Zoover

Camping Siblu - La Pignade

Fijn verblijf!

M & L
24-7-2015

Schone stacaravans. Qua service en hygiene kan de touroperator hier zelfs een voorbeeld aan nemen. Het zwembad is niet heel groot maar wel leuk ingericht met super strak toezicht. Kinderen vanaf 1 meter mogen gebruik maken van de glijbanen zoals op de foto's te zien zijn. Er is wel een aparte glijbaan aanwezig voor de allerkleinsten. Jammer genoeg geen Nederlandstalige animatie (Frans en Engels) waardoor onze oudste (8) al afhaakte na 1 dag. Weinig Nederlanders, voornamelijk Fransen. Veel activiteiten voor jong en oud en na 23.00 u is het heerlijk rustig. Het eten op het park is goed, de pizza's, mosselen en pasta hebben iig goed gesmaakt maar er zijn ook genoeg goede restaurants id. buurt. Goed strand op 5 min rijden. De dierentuin in La Palmyre vonden we erg leuk. Een bezoekje aan de VVV is een aanrader (op 5 min afstand rijden).

Leuke vakantie gehad

asje
26-7-2011

Wij hebben hier met onze 3 kinderen een prima vakantie gehad. Het is geen camping maar echt een stacaravanpark. Wij vinden dat prima.

het zwembad was leuk maar niet bijzonder. maar wel fijn dat het bij slecht weer overdekt was. De badmeesters zijn streng maar rechtvaardig vind ik. En heeeeeeel hygienisch. Regelmatig was er een bad dicht omdat ze het dan niet schoon genoeg was. Maar alleen maar positief dat ze zo hygienisch zijn. Alhoewel het soms balen was dat je dan niet kon zwemmen ;-)

Heel weinig Nederlanders. Vooral Fransen en Engelsen. is voor ons geen probleem, maar voor de kinderen was het wel leuk als ze soms een speelmaatje zouden hebben.

Rustige camping. Na 23:00 rustig (heerlijk!)

Wij hadden altijd wel een ligbedje bij het zwembad. Alleen om 16:00 was het wel drukker. Gelukkig hier geen handdoekenrace, want daar heb ik zo'n hekel aan!

Omgeving is SUPER! En wij hebben geluk gehad met het weer want dat is hier wel wat wisselvallig. Maar de omgeving maakt dat goed!

Fijne vakantie met name door de omgeving

Vakantiegangers
14-7-2011

Bij aankomst bleek er geen boeking bekend, ondanks betaling, voucher etc. Gelukkig was er nog wat vrij.

De omgeving is super! Prachtige stranden, bossen, dorpjes. Een schaal en schelpdierliefhebber is aan het juiste adres. De mobilhome was compleet en schoon, piepkleine slaapkamers en douche en dicht op elkaar. Barbecue mocht niet bij je mobilhome, alleen op centrale plek. Afhankelijk van waar je zit kun je snachts wel overlast hebben van de vuilnisophalers.

Niet altijd een ligbed vrij bij het zwembad. Wat wij bepaald niet oke vonden: de zwembadleiding/regels voor kleine kindjes. Met een kleine winnie the pooh bal mocht onze zoon van 2,5 niet spelen in het grote bad en wat een nog groter drama was: hij mocht niet met papa van de glijbaan... Leg dat maar eens uit aan een peuter als hij er de hele reis over heeft gekletst en andere kinderen wel ziet gaan. Helaas geen mini disco.

Fijne vakantie met name door de omgeving maar de camping vinden wij beter voor grotere kinderen.

Prachtige Camping

MM Hoonhout
19-6-2011

Camping La Pignade is een prachtige camping en zeer aan te bevelen. Vooral met kinderen helemaal geweldig. Zeer schoon en vriendelijk personeel. Wij waren met volwassenen en hebben ons prima vermaakt. Goede animatie voor jong en oud. Het zwembad is zeeeeer schoon en goed onderhouden. De accomodatie was keurig. Het park bestaat wel voor 95% uit Fransen die daar een vaste staanplaats hebben en Engelse toeristen. Veel gezinnen met kleine kinderen. Totaal geen last van

één min puntje. Het strand moet je wel een beetje moeite voor doen. Dat is te doen met de fiets of nog beter met de auto, maar dan heb je ook wat.

Goed verzorgd sta-caravan park.

Familie Stoter
30-8-2010

Wij, gezin met 2 kinderen van 1 en 6 jaar, vonden de vakantie op de La Pignade geslaagd. Voor onze oudste was het leuk geweest als er (meer) Nederlandse kinderen waren geweest. Hij heeft veel plezier beleeft aan de Piraten Club waar 3 mederwerkers uit Nederland kwamen en hem de nodige aandacht gaven. Het animatieteam is uitstekend en gaven enthousiast meerdere avonden per week een leuke show vol dans/zang/cabaret (Frans/Engels). Onze mobil-home (excellence 3) was ruim/schoon. Helaas voor ons hadden wij een mobil-home zonder airco en veranda. Dit was via TO niet extra te boeken. Advies vanuit de receptie was om te boeken via SIBLU hier is dat wel mogelijk. Het is nl. een SIBLU park. Het park zou nog kindvriendelijker zijn als het auto vrij zou zijn. Het is een overzichtelijk park met een mooi zwembad met constant toezicht. Voor gezinnen met kinderen zeker een aanrader.

