Zoover

Camping Yukadi Village le Logis

6,3

Tim
8-5-2019

Echt een hele leuke familie camping. Voor jong en oud is er heel veel te doen en te sporten... Ook in de omgeving is er veel te bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

M van de Riet
31-10-2018

Wij zijn in augustus hier voor de 4de keer geweest, en wederom een top vakantie gehad met onze 2 kinderen van 7 en 10 jaar, we waren nu een paar jaar hier niet geweest, maar het was weer super net als de andere 3x , en we hadden dit keer ook prachtig weer erbij dus dat is al een groot voordeel, de kinderen hebben zich prima vermaakt en wij ook , weer genoten van het heerlijke strand, en zwembad.

De kinderen vonden de animatie top, !! dus wie weet op naar de volgende keer!

Domaine du Château de Drancourt, Owner, 1-2-2019

Dear vacationer,

thank you for taking the time to write this positive review following your experience at Domaine du Château de Drancourt !

We are happy to know you satisfied by this fourth experience in our 5-star campsite of St-Valery-sur-Somme !

There is nothing more rewarding to learn that you and your kids fully enjoyed your stay in our campsite !

It will be a real pleasure to welcome you again,

See you soon !

The team - Domaine du Château de Drancourt

Nooit meer

Gezin met 3 kids
31-8-2018

Wij zijn de laatste week van augustus naar deze camping geweest super mooi zwembad en de omgeving is ook heel mooi.

Wij hadden een Gerenoveerde mobile Home gehuurd nou weet niet wat ze hebben gerenoveerd maar:

Douche waterval buiten de caravan

Wc waterval je zag onze roze wc-papier buiten liggen.

Licht slaapkamer storing

Putlucht uit de douche en de caravan was niet echt schoon

Onze kids van 3, 5 en 9 hebben zich prima vermaakt bij t zwembad de animatie was kut en enkel in t Frans.

Maar verder een top vakantie gehad en heerlijk genoten bij t zwembad

Yukadi Village Le Logis, Owner, 7-9-2018

Dear vacationer,

thank you for sharing with us your feelings following this stay among us.

Even though you seem to be satisfied by the whole services delivered to you, some of your remarks hold our attention.

Be assured that they are well-taken, and that we will do the necessary to fix the different issues in the housing at your disposal. However you should not have hesitated to sollicit our team on the spot, they would have been happy to help you.

Nonetheless we are happy to know that your children enjoyed theirselves in our pool ! Moreover you enjoyed our quiet setting, what we are delighted with !

We will do our best to let you go with an even better feeling, if you accept to renew your trip.

Le Logis

Prima camping met een Top zwembad!

Marcel van jaaren
27-8-2018

Net terug van 12 dagen le logis. Via touroperator 3 kamer stacaravan geboekt. Prima ruime stacaravan voor 4 personen heerlijk in de schaduw. Wij waren met onze 2 dochters van 11 en 17. Die hebben vooral van het geweldige zwembad genoten maar wij ook. Was top! Helaas vonden wij de animatie zeer matig. Vrijwel alleen maar in het frans en erg onprofessioneel. Gelukkig hebben de kids dit niet erg gemist. Ze werken daar met een betaalpasje. Zeer onhandig en je hebt totaal geen overzicht meer! Prachtige omgeving en dichtbij een super strand. Wij hebben erg genoten van deze camping. Zeker wel een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Superleuke camping in een fijne omgeving.

Cynthia
27-8-2018

Een ontzettend goede vakantie gehad. Leuke camping, mooi zwembad. Iedere dag animatie voor jong en oud. Ook veel te doen op het gebied van sport. Bakker heeft de gehele dag verse stokbroden. Mooie bar, zijn niet heel snel met bedienen, maar tijdens de vakantie heb je hier toch alle tijd voor! Kleine supermarkt, maar voor bij aankomst prima. Wij hadden wat problemen met de douche en dit is in een paar dagen opgelost.

Grote supermarkten in de buurt, dorpjes en stad in de omgeving. Erg gezellig. Mooi groot strand om de hoek en gratis parkeren.

