Zoover

7,1

Prachtig

Janna
8-11-2018

Leuke camping met alle voorzieningen die je nodig hebt, zwembad, winkeltje en restaurant. Men spreekt weinig Engels, kennis van de Franse taal is wel een pré. Kinderanimatie aanwezig, maar eigenlijk alleen maar Frans, hierdoor vonden onze kinderen er niet zoveel aan. Week een mooie omgeving en dichtbij de zee!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Mooie omgeving maar de camping nooit weer.

Michel snoeijer
27-8-2018

Het goede was het heerlijke klimaat. Fijne temperatuur zodat je eigenlijk van alles kan doen. Zwembad was mooi en erg schoon vond ik. Alleen tussen 2 en half 7 was het er erg druk. Beter om te zwemmen was tussen 10 en 2 en na half 7. De stacaravan die wij gehuurd hadden viel ons voor de prijs erg tegen. De vaatwas hebben we maar opnieuw afgewassen want die was lang niet schoon. We hadden een matras waar de veren bijna doorheen kwamen. Gevraagd om een nieuwe krijg je als antwoord die hebben we niet. Belachelijk. Nee voor 2200 euro voor 2 wkn viel ons dat erg tegen. Animatie was er wel maar alles in t Frans en ook bijna geen Nederlanders waardoor onze kinderen best wel op zichzelf aangewezen waren wat ik erg jammer vond.

Maar omgeving is te gek vooral de Cote Sauvage met zn hoge golven. Dus daarom zou ik zeker teruggaan maar de camping ondanks dat t netjes was kom ik niet weer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Dit absoluut nooit meer na zoveel fijne jaren

harry
8-7-2018

Kom hier al vele jaren maar wat is deze camping ongelofelijk slecht,onverzorgt en verwaarloost sinds de vorige eigenaar het heeft verkocht toen was het de topcamping van de hele regio kwam er al zeker 10 jaar nu is het in mijn ogen en dat van velen een gedevalueerde max 2 sterren camping geworden waar je je als nederlander ook helemaal niet welkom voelt het is een Franse camping geworden waar nog nauwelijks iemand komt van buiten frankrijk. Alles is in het Frans.

Ga je alsnog dan heel veel sterkte het is zonde van je geld

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Niet meer

richardwasch
29-8-2015

Camping op zich zeer goed, veel vermaak en zeer vriendelijk personeel. Uitgebreide camping winkel met vriendelijke mensen. In de avond wordt het goed rustig en geen last van elkaar. Als je gunstig zit heb je ook wifi bij je caravan.

Omgeving: zelf heb ik nog nooit zoveel km gemaakt om ergens te komen tijdens mijn vakantie.

Supermarkt, ver weg, strand ver weg ,volgens aanbieder 2,5 km maar dat klopt niet helemaal. Pak gerust de auto of fiets, 5 km komt eerst.

Verder was er dicht bij niet veel te zien / doen.

Dus voor ons ,helaas niet meer naar deze camping op die plek.

Wanneer de camping op een andere plek zou staan ,dan is de camping zeker een aanrader.

Op sommige plekken wil je ook niet staan daar. Zie bijgevoegde foto.

Nooit meer

Gerdien
9-1-2015

Geen leuke camping voor Hollanders en kids,Alles was erg uitgeleefd en de animatie was alleen maar Frans. Staat van het zwembad was zeer slecht, tot 2 x toe is het zwembad 24 uur gesloten geweest ivm met een klein ongelukje van een kind. 1 speeltuintje aanwezig en verder niets voor de kids. De omgeving is prachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Super!!!

Peet
24-7-2013

Nu 2 weken thuis maar kijken elke dag nog terug op een geweldige vakantie! Nog nooit zo'n schone caravan gehad! Ook de camping zelf was erg schoon, geen papiertje op straat. Zeer vriendelijk personeel, behalve de vrouwelijke bediening op het terras. Als je aangeeft slecht Frans te spreken schakelt het personeel direct over op Engels. De 1e week zat allescdicht tussen 12 en 2 was omdat het hoogseizoen nog niet begonnen was, de 2e week was alles de hele dag open. Dat zwemshorts niet in hetczwembad toegestaan is staat in de papieren dus dat kun je van te voren weten. Helaas alle animatie in Frans, maar er word erg veel georganiseerd; van zumba tot talentenshows en kinderdisco. Ik vind deze camping een aanrader.

Uitgeleefde caravan

Ben Roelands
19-9-2012

Voornamelijk Franse camping. Animatie is Frans vermaak. Onze kinderen vonden er niets aan. De caravan van touroperator was helemaal uitgeleefd. Bij het douchen liep het water in de caravan. Ook lag de caravan naast een vuilstort, die zowat midden op de camping is gesitueerd. Het gras bij de caravan was dit jaar nog niet gemaaid. De parasolhouder zat vol met naaktslakken. In het zwembad liepen strenge surveillanten die een ieder met iets te wijde zwembroek wegstuurde. De camping ligt nog een behoorlijk stuk van het dorpje en het strand. Touroperator deed klacht af als "kan gebeuren".

Mooie camping als je van veel leven houd

Diana
10-9-2012

Als je van een grote, drukke camping houd is dit een must nadeel is wel dat de caravans erg op elkaar staan, elke dag wordt er veel voor de kinderen gedaan en ook s'avonds is er veel te doen voor alle leeftijdgroepen. jammer is dat de je altijd met de auto naar het strand moet maar het is er wel erg mooi rustig en breed. Er is ook een supermarkt aanwezig waar je bijna alles kunt kopen

Geslaagde vakantie!

familie De Sutter
3-8-2012

Last minute geboekt, met klein hartje vertrokken maar alles viel ter plaatse reuze mee. Een prachtige streek om te verkennen met de fiets. De kinderen hebben veel gezwommen, alleen jammer dat om 19 u het zwembad reeds sloot. Caravans zijn rustig gelegen in het bos, wel opletten van vallende dennenappels, dat doet even pijn! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, itt. de info hebben we er niemand gevonden die Nederlands sprak. Geen probleem voor ons, zo konden we volop ons Frans oefenen.

Geweldige plek

E&E&L
1-8-2012

Mooie camping,met leuk zwembad,genoeg te doen,elke avond op het plein animatie en in het weekend een zeer goede band!Wij hebben gekampeerd,mooie plek toegewezen gekregen,hopelijk volgend jaar weer mits A&C er ook zijn!Vriendelijk personeel.Fantastisch weer gehad en erg mooie stranden!Omgeving is zeer mooi.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012