Zoover

7,8

Tegenvaller

Chb
15-5-2017

Voor ons wel wat tegengevallen. We hebben een studio geboekt met een slaapbank die zeer oncomfortabel ligt. Het bestek in de keuken was zodanig vuil dat wij met plastieken bestek hebben gegeten. WIFI verbinding is minimaal, voor een betere verbinding moet je bijbetalen. Jammer genoeg hangt er in de kamers een stinkende geur. We hebben onze problemen aangekaard en dan is het personeel wel vriendelijk. We hadden een kapotte tafel dat meteen werd hersteld, ze hebben voorgesteld om van kamer te ruilen maar jammer genoeg ruiken alle kamers, Ze zijn langsgekomen met een spuitbus maar dat werkt slechts voor 1 uur. De airco werkt niet.

Cap Hermes in 2012 twee keer bezocht

peter
6-1-2013

Deze keer besloten we in mei en in september Cap Hermes te bezoeken.

In mei stelden we geen bepaalde eisen aan het appartement, behalve de grote. we zaten op 4 hoog aan de achterkant. Een geweldig uitzicht op zee was ook leuk. Voor september kregen we weer ons vertrouwde appartement met zicht op de haven. We komen al vanaf 1971 in dit stukje Cote D'Azur en vanaf 2000 bij P&V. Dat zegt al genoeg.

Met dank aan chef receptie Rocco Spaäth en verdere medewerkers.

tegenvaller

jean
31-7-2012

ligging is goed maar de rest viel ontzettend tegen.we hadden een studio en was erg gedateerd en erg vies.vele mankementen en voor alle service die je normaal gewoon hebt moet je hier overal voor bij betalen.je moet betalen als je wilt dat ze komen poetsen,voor de handdoeken,het kluisje en de parkeergarage.wij hadden betaald voor de parkeergarage maar elke keer kon je wachten tot er een plaats vrij was omdat ze gewoon te weinig plek hadden en met een iets grotere auto hoef je het nog een niet te proberen.voor ons geen cap hermes meer

weer Cap Hermes

peter
6-10-2011

Voor de 5e keer naar P&V Cap Hermes. Deze keer zaten we op de 3e etage in een zelfde appartement. Uitzicht op zee en haven. Een verschil was, dat er een nieuwe HD TV stond met vele HD uitzendingen. Veel kanalen met heel veel Franstalige uitzendingen. Maar ook BBC World was er bij.

Vooruitgaang met verleden jaar was dat internet een perfecte ontvangst kende. Dat was verleden jaar nog geld weggooien. Het waren weer 2 uitstekende weken van verblijf.

een leuk appartement

Gereisd Met partner in september 2002

Weer Cap Hermès

peter Kramp
7-10-2010

Weer naar P&V Cap Hermès in Frejus Port. Na het reserveren via Internet heb ik telefonisch contact opgenomen in Nederland of het mogelijk was een appartement te krijgen aan de kant van de haven (zoals verleden jaar). Het verzoek werd ingewilligd, maar er waren geen garanties. Toen we aankwamen wist men van het verzoek en we kregen het zelfde appartement als vorig jaar. Chapeau hiervoor!!!!

De verrassing nam toe, toen bleek dat het appartement volledig was gerenoveerd.

Kortom, weer een geweldige vakantie.

Weer geweldig

Peter
22-10-2009

We hebben afgelopen september wederom een bezoek gebracht aan dit appartementencomplex van P&V. Nu hadden we een zeer ruim appartement met uitzicht op de haven en de zee (zie foto). Voor ons de plek om te genieten van de Cote D'Azur.

Gereisd Met partner in september 2009

Mooi appartement op een schitterende plaats

Peter
4-6-2009

Op 50 meter van het strand en aan de gezellige haven van Frejus ligt het appartementencomplex. We hadden een mooi appartement met genoeg ruimte voor onze twee Deerhounds. We nemen wel altijd een groot appartement. Ons uitzicht was enigzins beperkt, maar met een groot terras werd dat niet als bezwaar ervaren. Het appartement heeft een goede klimaatbeheersing. We deden dit complex aan in september 2007 en 2008. En wie weet wordt het ook 2009.

Eten aan de boulevard en in de haven voor een prijs die niet bestaat in Nederland.