Zoover

Dirk
10-9-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We hadden vooraf gezien dat er wel wat slechte reviews waren, maar dit bleek onterecht. Het is mooi en verzorgd park met goede

kwaliteit/prijs verhouding. Veel te ontdekken in de omgeving en maar 3 uurtjes rijden vanuit Vlaanderen.

Zwembad mocht wel open zijn in de voormiddag ook.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Prettig verblijf, leuk uitzicht op het meertje

Marjan
17-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

We hebben met onze twee (volwassen) kinderen een 'superieur' huisje geboekt vanwege de ligging aan het water. Inderdaad een mooi plekje gekregen met uitzicht op één van de meertjes. Wij hadden een terras + uitloop naar gezamenlijk grasveld/tuin (er zijn ook huisjes met alleen een niet al te groot terras boven het water). Vanwege de opmerkingen in reviews een 6-persoons huisje voor 4 personen gehuurd, dat was prima. Voldoende zitruimte aan de tafels, prima slaapkamers met voldoende bergruimte. Alleen te weinig gemakkelijke stoelen binnen en buiten. Alles schoon. Goede keukeninventaris.

Personeel vriendelijk, 1x lekker gegeten in het restaurant. Nauwelijks gebruik gemaakt van de overigenvoorzieningen (zwembad oké maar op warme dagen erg druk).

Genoeg leuke restaurants in Quand-plage en Fort-Mahon-Plage. Fijn strand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Nooit meer!!

Astrid
26-8-2018

Een superieur huis voor 8 personen geboekt voor een beste prijs maar wat een tegenvaller en wat een spijt!

Een klein, vies, oud huisje, zeker niet voor 8 personen, ook niet voor 2 volwassenen en 4 kinderen. De zithoek had 4 plaatsen waarvan 2 oude, kapotte stoeltjes. De eethoek 6 krappe plekken. Het geheel is vervallen en zeer toe aan een opknapbeurt. Alle hoeken in het huis waren vies, roestige randen, in de badkamer aangevreten door het vocht.. De bedden kraken en zweten en zijn kort (1.80). Huizen zijn zeer toe aan onderhoud, verf bladdert eraf, scheuren in de muren. Het stinkt in huis.

Weinig te doen op het park, zwembad is leuk, mbv de pc vertaling konden we een pedalboot huren omdat de dame van de animatie geen Engels kon. Restaurant zeer duur in verhouding met de kwaliteit, sla zat vol met zand..

Blij dat een week om was en we een dag eerder naar huis zijn vertrokken. Never again..

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Zeer mooi aangelegd park

Gruiters
    14-8-2018
    • Activiteiten6

Mooi vakantiepark. Mooie ligging. Wij hadden geluk dat wij midden in het centrum zaten vlak bij het zwembad. Fatsoenlijk appartement. Klein, maar wel voldoende. WiFi is gratis. Met bijbetaling krijg je WiFi met snellere verbinding. Receptie tot 20.00 uur open is lang genoeg. Drukte is in elk binnenzwembad in Nederland. Ik denk nog wel drukker dan hier. Kortom een mooi vakantiepark met mooie zwembaden. Je dient je idd wel aan de regels van het zwembad te houden. De badmeester fluiten dan ook regelmatig. Maar dat is niet erg als je je gewoon aan de regels houdt. Het is idd een Franstalig park, maar ja je zit in Frankrijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Als je weet wat je kunt verwachten- PRIMA

Jeroen
    9-8-2018
    • Activiteiten5

De omgeving is mooi,huisje klein maar oké en de bedden wat ons vijf-en betrof wel hard, maar overigens prima om op te slapen. We hadden tussendoor schoonmaak, echt netjes weer op orde. Ook eventuele gebreken werden verholpen. Na een blikseminslag hadden we wat defecten, maar ook daar is keurig opvolging aan gegeven. Personeel is vriendelijk, en het zwembad is met een binnen- en buitenbad afdoende groot.De zomermarkt op Fort-Mahon op Di- en Vrij- is aan te bevelen. voor zover de + punten.

Het is een park gericht (alleen) op Fransen, met alle ' eigenaardigheden' van dien. De regeltjes rondom tijden, zwembad zijn wij Hollanders niet gewend. Erg stipt zijn ze niet als het op aanvang van iets aankomt, des te sneller zijn ze met het afronden er van. Het treintje reed de betreffende week niet- en de weer er na ook niet - en daarna? Erg jammer, en niks geen compensatie met 'iets'.

Zwembad druk, en met Engels kom je niet veel verder hier

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer met kinderen

Ewald kooijman
    26-7-2018
    • Activiteiten1

De omgeving is schitterend, huisjes leuk.

Maar de activiteiten zijn voor zo,n park te kleinschalig en ongeorganiseerd.