Wij stonden op het particuliere gedeelte van de camping, dit was jammer voor de kinderen, aangezien hier alleen de oudere Fransen stonden. Echter hebben wij ons allemaal goed vermaakt en zouden er zo nog een keer naartoe gaan en dit zeggen wij niet snel!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader voor jong en oud!

Fam E
23-8-2018

Wij hadden een stacaravan via de touroperator geboekt en dit was prim (Wij vonden het geen dure camping). Het zwembad en de glijbanen waren geweldig aldus onze kinderen van 6 en 9 jaar, het barretje leuk en gezellig, een kleine baai dichtbij maar wij gingen dagelijks met de auto naar La Grande Cote wat een schoon groot zandstrand is met lekkere restaurantjes in de buurt. Er waren veel Nederlandse kinderen (en net zoveel Franse) en ook onze zoon van 14 heeft zich uitstekend vermaakt. De camping is na twaalf uur stil en overdag qua geluid net als andere campings (niet meer en niet minder). Hele kleine supermarkt op camping, dichtbij een grote. Plaatsje is lief en gezellig. In de buurt vele markjes en bezienswaardigheden. Aanrader: de dierentuin waar je zelf mag voeren en een kasteel in St Jean d’Angle waar het hele gezin zich verkleden kan. Al met al een hele leuke vakantie op een mooie kleine camping gehad.

Dear vacationer,

our team is happy to disover your beautiful review ! Thank you a lot for sharing it with the other travelers following this experience at Yukadi Village Le Logis !

We are so glad to note that this experience at St-Palais-sur-Mer fully met all your expectations ! All your family left with beautiful memories, and there is nothing more rewarding !

It will be a real pleasure to welcome you again, feel free to renew your trip !

Le Logis

Gewoon ervaren en gaan !!

Michel & Birgit
21-8-2018

Voor iedereen die twijfelt over deze camping....Gewoon gaan !!

Wij hebben geboekt via de camping en kregen een prachtige nieuwe mobile home voor een goede prijs op een schitterende plek.

Onze dochter 14 en zoon van 9 jaar hebben zich echt super vermaakt met veel vrienden en vriendinnen uit Nederland.

De camping is best groot, maar dat verneem je niet.

Of je nu aan de bar staat van de camping om een biertje en een wijntje te bestellen, je broodjes haalt bij de bakker, in de Super U of de markt van Saint palais of Royan je boodschappen doet.... Alles en iedereen is gewoon super relaxed en de mensen zijn vriendelijk.

Onze pluspunten:

- Vriendelijk personeel op de camping

- Verzorgde camping

- GE WEL DIG zwembad

- Goede afhaal/lekker makkelijk w.b.t. Pizza e.d. voor een redelijke prijs

- Strand op loopafstand

- La Palmyre Zoo een aanrader

- Ook zeker geschikt voor gezinnen met jonge kinderen

Dear Brigit, dear Michel,

what a pleasure to discover your beautiful review ! Thank you a lot for taking the time to share it with the other travelers following this stay at Yukadi Village Le Logis !

There is nothing more rewarding to note that all your family left with beautiful memories ! You enjoyed all the servicies and facilities at your disposal, what we are delighted with !

It will be a real pleasure to have you again at St-Palais-sur-Mer, feel free to renew us your confidence !

Geen waar voor ons geld

KRISTEL embrecht
18-8-2018

We boekten een caravan voor 8 personen en in realiteit waren er 6 bedden + 'slaapbank'in de leefruimte. Déze bank was niet beslaapbaar en behoorlijk versleten. Bij aankomst mierennest in grootste slaapkamer,elding van gemaakt bij receptie, gedurende onze 14 dagen verblijf niemand gezien. Betalen met pasjes om geld op te zetten serieus achterhaald. Kan enkel per €10,- en wanneer er niet voldoende opstond nieuw pasje...dus aan het einde vd verlof 4 pasjes met €1,-,€2,-,0,50€ en €1,5-...sanitair wc smerig, wss 1x /dag gepoetst, quasi geen redders ah zwembad, voornamelijk jobstudenten....ligging top, 10 mins van de zee, aan de dijk heerlijke oesters gegeten bij Chez Bruno = tip! Overall yukadi gezellige sfeer maar op gebied hygiëne veel verbeterpunten, fotos caravans stroken niet met realiteit. Missen wat ervaring bij personeel daar. Wij komen hier niet terug.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Dear Kristel,

thank you for sharing your feelings with us, following this experience at our 3-star campsite.

