Zoover

Onvoldoende

Nooit meer!

carola_flach
11-8-2015

We voelden ons als Nederlanders niet welkom. Al staat dit op de internetsite echt anders aangegeven. Het recreatieteam kwam bij de caravan en toen ze merkte dat we Nederlanders waren, ging ze gelijk weg. Camping is heel druk, zwembad was een vierkante bak waar je eigenlijk niets kon. Omgeving was wel heel mooi.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Goede, vrij grote Franse camping

K Verschoor
3-9-2013

Ik sluit me aan bij eerdere beoordeling. De geluidsoverlast viel erg mee en de 'file' was er niet. Ik vind het zelfs flauw (van anderen) om te suggeren dat er geluidsoverlast van het Luna park (=grote kermis) zou kunnen zijn, want die ligt gewoon een stuk verderop. Wij hadden de laatste week van augustus geboekt, een grote stacaravan, via touroperator, erg goedkoop. Het werd dus een enorme meevaller. De stacaravan was schoon tot in de puntjes. Heerlijk. Pluspunten: de leuke Franse sfeer, het bakkertje en het mooie stand, waar je inderdaad naar toe moet rijden. De nachten waren heerlijk koel zo eind augustus. Wij hebben 3 meiden, die vonden het 'surfen' op een body board in de golven (liggend) erg leuk en verder: een echte klimsport-route hoog in de bomen (vlakbij), het Luna park en de winkeltjes van La Palmyre en St. Palais/mer.

leuke camping maar geen topper

K. van Dijk
30-8-2012

Leuke camping. Wel op veel plekken slordig en rommelig. Zeer goede bakkerij op de camping aanwezig. Campingsecurity doet er veel voor om geluidsoverlast te voorkomen op de camping en neemt ook maatregelen. Echter mer het Luna Park en de Crossbaan als buurman komt dit wat raar over.

Geen nederlandse animatie, zowiezo heel weinig nederlanders op de camping waardoor de kinderen weinig aansluiting hebben.

Strand is net te ver om te lopen met kinderen. Met de auto maar klein stukje maar voor dat kleine stukje sta je dan wel enorm lang in de file.

Geen 4****, maar een goeie plek om te verblijven.

Ronald Bant van den Driessche
31-8-2011

Nee, 3*** is voldoende, maar zulke negatieve beoordelingen zijn niet op zijn plaats. Zijn in paar andere 4**** campings geweest, en die waren echt beter, (lees: luxer).Het is een prettige, drukke camping. Receptiepersoneel spreekt goed Engels. Zwembad verdient verbetering, maar wij hadden altijd een ligbed. De kids, 3 & 6, vermaakten zich uitstekend. De caravan was zeer ruim en schoon. De beschikbare ruimte rondom voldoende, niet groot. Op andere camping niet groter. Wat opviel waren de enorme plaatsen voor tenten en tourcaravans. Sanitair werd minstens 2x pd gereinigd. Ruim voldoend aanbod bij bakker en supermarktje, wel wat duurder, maar dat is altijd zo. Op 4 en 5 km zijn een Carrefour en een SuperU. Geluid(overlast) viel bijzonder mee. Na 23.30 was het stil en ja, je hoort wel eens wat van een andere camping. We knepen hem best na alle neg. berichten, maar 100% meegevallen, een plek om terug te komen. En ja, als je voor de rust gaat, moet je niet naar een dergelijke streek gaan.

Prachtige omgeving, camping teleurstellend

Zeer teleurgestelde familie
18-7-2011

4 sterren ?? wie heeft ze die gegeven ?? Een zanderig plaatsje met het achterraam van de volgende bungalow op je veranda. Dit is geen internationale camping, maar puur op fransen gericht. Onze 4 pubers hadden niets te doen, beperkt zwembad waar niets mag en 1 glijbaan. entertainment alleen in het frans. Natuurlijk is het hier frankrijk, maar voor 4 niet zo goed frans sprekende pubers, zou een paar woorden engeld een hoop schelen. Een niet verstaanbare omroepinstallatie die elke keer over de camping schalt. De hele avond een kakafonie van 3 campings door elkaar. Erg drukke weg naar de "bewoonde wereld". Gelukkig maar dat de omgeving een hoop goed maakt, want deze camoing vinden wij zijn geld niet waard.