Prima stacaravan park in mooie relaxte omgeving

marc.p.zm
8-8-2010

Zeer goed verzorgde camping van de Siblu keten. Staan alleen

stacaravans, wij hadden een Excellence 3 caravan en dat is echt top

met 2 badkamers en 3 slaapkamers. Deels overdekte veranda zodat je

tijdens bijvoorbeeld het eten makkelijk in de schaduw kon zitten, maar

net zo makkelijk in de zon. Camping zelf is voornamelijk Frans en

Engels qua gasten met een enkele Nederlander. Zwembad is groot genoeg

voor de camping, hier geen bedden race, als je wat later kwam waren er

ook altijd wel bedden vrij. Continu 2 tot 3 badmeesters bij de

zwembaden en de glijbanen. Entree met een pas van de camping. In de

avond altijd Engelse/Franse animatie, show/optredens, na 22.30 altijd

klaar en lekker rustig op de camping. Ligging van de camping is goed,

strand is niet aan te lopen, maar met de fiets makkelijk aan te rijden

en is ook zeker aan te raden omdat er hier wel rekening is gehouden

met fietsers. Natuur, strand, fietsen, niet te hoge temperaturen je voorkeur dan zeker aan te raden.

een leuke camping

N.J.Berg
29-4-2010

Wij zijn hier in het naseizoen geweest.

Een leuke camping met gemengde nationaliteiten.

Wij hadden een stacaravan gehuurd,deze was netjes en schoon.

Camping ligt op qo minuten rijden van de zee.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2001

Fijne camping

Roger
24-1-2010

Fijne vakantie gehad in september 2009. We hadden een rustige ligging geboekt via touroperator, maar kregen een mobil home pal achter zwembad. Receptie loste probleem meteen op; we mochten kiezen uit twee andere mobil homes. We kregen een veel grotere stacaravan dan we geboekt hadden, met een fiijne vrije ligging. Stacaravan was van alle gemakken voorzien en nog erg nieuw. Wifi werkte prima, wel voor betalen. De afhaalgerechten van het restaurant zijn prima, vooral de mosselen zijn heerlijk. Ook erg fijn was het overdekte terras van de stacaravan waardoor je 's avonds nog lang buiten kon zitten.

Er was vrijwel iedere avond animatie, maar hier hebben we geen gebruik van gemaakt. Bij onze stacaravan hoorden we hier ook niets van, gelukkig!

In de omgeving zijn genoeg leuke dorpjes te bezoeken en leuke markten met verse vis. Camping ligt wel wat ver van strand, te ver om te lopen. Met fiets of auto is het goed te doen. Kortom: een prima vakantie en een fijne camping!

Echt stacaravanpark

Monique
1-9-2009

Wij zijn hier twee weken naar toegeweest via een touroperator. Het personeel is heel vriendelijk en de caravan was top. De animatie is allemaal in het frans en engels, helaas kwamen we er tijdens onze laatste week pas achter dat er ook een paar nederlandse dames bij het animatieteam zaten, jammer dat ze ons daar niet op geattendeert hadden. Iedere avond was het om 23.00 uur stil (dat was in het hoogseizoen! Erg netjes!) Het zwembad was mooi en ik moet zeggen dat het toezicht uitstekend was, er liep zeker continu 5 man personeel rond! Wel was het zwembad te klein voor een camping van deze grootte. Helaas bedacht men op de drukste momenten dat men er ook nog wel zwemles kon geven en werd ineens een kwart van het bad afgezet voor 1 of 2 kinderen. Een potje pieren was er niks bij. Het is echt een stacaravan-park en daar moet je van houden.. De omgeving is mooi en er zijn op afstand erg leuke strandjes te vinden. Heel veel forten bezocht met onze kinderen. Ile dÓleron is echt een aanrader.

Super Camping met top mentaliteit

Kristof
24-8-2009

Alle positieve commentaar die je leest over deze camping is indd waarheid.

Super onthaal , het personeel dat aan de receptie staat kent zijn vak ! Geen vraag is te veel en indien je met een probleem zit bieden ze je direct een oplossing aan.

De camping zelf is indd onfrans proper , als je in de dorpje iets gaat eten heb je direct door hoe proper ze op de camping zijn.

Nu de ligging is wel een beetje ongelukkig, je komt direct (300m) uit op de drukke baan richting strand. en dan bedoel ik niet het strand in Ronce Le bains zelf.

Iedereen trekt massaal naar de stranden 10 km verder op.En dat is wel de moeite waard.Vanaf point Espagnol kan je echt genieten van de zee. We hebben bijna geen gebruik gemaakt van het zwembad op de camping , elke dag een ander stukje strand ontdekken was véél leuker.Voor de lekkerbekken , er is elke morgen een versmarkt in het dorpje waar je lekkere vis kan kopen en de kleine mosseltjes van de Atlantische oceaan .TOP vakantie gehad