Zoover

7,3

Prima

Janna Maria
21-10-2018

Goed bevonden,schone douche,s en wasgelegenheid....

Gereisd Anders in oktober 2018

Sfeerloos en niet geschikt voor kleine kinderen

M.
21-10-2018

We hebben hier 1 nacht gestaan en dat was meer dan genoeg. Plekken zonder privacy, speeltuin ligt naast de camping. Ver van centrum, hier gaan wij nooit meer heen!

Gereisd Anders in oktober 2018

heerlijk

ingrid
5-9-2018

De camping is simpel en het toiletgebouw is sterk verouderd, echter wordt 3 maal per dag schoongemaakt, dat gasten het snel vies krijgen ligt niet aan de mate van schoonmaak. De plekken zijn Typisch frans, niet afgescheiden. Wij hebben er een prima vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Niet erg sfeervol, de stad was overvol, files naar zee, te

Lambertus
31-8-2018

Niet erg sfeervol, de stad was overvol, files naar zee, files naar steden niet te parkeren in het stadje.

Gereisd Anders in augustus 2018

Meteen de eerste dag al spijt van deze camping.

D.
24-8-2018

Wij huurden een luxe chalet (Thai) met Airco en afwasmachine. Dit was zeer wenselijk in deze hete periode van het jaar, waardoor de nachten redelijk waren. Afgezien van het keiharde matras van het 2 persoons bed. De 6 persoons accommodatie was erg klein voor dit aantal mensen. Er was weinig kastruimte, heel veel hangruimte, maar maar 18 hangertjes. In de keuken kon je de boodschappen ook moeilijk kwijt. De koelkast met groot vriesvak was wel ideaal. De chalets stonden dicht tegen elkaar met alleen ruimte voor de veranda ertussen. En aan één kant keken we naar een hoge muur. De veranda gaf wel voldoende ruimte om overdag in de schaduw te kunnen zitten.

De camping was overwegend Frans. Dit gold ook voor de animatie en de show die elke avond tot 12 uur 's nachts over de camping schalde. Het personeel kwam ook niet altijd vriendelijk over. Het onderhoud van de omgeving was slecht, veel gescheurd beton en afbladderende verf.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Wij zullen deze camping niet nog een keer kiezen.

Marjolijn Meijer ( familie Van Bergem)
21-8-2018

We hadden een complete tent gehuurd (touroperator). De tent was prima, evenals de inventaris. De ruimte om de tent was echter zeer beperkt. De kinderen hadden erg weinig ruimte om te spelen. Er was erg weinig schaduw waar wij stonden. Toilet gebouw was erg ver weg en sanitair was erg vies, ook nadat er was schoongemaakt. Aan de kant waar wij stonden waren geen waterkranen, omlopen of over het terrein van de buren lopen.

Waterglijbanen zaten erg dicht bij elkaar. Bij hoge snelheid kon je in elkaars vaarwater belanden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie

Ingrid
12-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Met een upgrade van de sanitaire voorzieningen welke sterk veroudert zijn en wellicht wat ruimere tijden van het zwembad zou het helemaal prima zijn. Helaas wel veel mensen welke het sanitair heel vies achterlaten. De schoonmaak is 3/4 keer per dag dus daar ligt het niet aan.

Gereisd Anders in augustus 2018

Grote camping, niet met jonge kinderen.

Carlijn
11-8-2018

Grote camping, dus veel gasten. Het zwembad is mooi aangelegd, maar wel vaak erg druk.

Het sanitair wordt matig schoon gehouden, er is in de avond vaak geen warm water meer.

De animatie richt zich met name op pubers en gaat tot na middernacht door. Voor ons niet zo geschikt met twee jonge kinderen, maar als je pubers op vakantie gaat mogelijk wel heel leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima

Fam. Van der Stoep
10-8-2018

We hebben een prima vakantie gehad.

We wilden alleen een keer om 19:00 eten halen en toen was er niet genoeg personeel en moesten we maar om 21:00 terugkomen.

Teleurstellend.

Esther
8-8-2018

Hebben stacaravan gehuurd via een touroperator. Prima caravan, voldeed aan de verwachting. Miste alleen wel comfortabele buiten meubilair. Hadden enkel en alleen een houten picknick tafel op de veranda, een paar ligstoelen was welkom geweest. Camping slecht onderhouden, lag veel afval, zag er vervallen uit. Caravan stond op grind ondergrond. Zwembad veel te klein voor aantal gasten, leek wel een mierenhoop. Glijbanen wel oké. Animatie alleen in het Frans, er werd ook totaal geen aandacht gegeven aan niet Frans sprekende kinderen. Sowieso alles erg op de Fransen gericht. Als buitenlander krijg je het gevoel niet mee te tellen. Sportveldje voldoet, alleen slecht verlicht. Camping winkel had zeer beperkt aanbod. Afstand zee 6km hemelsbreed, echter zeker wel 25 minuten rijden plus betaald parkeren. Sanitair (hok 3) vies en oud.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018