Zoover

Ruud Vervaart
18-6-2018
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5

Huizen zijn ontzettend klein, niet praktisch ingericht en zeker ook niet echt gebruiksvriendelijk. De staat van onderhoud is gewoon slecht. De vloer plakte bij aankomst en er hing een penetrante geur. Keukentje is zeer onhandig en je kunt er niet eens met 2 staan. Er is zeker sprake van achterstallig onderhoud. Zowel binnen als buiten het huis. En dan hadden wij nog de meest luxueuze uitvoering van huis.

Al met al een dikke onvoldoende . Het weer vergoedde veel!

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Social Room, REPUTATION MANAGER, 21-6-2018

Beste Ruud,

Bedankt voor het verblijven op onze Village Club Belle Dune residentie in het prachtige Picardië en voor het delen van uw ervaringen.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u uw cottage niet in een goede staat heeft aangetroffen. Wij nemen uw feedback ter harte en zullen deze meenemen in de aanpassingen die wij op onze residentie uit zullen voeren.

Het is fijn dat het weer zo mee zat en u heerlijk van de zon heeft kunnen genieten. Hopelijk heeft u veel plezier in het zwembad gehad en leuke uitstapjes in de omgeving gemaakt, zoals wandelen langs de baai van de Somme. Wij kunnen ons voorstellen dat de omgeving ook een dikke plus is.

Met vriendelijke groet,

Het Pierre & Vacances Village Club Belle Dune team

Dit nooit meer!!!

monique
20-7-2012
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

wij waren met z'n 6e in een huisje, De woonkamer is veelste klein voor 6 personen! Ook in de keuken kan je maar in je eentje in staan. Op de (slaap)bank konden 2 mensen zitten, dan waren er nog 2 rot zittende rieten stoeltjes.Buitenaccomondatie was heel vies.De tafel was zo klein dat er ook hier weer 4 mensen aan konden zitten.De tv was 20cm bij cm en alleen maar i het Frans.Het zwembad viel ook tegen,het ging al 19.00 dicht!Dus na een daagje uit kon je geen verfrissende duik meer nemen.Ook de mensen die er werken zijn totaaal niet vriendelijk!Ze kunnen ook totaal geen Engels! En houden ook totaal geen rekening met mensen die niet zo goed zijn in Frans.Ook de tennisbaan en het voetbal(hokje) is niet ook aan te zien, het is allemaal vergaan, en totaal niet bijgehouden. De huisjes zijn overigens ook erg gehorig, en aande buitenkant heel erg vies! Ook ons balkon lag vol met vogelpoep! ETC.ETC.VRESELIJK!!

Wij gaan hier echt nooit meer heen! Heel jammer, want hebben er veel voor betaald!

Eerlijk is eerlijk, park ligt in een mooie omgeving

Henk & Linda
20-2-2008
  • Onderkomen7

Eerlijk is eerlijk, park ligt in een mooie omgeving. Jammer alleen dat het daar mee ophoudt. Eten op het park is niet lekker. Over het torretje in mn sla zal ik maar niet uitwijden.

Als je niet van de franse keuken houdt, zijn er maar weining leuke eettentjes in de omgeving. Park zelf is vrij saai. Het leukste was de duizenden kleine visjes in de vijver vanaf je terrasje voeren.