Zoover

2007

Leuke vakantie gehad

Kris
25-9-2007

Leuke vakantie gehad. Heel mooie streek, leuke huisjes, lekker rustig.

Gereisd Anders in september 2007

Mooi park, met veel water en leuke huisjes

Inge
16-8-2007

Mooi park, met veel water en leuke huisjes. Huisje is wat klein, maar prima te doen. Heerlijk dat er een vaatwasser in zit. Opgegeven huisje niet aan het water en dat hebben we ook gekregen. Het eten in het restaurant is niet erg smakelijk en bovendien is de bediening nogal traag. Maar in Fort Mahon keuze genoeg. We hebben een lekkere week gehad ondanks dat het geen super goed weer was.

Juni 2007, 9 dagen met kind van 2

Marc
10-7-2007

Juni 2007, 9 dagen met kind van 2.

Bij reservering opgegeven: niet aan water. We kregen een huisje direct aan water; zoontje kon buitendeur ook nog zelf open krijgen. Terug naar receptie: we kregen een ander huisje. Personeel erg aardig; spreken ook Engels.

Mooi park, huisjes van buiten lik verf nodig, netjes van binnen. Heel veel water in park; mooi, minder geschikt voor kleine kinderen. Huisjes niet echt kindvriendelijk (stopcontacten onbeveiligd; deuren niet afsluitbaar).

Mooi golfslagzwembad; badmeesters erg streng (goed!).

Verder weinig vertier en erg rustig. Ze waren wel een nieuwe buitenspeeltuin aan het maken. Supermarkt is klein en brood is vroeg op. Bij slecht weer doen Fort Mahon en het park verlaten aan. bij mooi weer was de sfeer in Fort Mahon meteen een stuk beter: echte badplaats-sfeer. Veel goede restaurantjes trouwens!

Al met al een dikke voldoende maar niet super.

Bij aankomst nadat we net uitgepakt en gesetteld waren we

Dimphy de Jong
8-7-2007

Bij aankomst nadat we net uitgepakt en gesetteld waren kregen we een telefoontje van de receptie dat ze ons het verkeerde huisje hadden toegewezen. Foutje bedankt!

Erg balen!

Zwembad is leuk, mooi park.

Winkeltjes, supermarkt en restaurant stelt niets voor. Er zijn bijna nooit croissants of chocolade-

broodjes. Restaurant zelfs hele slechte kwaliteit.

Er zijn weinig faciliteiten op dit park en dat is wel een beetje jammer voor zo'n groot park.

Net terug gekomen van een weekje P&V

Sylvia Bezemer
15-10-2006

Net terug gekomen van een weekje P&V. Wij hadden geboekt voor een appartement in het hoofdgebouw, maar bij aankomst bleken wij helemaal in de Hameau geplaatst te zijn. Eindje weg van het parkcentrum met een kleintje van 2. Bovendien op de benedenverdieping aan het water, mijn zoontje maakte de deur binnen 2 min los van het slot en was gevlogen: levensgevaarlijk dus.

Na klagen een groter appartement in het hoofdgebouw gekregen. Prima appartement, de douche een beetje gedateerd, maar boven (maisonnette) zag alles er prima uit! Ook de keuken was prima met nieuwe spulletjes en een nette vaatwasser.

Winkeltje was handig voor je broodje in de morgen, maar verder lekker buiten het park boodschappen gedaan.

Omgeving lekker rustig, mooi om te wandelen of te fietsen.

Het zwembad was gevaarlijk voor kleine kindjes, gladde tegels en enorme golfslag. Naar ons zin gehad, maar geen super top acco.

Een mooie locatie

Fam. van Bruchem
7-8-2006

Een mooie locatie. Een mooi park. Zo'n beetje alles kan wel weer wat verf gebruiken. Verwacht van het vermaak op het park niet te veel. Het is een soort Centre Parcs, maar dan met de Franse Slag. Ze zijn niet heel proper. Iedereen kan overal op de accomodatie terecht, of je wel of geen gast bent. Parkeren hadden wij geen last van, we zaten tegenover de golfbaan en konden ook deze parkeerplaats gebruiken. Voor de rust een aanrader. Als je komt om verwend te worden->niet doen. Fiets en auto zijn eigenlijk wel een must, tenzij je een actieve wandelaar bent.

Het was in 1 woord een TOP vakantie

sasja
30-7-2006

Het was in 1 woord een TOP vakantie. Kwamen zelfs nog bekenden tegen op dit zeer leuke complex. Guido gegroet!!!

Sasja

Gereisd Anders in juli 2006

Meivakantie 2006, 3 kinderen tussen 5 en 8 jaar

Pierre
8-5-2006

Meivakantie 2006, 3 kinderen tussen 5 en 8 jaar. Maison 7/8 personen (= 3 slaapkamers).

Prachtig gebied, heel mooi park, opzet is goed! Prachtige huisjes aan het meer met balkon boven het water, andere huisjes hebben een niet afgesloten tuin. Mooi binnenzwembad met toezicht en gratis zwembandjes. Het restaurant op het park is geen aanrader, maar met kleine kinderen wel makkelijk. Supermarkt op het park is alleen voor het nodige( ga naar Carrefour in Berck). Veel restaurants in FM plage vooral VIS, die de moeite waard zijn!

Er valt genoeg te doen in de omgeving, maar daar heb je wel een auto voor nodig.

Kortom, wij gaan binnenkort zeker weer voor een lang weekend!!

Nadelen: geen parkeerplaatsen bij je huisje, ook niet voor in- of uitpakken; tevens te weinig parkeerruimte op algemene parkeerplaats; veel water, dus wel veel oppassen met kinderen.

Wij zijn in juni geweest en in de boekjes leek het heel er

debbie
8-10-2005

Wij zijn in juni geweest en in de boekjes leek het allemaal heel erg leuk.

Daar aangekomen waren er helemaal geen dieren op de kinderboerderij, de kwaliteit van het restaurant op het park was bijzonder slecht en de supermarkt was het merendeel van de dag gesloten.

Wij hadden een 6 persoons huisje maar...4 borden, 4 messen, 3 kopjes dus telkens vragen bij de receptie naar spullen.

Ook de trein die op het park zou rijden naar het strand die reed niet.

Personeel zeer onvriendelijk en alle annimatie voor de kinderen in het Frans.

Iedereen heeft het hier over die gevaarlijke maar wat dan

bart hendrix
29-9-2005

Iedereen heeft het hier over die gevaarlijke stopcontacten, maar wat dan gezegd van het meer, je kan je kleine kinderen geen moment alleen laten..., bovendien was het comfort in de huisjes alles behalve, net voldoende maar ook niets meer dan dat. Touroperator heeft nochtans een reputatie, maar daar is in dit domein weinig van te merken, hoewel het een mooi domein op zich is en het zwembad is ook in. orde. Wat ons wel verrrast heeft was de prachtige omgeving. Dus zoals iemand al aanhaalde, de streek is voor herhaling vatbaar maar niet deze residentie.