Zoover

7,9

Heerlijk relaxen.

Jamie
15-5-2019

Geweldig! Heerlijk ervan genoten. Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in januari 2019

Heerlijke vakantie aan de Cote d'Azur

Kristel
7-5-2019

Wij waren hier de 2e week van de meivakantie en hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een mooie caravan van touroperator.

De camping is een goede uitval basis om de prachtige omgeving te verkennen. Het was nu nog niet druk, maar ik kan me voorstellen dat het in hoogseizoen erg druk zal zijn op de wegen en stranden.

Het personeel was vriendelijk en communiceerde ook in het Engels.

Het zwembad heeft een verwarmd bad en peuterbad, wat heel fijn is in het voorseizoen. In het zwembad mogen geen harde ballen of luchtbedden e.d. gebruikt worden. Het lagunebad was nog niet open.

Voor de kinderen was er genoeg te beleven: speeltuin,springkussen, sportvelden. Er was nog geen animatie, maar dat hebben wij ook niet gemist.

Verder heeft de camping een klein winkeltje met 's ochtends heerlijke broodjes. En in Frejus zit een Carrefour.

Het restaurant vonden wij persoonlijk niet veel, wij hebben heerlijk op onze eigen veranda gegeten.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Mooie nette camping!

Ad en Patricia
8-9-2018

Nette camping, grote plekken voor je tent, caravan of camper en mooie zwembaden. De lagune is echt top ( wel aan de kleine kant). Sanitair netjes en schoon. Wij waren in het naseizoen en nu was het prima te doen qua drukte. Persoonlijk zou ik hier niet aan het zwembad willen liggen in het hoogseizoen, dat is te klein voor alle campinggasten. Fréjus is redelijk ver lopen en fietsend moet je toch langs gevaarlijke stukken. Wij hebben 1 keer het openbaar vervoer genomen en dat was prima te doen, kosten waren 1,50 euro Pp. Camping is een goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes.

Gereisd Met partner in september 2018

Anita
19-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

Niet zo mooi als gedacht

Heidi
15-8-2018

Op zich een leuke camping. Maar minder geschikt voor als je een wat grotere caravan hebt. Wij kregen een kampeerplaats aangewezen waar we niet pasten (maten doorgegeven tijdens het boeken) Dit werd overigens gelijk keurig opgelost. Heb weinig ruime plekken gezien. Stonden ook vooral veel mensen met tenten toen wij er waren.

De zwembaden zijn top. Vooral de lagune is erg mooi. Hier mag alleen niet zo veel. Balletje gooien kun je vergeten en voor een ligstoel betaal je 10,- per dag. Schandalig.

Het sanitair kan echt beter. Verouderd en zelf de wc rol meenemen. Niet echt van deze tijd. Vond het ook niet altijd even fris. Veel haren in de douches.

Eten bij het zwembad top. Restaurant zijn wij niet geweest.

Alles ligt over de hele camping verspreid. Met daartussen open stukken. Wij vonden dit niet echt gezellig ogen.

Wij hebben ondanks een aantal minpuntjes toch een leuke vakantie gehad en zouden zeker terug komen.

Heerlijke vakantie !

Annemarie
9-8-2018

Mooie schone groene camping . Sommige plekken liggen wat hoger dus er zijn wat steile stukken. Vond persoonlijk de campeerplekken wat somber, was dicht bebost. Caravan gehuurd via een touroperator, was wat verouderd maar gelukkig wel prima bedden . Zwembad is leuk, veel ligbedden en stoelen. De lagune was mooi aangelegd, wel betalen voor een ligbed. Winkeltje niet heel ruim gesorteerd. Snackbar bij zwembad was prima, vriendelijk personeel . Prachtige wandelingen gemaakt in de omgeving en daarna afkoelen in die heerlijke zee . Erg mooi zijn de kleine standjes bij bv Boulouris. Wel op tijd er maar toe want kleine strandjes betekent ook weinig parkeerplek . Verkeer rond Frejus loopt wel regelmatig vast door de drukte . Al met al een heerlijke vakantie gehad! Tip, neem je eigen beddengoed mee want het gehuurde beddengoed leek wel papier !

Goede meevaller

Sam
7-8-2018

Ideale camping als uitvalsbasis naar het het strand. Gratis busvervoer. Camping ligt weg van de weg. Een uitgestrekt terrein zorgt ervoor dat je niet allemaal op elkaar zit. Zwembaden waren goed, voldoende ligstoelen. Ligstoelen liggen vast. Pergola's aan het zwembad, gereserveerd voor oudere mensen en gezinnen met baby's. Moet kunnen.

Goede sportmogelijkheden. Voetbalveld, tennis, beachvolleybal, ... Allemaal recent en ouderhouden. Animatie was in het Frans maar geen probleem voor onze kinderen 13,14,17. Die van 17 is zelfs gaan lopen met de militairen van de naastgelegen kazerne.

Avondanimatie is idd tot middernacht.

Met de fiets naar het strand, zeer gevaarlijk. Geen fietspad.

Hier komen we mss nog eens terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fijne camping voor een heerlijke vakantie.

Debby
7-8-2018

Een heerlijke camping. Goed opgezet, zodat je niet in de gaten hebt dat de camping volgeboekt is. De stacaravans van reisorganisatie zijn uitstekend. Vriendelijke receptie, bewaakte camping, 1 afvalstation (waardoor geen overlast van stank of geluid), zwembad is netjes aangelegd, laguna is mooi aangelegd met fijn zand en de barretje in en rondom het zwebad zijn gezellig met nette bedieding. Spelen met een bal of opblaasband in de laguna of het zwembad is niet toegestaan. Wel veel Frans-talige animatie. Zowel overdag als sávonds. Restaurant is geen toppertje, maar prima om een hapje te eten. In de omgeving is voldoende te doen.

Niet heel enthousiast

Marja
2-8-2018

Een camping met pluspunten en minpunten.

De pluspunten zijn: fijne zwembaden, mooi lagunabad, goede ligstoelen en stoelen beleid bij het zwembad (er is altijd wel wat vrij) en vriendelijke mensen.

De minpunten zijn: elke avond van 21:30 uur tot 00:00 uur ontzettende geluidsoverlast van de shows en disco bij het restaurant. Onze stacaravan stond hier ook heel dicht bij. We zijn niet kinderachtig, maar dit vonden we echt te. Onze kinderen konden er niet van slapen. Daarnaast is er veel animatie, maar alles alleen maar in het Frans. Helemaal niets in het Engels. We voelden ons buitengesloten; net of je er niet bij hoorde. Het is echt een camping voor Franse mensen. Er was ook geen mini-disco; dit vonden we ook jammer.

We zijn dus helaas niet heel enthousiast.

Éénmalig..

Gubbels
21-7-2018

Badmeesters veel te streng, muziek te luid, huisjes te oud. Eten in restaurant zeer slecht!! (Afhaal pizza's ok)

Lagune bad een pluspunt!