Zoover

8,3

prachtig uitgangspunt!

janjonker1964
21-10-2014

op loopafstand van station gelegen appartementen . comp. met daaronder gelegen parkeergarage. Je stapt uit voor je 'eigen' voordeur! Mooi appartement met slaapkamer (goed bed), badkamer m et vasttafel, bad met douche er boven, apart toilet, kamer met keuken. Keuken heeft een magnetron, koelkast en afwasmachine (blokjes, sponsje, aanrechtdoekje, vaatdoeken en afwasmiddel bijgeleverd). Nespresso app. en filterkoffezetapp (pads bij balie te verkrijgen!)Twee banken waarvan je een bed kunt maken (liggen goed met een onderschuifbed. Redelijk ruim balkon met voor ons uitzicht op het zwembad.

De gebouwen zijn speels gelegen rondom de zwembaden (niet verwarmd zoals gewoonlijk in Zuid Frankrijk). Deels met uitzicht op de oude haven.

Mooi met op loopafstand supermarkt, diverse leuke terrasjes en restaurants èn een zandstrand. Ook in oktober konden we nog lekker zwemmen!

Prachtige omgeving ook om wandelingen te maken of de kust wandelend of per trein / auto te verkennen.

Heerlijk appartement

heer van Loo
23-10-2012

Port Prestige is een prima plek voor een week vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Genieten aan de haven in Antibes

Linde
16-5-2012

P&V Port Prestige is een goede uitvalbasis voor een ontspannen vakantie aan de Cote d'azur. In het appartement was alles aanwezig. Bij aankomst de bedden opgemaakt en heel vriendelijk personeel! Alles is zeer schoon en vooral heel nieuw. We hadde een 6 persoonskamer met z'n tweeen was dat precies goed qua oppervlakte. Wel 2 wc's en 2 badkamers en 2 balkons. Het is gelegen in het oude centrum en alles is erg goed aan te lopen. Op een paar honderd m zit een supermarkt (Carrefour), leuke Italiaanse restaurants en een klein strandje met een mooi uizichtpunt.

Wij waren in Port Prestige met onze dochter van 4 maanden

Frits van Wezel
17-6-2007

Wij waren in Port Prestige met onze dochter van 4 maanden en hebben er van genoten. Het appartement was netjes, maar vooral de ligging was super. Voor hele kleine kinderen niet ideaal; het complex ligt midden in Antibes en niet direct aan het strand. Het is al even geleden dat wij er waren, maar we kijken er met plezier op terug.

En Pierre et Vacances is als regel "klein en duur". Maar voor P&V begrippen is Port Prestige één van de betere!

geweldig, luxe, airco, mooi zwembad, geweldige stad, mooie

koole
13-6-2006

geweldig, luxe, airco, mooi zwembad, geweldige stad, mooie zee, heerlijk varen.

Gereisd Familie in juni 2006

Wij zijn hier in 2000 geweest, prachtig complex met met is

Marja
30-8-2005

Wij zijn hier in 2000 geweest, prachtig complex met parkeergarage met lift tot aan het appartement.

Slaapkamer is niet ruim, babbybedje niet mogelijk. Slaapbank met lattebodem, complete keukenuitrusting, groot balkon.

Geweldige ligging in het centrum van het mooie plaatsje Antibe.

Aanrader!

Gereisd Anders in augustus 2005