Leuk voor de juiste doelgroep..

Sofie
15-8-2010

Met eigen caravan. Inderdaad 90 % frans. Verder engelsen en nederlanders. 1 duits kenteken gezien. Zwembad is prachtig, maar je kunt er alleen in staan, niet zwemmen want dan bots je tegen de ander. Zo druk. Het is erg toeristisch, de straat la fouasse ( niet bekend in onze navigatie ) is erg druk met allerlei campings, lunapark ( = kermis), manege, quadrijden, enz. Van alles te doen. Ook een leuke fietspadenroute. 3x per dag schoonmaak, 6.30 tot 8.00 11.00 tot 12.00 en 16.00 tot 17.30. Niet zo lekker terugkomen van het strand, als je wilt douchen... En als het na de schoonmaak dan schoon was.. het is met de franse slag. De wanden worden niet gedaan lijkt het wel. Ik vond het best wel vies! De plekken waren krap. Elke dag de omroepinstallatie horen was de uitsmijter. De groetjes en felicitaties van deze en gene, wanneer het happy hour was enz.. en een lolbroek in golfkar en megafoon. Net toen onze kinderen sliep. Activiteiten op camping 100% franstalig. Geen gastvrij gevoel helaas.

Goede camping

Roos
7-7-2010

Net terug van een week op deze camping en het was geweldig. Samen met man en zoon van bijna 2,5. We hadden een stacaravan via TO geboekt en die was schoon en ruim. Op het gehele pad met stacaravans waren wij de enigen die er zaten, dus lrustig. Zoon vermaakte zich prima in het zwembad, waar hij 's-middags af en toe het peuterbad voor zich alleen had. Er was overigens geen toezicht bij het zwembad dus eten, drinken en zonnebrand gingen gewoon mee naar het zwembad. Sommige mensen vinden dat het speeltuintje niets voorstelt, maar onze zoon heeft zich er prima in vermaakt. Het personeel bij de receptie sprak goed Engels. Het weer was prima, dus elke dag wel wat gedaan, waaronder naar het strand, ile d'oleron, Royan, St. Palais sur mer en La Palmyre. Daarnaast is het er prima fietsen. Eigenlijk hebben we geen enkel punt van kritiek. We zouden er zo weer heen gaan, maar we willen toch wat dichter bij het strand zitten, maar we wisten van te voren dat het wat verder weg was.

mooie vakantie gehad

sabine de vries
22-11-2009

leuke camping. behulpzaam personeel. etengelegenheid wat aan de kleine kant.

Gereisd Met partner in juni 2008

zeer geschikt voor een gezin met jonge kinderen

s.karstanje
23-9-2009

Wij hebben het zeer naar ons zin gehad.

De kinderen van 5 en 10 hebben het ook naar hun zin gehad met franse kinderen ondanks de taal bariëre.

De animatie was in het frans maar daar voor zit je in frankrijk.

en verder werden we in de hele omgeving in het engels geholpen.

Het lunapark vonden de kinderen ook helemaal tegek, dit lag op een paar minuten loop afstand van het park.

Een nadeel na 1 september niks meer te doen in de omgeving.

Heel leuke camping

Goeminne Vanessa
1-9-2009

Wij zijn net terug van drie weken vakantie op deze camping, met onze eigen caravan. De staanplaatsen zijn echt wel groot genoeg. De camping op zich vond ik super, alleen de animatie viel wat tegen. De animatie echt wel volledig in het Frans, wat voor ons Belgen niet echt een probleem is, maar voor de kinderen was bvb de kinderclub niet interessant omdat ze de taal niet beheersen.

Verder hebben de kinderen zich prima geamuseert. Het zwembad was heel leuk, en er werden absoluut geen opmerkingen gemaakt over zonnecreme zoals sommigen hier beweren. Een zwemshort mag inderdaad niet, maar da's op meerdere plaatsen zo. En een luchtbed, tja, vind ik ook maar normaal, als het druk is in het zwembad zou het nogal een zicht zijn moest iedereen er dan nog eens met een luchtbed in liggen.

De omgeving is gewoon super. Mooie stranden, schitterende zoo, enkel het file-probleem is een minpunt. Wij hebben hier alvast een superleuke vakantie gehad !!!