair er regelmatig vuil bij lag. In blok dat nadien werd afgesloten ook geen mogelijk om handen te wassen (behalve in de bakken voor de vaat) en geen verlichting. Belachelijk hoge prijs voor gebruik internet (10€ voor één dag) terwijl er in het nabijgelegen haventje 4 gratis wifipinten vlot beschikbaar zijn. Voldoende eetgelegenheden in La Londe.

Dit nooit weer!

A van lummel
8-9-2012

Kom je voor je rust? Nou dan moet je hier niet heengaan, er staat dat er rust moet zijn tussen 23.00-7.00 nou, dan begint het juist! Om de dag is er lawaai dmv. Annimatie in de vorm van karaoke, disco, dj enz... Begint zo rond 20.30 en als het stopt,soms na 1.30 dan gaan al de jonge lui nog naar het strand en hoor je ze nog een paar uur lallen, lachen,e.d. Doordat het strand aan de camping ligt,en public is, mag ieder herrie maken,want het valt niet onder hun verantwoording! Er is security,die spreken amper engels, en ze zijn er niet als er lawaai is!!! Helaas,voor ons en namens meerderen op de camping,niet nodig,jonge lui vonden al die herrie ook niet leuk vinden op het strand zitten wel zo gezellig,met de groep.

nooit meer!

j.storm
22-8-2012

Een prima plek om een camping te hebben,,maar absoluut GEEN aanrader voor mensen die komen voor rust.Als je overdag aankomt,is het nog wel rustig en besef je nog niet hoe luidruchtig de camping 's avonds en ook 's nachts is.Veel dronken jongelui die vanaf het strand midden in de nacht de camping weer op komen lopen....spullen stelen en veel lawaai maken.

Ook meent de camping dat iedereen graag om de dag disco op de camping wil,of live muziek.

Een keer,of alleen in het weekend is nog geen punt.maar bijna iedere avond is teveel van het goede. Dan kun je elkaar op je plek bijna niet meer verstaan....! Kleine plaatsen!

Het zou een ideale camping kunnen zijn,want de ligging aan zee is perfect!

Bij de receptie zijn ze wel aardig ,maar tolereren wel,dat mensen gewoon op de camping kunnen blijven,als ze anderen bestelen.Schandalig gewoon.

Als je dan een klacht indient(en anderen met ons) dan wordt het voor kennisgeving aangenomen.Hoezo klant is koning??