Zoover
Camping Le Domaine d'Oléron

Camping Le Domaine d'Oléron

8,2

Ideale camping voor gezinnen met jongere kinderen!

Johanna
31-8-2018

Leuke gemoedelijke en overzichtelijke camping, met vriendelijke mensen.

Wij hadden een stacaravan gehuurd, dik in orde en veel ruimte om de stacaravan heen, ideaal!

Doordat de camping zo overzichtelijk en gemoedelijk was, ook ideaal voor onze zoon, die prima in zijn eentje / met zijn vriendjes op avontuur kon op het campingterrein.

Fietsen zijn te huur bij de camping! Prima en leuk eiland (ook op de fiets)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Ideale kleinschalige camping in mooie omgeving.

De Bruin
6-8-2018

Erg leuke camping als je niet van de massa campings houdt. Zeer nette stavaravans met mooie overkapte veranda. Ook hele mooie omgeving en veel te zien op het eiland, kustplaatsjes, oude forten en mooie stranden. A rochelle op korte afstand wat echt een aanrader is met een mooi aquarium. Kortom. Erg leuke Camping en omgeving om met kleinere kinderen naar toe te gaan

Gezellig, kleinschalig, schoon

Rianne
3-8-2018

Een fijne camping voor een gezin met kleine kinderen. Het is overzichtelijk, de animatie is prima en het zwembad ook! Vooral het peuterbadje is ontzettend leuk! Verder is het fantastisch hoe schoon de caravans zijn. Er wordt echt aandacht besteed aan het schoonhouden van de caravans, maar ook de toiletgebouwen en andere gezamenlijke ruimten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

DE camping voor fiets/zee/surf/strandliefhebbers!

Fam. T. Moes
31-7-2018

Wat kun je van deze camping verwachten vraagt men altijd, nou over deze camping kan ik het volgende vertellen. De receptie (o.a. Anneke) is zeer behulpzaam en ook Nederlandstalig en Engels. De camping bestaat uit veel Mobile Homes en de sta plekken zijn groot tot echt heel groot. Goede stroomvoorziening, rustige camping, zeer schoon sanitair en goede was mogelijkheden. Geen gebruik gemaakt van de fietsen maar deze zagen er gewoon goed uit. Het zwembad is vrij normaal van grootte, als de camping echt vol is dan is het best druk in het zwembad. Normale glijbaantjes in het zwembad. De camping heeft ook goede schaduw plekken. Wij hebben in 2 weken tijd 2 uur regen gehad en het weer was heerlijk. Mijn dochter van 9 had meteen contact en wel 10 vriendinnen op de eerste dag. Het personeel doet echt z'n uiterste best. In de avond is het na 23:00 / 00:00 uur echt rustig. Goede animatie in de avond. Deze camping is voor ons voor perfect!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Kom hier niet met je tieners!

Christina
28-7-2018

Prachtige camping, groen en ruim. Kom hier alleen niet met je tieners. Aan de telefoon gaf ze al aan dat er geen entertainment was voor tieners. Geen probleem, dat zoeken we ook niet. We waren er nog geen half uur toen ons werd gezegd dat tieners ook om 23.00 uur stil moesten zijn! Hoezo vooroordeel? En toen mijn jongens te uitbundig waren in t zwembad was er geen gesprek maar alleen gesnauw. In mijn beleving krijg je veel meer gedaan met uitleg dan afstraffing. Ook tieners verdienen respect - zelfs als ze tegen regels aanduwen. Jammer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk vakantie eiland!

Mc
4-6-2018

Gezellige groene kleinschalige camping.

Vriendelijke ontvangst.

Heerlijke croissants en stokbrood.

Het is er heerlijk fietsen, mooie fietsroutes!

De havenplaatsjes zijn erg gezellig!

Kortom een klein maar mooi gezellig eiland!

Gereisd Met partner in mei 2018
Le Domaine d'Oléron., Service communication, 7-6-2018
Hartelijk dank voor uw positieve reactie en de tijd die u genomen heeft om deze te delen. Wij vinden het heel fijn dat u het bij ons zo naar uw zin heeft gehad en wij hopen u in de toekomst nog een keer op de camping mogen ontvangen! Vr. gr. Anneke & Freddy, Le Domaine d'Oléron.

Leuke, kleine camping

Jacqueline
1-9-2017

Fijne vakantie gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembad is wat aan de kleine kant, maar wel lekker warm. De prijzen in het restaurant zijn aan de hoge kant. Je kunt dan beter in het dorpje wat eten. Ook fijn dat er een broodjes service is. Je moet wel de dag v.t.v bestellen. Animatie is prima op deze camping. Wij verbleven in een mooie nette 6 persoons stacaravan.

Tsja..

C. Peters
24-8-2017

Er valt eigenlijk niet zoveel van deze camping te vinden, in mijn beleving.. De camping is nogal fantasieloos en 'praktisch' ingericht. Persoonlijk houden wij van een wat meer natuurlijke en ontspannen sfeer. De ontvangst bij de receptie neutraal, niet bijzonder welkom of geïnteresseerd. De fietsverhuur vrij duur voor de kwaliteit van de fietsen.

Gezellige familiecamping

Claire
22-8-2017

Mooie vakantie gehad op deze camping. Gezellige, kleinschalige familiecamping. Veilig en overzichtelijk. Kinderen maken snel vriendjes. Leuke animatieclub in het engels, frans en nederlands. Grote zwembad is verwarmd en toezicht door een goede, vriendelijke badmeester. Dagelijks vers stokbrood en broodjes. Restaurant ook goed. Een leuke camping op een mooi eilandje met mooie stranden (zowel rustige als wilde oceaan). Sanitair wordt goed schoon gehouden. Vooral voor jonge kinderen is dit een superfijne camping.

Aanrader

Martine
18-8-2017

Genoten op deze camping. Vriendelijk personeel. Mooie huisjes en de camping is niet te klein en niet te groot. Gezellig animatieteam voor kinderen onder aanvoering van bruistablet Koen. Kortom aanrader. Wi-Fi verbinding kan wel beter.