We regret to note that this stay did not fully meet your expectations.

Remarks of our vacationers are very useful for us to better target our areas for improvement. This way, be assured that we will not miss to rely on each of yours to continue to improve our services.

However a devoted team is at your disposal on the spot, and you should not have hesitated to ask them if there was some issues. They would have been happy to help you.

Nonetheless it seem that our ideal location allowed you to fully enjoyed our beautiful region, what we are delighted with !

Our team will do its best to provide you a much better experience, if you accept to renew your trip.

Le Logis

Geen goede ervaring, jammer, want zou wel moeten

V.Dam
17-8-2018

Een leuke camping met een mooi, netjes onderhouden zwembad en sportveld. Op de receptie worden diverse talen gesproken, ook stagiaires uit NL.

Ze zijn heel goed in het zeggen van sorry, want wij hadden bij aankomst op 8 juli 2018 maar in 1 van de 3 toiletgebouwen warm water. Na diverse dagen klagen hierover, kregen we elke keer te horen "demain" (morgen), maar we hoorde van een host van een touroperator dat dit al was vanaf mei en er verder geen actie werd ondernomen op de klachten.

Het schoonmaken van de gebouwen was slechts 1x per dag (als dit al werd gedaan). Daarbij werd met veel water schoongemaakt, met een doekje wat geveegd en weg waren ze. Een heel erg natte vloer nalatend.

De plaatsen waren niet afgebakend, erg droog en redelijk scheef (lastig om caravan + tent recht te zetten). Na terugkomst een mail gestuurd met klacht (want op onze laatste dag waren beide managers 2 dagen afwezig ?), maar helaas na 3 weken nog geen reactie

Dear vacationer,

thank you for taking the time to write this positive review, following your experience at Yukadi Village Le Logis, our 3-star campsite of St-Palais-sur-Mer !

Even though we are glad to know you globally satisfied by the services provided to you, you mention some remarks with our sanitaries.

We are so sorry for the disagreement encountered with the hot water. Some renovations are planned in our sanitaries, and we will not miss to rely on your comment to better target them.

Moreover and if the cleaning of our facilities was not good enough for you, you should not have hesitated to sollicit our team on the spot. They would have done their best to put you on the best conditions of comfort.

On a global way be assured that all your comments are well-taken, and that they all will be used as parts of our next improvements.

Our team will do its best to let you go with a better feeling, if you accept to renew your trip.

Prima camping.

Anoniem
10-8-2018

Leuke camping voor onze tieners. Goed zwembad en voetbalveldje. Dat vinden zij belangrijk. Verder was de stacaravan goed ingedeeld en zaten we in de schaduw. Ruime plaatsen ook.Wij hebben geboekt via touroperator. En dan sta je dus inderdaad langs de hoofdweg aan de rand van de camping. Aan het geluid wen je snel. Receptie van de camping spreekt gewoon NL, maar als je via touoperator boekt dan heb je dus wel een probleem. Degene die ons incheckte raakte al meteen zwaar geirriteerd omdat wij gebrekkig Frans praten en zij totaal geen Engels. Ook met het opleveren van de caravan ging het totaal niet goed. Degene die incheckte checkte ons ook uit. We willen 1 ding meegeven: Geweldige camping voor jong en oud, maar boek hem bij andere touroperator .

Yukadi Village Le Logis, Owner, 13-8-2018

Dear vacationer,

thank you for taking the time to write this beautiful review, following your experience at Yukadi Village Le Logis !

Even though it is a pleasure to know you satisfied by the services provided to you at St-Palais-sur-Mer, we are sorry for the disagreements occured with your tour operator.

To avoid this kind of unpleasantness, do not hesitate to directly book by our website.

Our team, always happy to welcome our vacationers, will be delighted to have you again !