Alles gebeurt franstalig terwijl er engelsen,duitsers en Nederlanders op het park zitten.deze worden er dan ook niet bij betrokken.

Het is een beetje triest dat er bij een boys vs girls .zoals op het bord stond er alleen franstalige liedjes werden gevraagd.

Er is dan ook niemand buiten de receptie die fatsoenlijk engels spreektook niet van de animatie. Het zwembad is om 19.00 dicht en ook daar zijn geen activiteiten

Zoals aquajoggen waterpolo e.d.

Ander minpunt is dat ook in het hoogseizoen de receptie gewoon dicht is om 20.00u en dat we na drie dagen en twee keer vragen nog niet genoeg stoelen en een tafel met een kapotte poot op hebben.

Jammer we zijn ook in een vakantiepark geweest(wat volgens mij bij dezelfde groep hoort ) daar gebeurt dit wel dus daar hadden we wel op gerekend. DIT IS NU DUS IN HET HOOGSEIZOEN.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

Peter
    29-8-2017
    • Onderkomen1

We hadden voor 4 personen een huis geboekt met 2 slaapkamers en balkon. Eenmaal aangekomen kregen we een heel klein huisje met 1 slaapkamer. Onbegrijpelijk dat ze dit zelfs als 5 persoons appartement durven aan te bieden.

Ondanks dat we zwart op wit konden aantonen dat we toch echt een groter huis hadden geboekt, bleven zo volhouden dat we dat niet hadden gereserveerd. Daarop contact gezocht met ons boekingsburo die dan weer contact zou opnemen met dit verblijf. Echter, bij dit verblijf werd gewoon de telefoon niet opgenomen.

Toen er 's avonds ook nog eens onvoldoende dekens en kussen waren en er 's avonds niemand meer te bereiken is, hielden we het de volgende dag voor gezien.

Gelukkig had ondertussen ons boekingsburo ons toegezegd de reissom te vergoeden, maar dat we wel even een factuur moesten kunnen overleggen van dit verblijf. Echter toen we hadden aangegeven te gaan vertrekken wilde dit verblijf ons geen factuur geven.

Omdat we door omstandigheden slechts een weekje vakantie hadden, is deze behoorlijk in het water gevallen.

Moet wel toegeven dat het appartement schoon was. De tuin er omheen was een grote wildernis.

Plaatjes doen mooier aan dan werkelijkheid

J. van Braam
    17-9-2016

Park Belle Dune, Fort Mahon Plage. Mooi park en appartement is goed. Alles is aanwezig. Echter, bedden zij slecht. Horeca geen bediening. Restaurant matig eten voor te veel geld. Aanwezig supermarkt weinig aanbod en veel te duur. Zwembad mooi, maar wanneer je 1100 mensen erin laat dan is zwemmen er niet meer bij. Weinig vertier voor tieners. Verhuur van kano's en waterfietsen, zonde van je geld. Meer loopt dood aan alle kanten.

Helemaal geen leuke vakantie

Patricia Caeckaert
      26-8-2016
      • Onderkomen1
      • Activiteiten3

Week geboekt in half pension. Huisje veel te klein. Vreselijke bedden. Niet proper. Eten is helemaal niet lekker. Gaarkeuken. Veel te duur voor wat het is. Ontbijt wordt geserveerd in klein hoekje van restaurant. 1 koffiemachine voor iedereen die na elke 5 koppen koffie moet opwarmen. Eindeloze file. Voor het diner moet je s avonds reserveren. Ondanks dat je betaalde voor half pension. Anders risico van volzet te zijn? Wij logeerden op 20 min stappen van hoofdgebouw. Dus altijd met wagen op en af. In de namiddag naar aquapark gaan met de wagen is uitgesloten want parking gegarandeerd volzet. Personeel is vriendelijk en doet zijn best maar is duidelijk onderbemand. Voor ons appartement buiten lag vuil onderlaken van de vorige huurder. Lag er op t einde van de week nog! Nergens poetsploeg gezien in de buurt van ons mini-huisje. Nooit meer.

Nooit meer, degoutant vies superieur huisje!

Inge
      7-8-2016
      • Onderkomen2

Het huisje was zeer klein, maar vooral heel vies!

Er hing een vreselijk muffe geur, zetel hing vol zand en vuil, meubels waren gewoon afgeleefd, douchekop kon je niet omhoog hangen, want haakje was afgebroken. Er was een stuk afgebroken van de parlofoon, koffiezet was degoutant vies. De terrasmeubels hingen vol met vogelstr... en vol met stofnetten, allemaal heel uitnodigend om je verlof te starten. Hebben onze koffers zelfs niet uitgepakt en zijn onmiddellijk terug naar huis gereden (opnieuw 300 km)....