Zoover

Devue Marleen
12-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

huisjes sterk verouderd. Superieur huis gaat enkel over ligging, want ze zijn nog kleiner dan de huisjes die verder gelegen zijn. Slechte isolatie (baby's vd buren duidelijk hoorbaar). Slapen in de living slechts mogelijk voor 1 persoon anders kan deur niet meer open. Badplaatsen in de buurt zijn vergane glorie. Zwembadwater veel te koud voor kleine kinderen. Personeel aan receptie niet vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prima park, weinig NL, omgeving wat saai

Mv
18-8-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

Wij hebben hier een week verbleven en in het algemeen tevreden over het park. De omgeving viel ons wat tegen. Amiens op verdere afstand en abbaye de valloires en le crotoy op ca 45 min rijden. Verder strand dichtbij, maar het Nl strand is toch mooier.. we zouden eigenlijk twee weken blijven, maar een vonden we genoeg. Over het park: leuk aangelegd, veel fransen, dus helaas weinig speelgenootjes voor de kinderen (nl). Kleine supermarkt, huisje prima vonden wij; alles aanwezig (we hadden wel 6 pers voor 4!). Wifi matig. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam! (Konden tweede week gratis omboeken naar ander park, etc). Let op: kids club kost 30 euro per dagdeel en is enkel frans. Zwembad streng, maar erg mooi en leuk (golven, glijbanen). Drukte vonden we meevallen (in hoogseizoen).

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Accomodatie NOK spijtig want decor is best prima

GHOT
1-8-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

- Ons huisje was op 20 minuten stappen van het centrum. (bij de boeking was het duidelijk dat we kinderen hadden van 3 en 6 jaar)

- Zwembad was overbezet. Externe en groepen hebben toegang tot het zwembad. Geen plaats rond en in het zwembad

- "La plage" beschikt over een apart zwembad dicht bij de zee waar wij geen toegang hadden.

- Geen dampkap in het huis

Spijtig want is een mooi vakantiepark.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

fantastische omgeving en park

rene
28-3-2017
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Hele leuke sfeer op park, boek wel een huisje dat iets ruimer is dan opgegeven aantal personen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Prima park bij mooi weer

Gezin met kindern
8-9-2016
  • Onderkomen5
  • Activiteiten4

Het park ziet er netjes uit, ook auto vrij is prettig met kinderen. Maar er zijn ook zeker wel minpunten. Alleen Franstalig, weinig animatie, snackbar geen 15 min voor sluiting geen friet meer omdat de keuken al schoon is gemaakt! Huisjes zijn erg klein, wij zaten in een 8 pers huisje aan het water maar je had maar 1 twee pers bank een 2 losse stoelen. Ook de eettafel was maar ruimte voor 6 pers. Maar het meest vervelende waren de Veel te harde bedden. Zijn hierdoor een nacht eerder naar huis gegaan.

Prachtige locatie

Rogier Duurkoop
10-5-2016
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Appartement was ruim en schoon. Voorzieningen waren goed. Het zwembad was geweldig met flinke golven op geplande tijden.

De receptie sprak een heel klein beetje Engels. Zou beter kunnen om de gasten zo meer over de mogelijkheden te informeren.

De omgeving is erg mooi. Midden in de duinen, dicht bij het strand (met de auto) want met de kinderwagen door de duinen is niet te doen.

Parkeren bij het appartement is niet mogelijk, dus je moet wel de bagage er naar toe dragen (er staan karretjes bij het parkeren)

Heerlijke vakantie in Picardië bij Belle Dune

MP
10-8-2015
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7

Voor ons een heerlijke week bij Belle Dune, prachtig park met mooie huisjes. Mooi binnen en buitenzwembad (zwemshorts verboden, mag met zwembroek met pijpjes).

Ligt dicht bij het strand (5 min met auto) en ons huisje aan een meertje.

We hadden een 6 persoonhuisje aan Grand Lac. Perfect voor 4 personen (voor 6 pers. te klein). Met de rubberboot hebben de kinderen op het meer gevaren. Je mag er niet in zwemmen of vissen.

(Kinder)animatie isvin het Frans.

Elke dag vers brood bij het winkeltje en dat is paar minuten lopen vanaf Grand Lac (centrum). Vanaf de andere Quatiers ("wijken") een stuk verder lopen.

Bedden zijn erg hard en te kort voor iemand van 2 meter.

Verder is alles aanwezig in het huisje (behalve een paracol).

Stoelen niet heel confortabel. Al met al een prima week en de kinderen (8 en 6 jaar) willen volgend jaar weer.

Fris opgeknapte huisjes

Inge
20-4-2015
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Kleine huisjes, maar proper en helemaal vernieuwd. Mooie ligging. 40min wandelen door de duinen naar de zee. Wel wat harde bedden.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

goede vakantie

Nathasja Noort
23-8-2014
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Leuke vakantie gehad ondanks slecht weer. Heel veel Franse vakantiegangers en we zijn geen Nederlandse gezinnen tegengekomen. Hierdoor hebben de kinderen ( 9 en 10 jaar) niet met de animatie meegedaan want dit was ook in het Frans met alleen Franse kinderen. We zaten in La Place in het appartementencomplex in het centrum voor 7 personen. In de woonkamer stond hierdoor een slaapbank en een niet lekker zittende stoel. Voor 7 personen echt klein maar wij waren met zijn 4-en. Het is gehorig maar we hebben goed geslapen. Juist de centrale ligging is fijn. Het strand-treintje stopt voor de deur en je kan naar 2 plaatsen. Op het park zijn 2 restaurants waarvan 1 een soort take-away is. Andere restaurants zijn er niet in de buurt en het treintje rijdt maar tot 19 uur. Wil je elders eten dan ben je afhankelijk van een auto.

Nooit meer!!!!!!

Gwen van gorp
28-8-2013
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2

Vies, oud, afgeleefd, vuil!! Slechte zetelbedden, oud, zeer slecht geslapen hierdoor. Slechte geur in het gebouw waar onze studio was, schimmel..Hadden half pension dus ontbijt en diner;veel te duur voor hetgeen je krijgt, en veel te weinig, geen mogelijkheid om vb frietjes bij te bestellen, tenzij je misschien( weeral) supplement betaald. ALLES moest je bijbetalen. Zelfs voor de sleutel van de kluis op de kamer betaalden we 7€ voor 2 dagen.

De minigolf was helemaal afgeleefd, niets verzorgd, vuil, alsook de tennisbaan...

Het enige positieve was dat het personeel super vriendelijk was. Niks op aan te merken.