Zoover

niet voor herhaling vatbaar

a kramer
8-11-2008
  • Onderkomen2

ziet er leuk uit aan de buitenkant, veel te klein voor aantal personen, smoezelig en verouderd, badkamers erg klein en onpraktie's, het eten in het restaurant niet te eten en maar te zwijgen over de huiswijn die geschonken word, snap niet dat dit park vol kan zitten, prijs/kwaliteit klopt voor geen meter, voor de jeugd niks te beleven.

Gereisd Familie in oktober 2008

Prima vakantiepark

Bianca van der Zee
23-9-2008

Belle Dune is een mooi vakantiepark alleen zijn er een paar puntjes ter verbetering. Zo zijn de lantarenpalen 's avonds niet aan en word je van het door het park verlicht door iemand met een zaklamp die geen woord zegt. De huisjes schreeuwen om een likje verf en sommige delen van de weg mogen wel eens opnieuw gestraat worden. Verder is het een prima park alleen viel het ons tegen dat bijna niemand daar Engels spreekt terwijl je toch wel verwelkomt word in het Engels.

Wat een enorme afknapper!!!!!!!

Nils Timmermans
7-9-2008
  • Onderkomen1

Deze zomer 2 weken (04-07/19-07) doorgebracht op dit park met redelijk weer. Met zijn 6en (4 kids en wij) in een 6 persoons huisje is echt kamperen tegen de hoofdprijs. Bedden slecht, te weinig inventaris, ligging zonder veel privacy.

Faciliteiten op het park waardeloos en klantonvriendelijk.

In de omgeving erg weinig te beleven of je moet bereid zijn om meer dan een uur in de auto te zitten.

Nee helaas, wij komen hier niet meer terug.

leuk uitziend vakantiepark nabij zee

Pierre
18-8-2008

Voor de 2de maal bezochten wij dit park in de mei-vakantie. Dit jaar erg getroffen met het weer, daarom konden wij onszelf beter vermaken. Leuk huisje aan het meer, niet superschoon, maar wel netjes oogend. Fietsen gehuurd op het park, helaas valt er weinig in de directe omgeving te fietsen, tenzij je tochten wilt maken van minstens 20 km. Quend is naastgelegen plaats vol met bleke Engelsen. Fort Mahon is leukere plaats, met lekkere visrestaurants en wat winkeltjes. Eten op het park is duur en niet lekker! Bij de golfclub op het park WEL lekker en tevens mooi terras! Geen animatie gedurende mei-vakantie. Zwembad niet gehele dag geopend!!

Een verblijf waarbij je jezelf goed moet kunnen vermaken!

Teleurstellende vakantie

Fam. Jak
16-8-2008

Vies, klein huisje. Je moet zittend douchen, kan de douchekop niet ophangen. Verouderd park. Weinig onderhoud aan de waterfietsen. Het water in het park was heel groen, dode vissen en er waren waterratten. Het eten in het restaurant op het park was matig. Weinig te doen in de omgeving, behalve als je van golfen houdt. Zwembad is super. Animatie uitsluitend in het frans. Een belemmering voor kleine kinderen. Wij vonden het geen aanrader en zeker niet voor de prijs van € 1.500,00 voor één week (2 volw. + 3 kinderen).

Voor ons grandioos

Jan en Marianne Bommer
15-8-2008
  • Onderkomen10

We zijn met zijn viertjes (2 volwassenen en 2 kinderen van 13 en 16) op t laatste moment naar Belle Dune geweest. Wel duur maar zeker de moeite waard. Mooi en voor ons ruim genoeg huisje met 2 balkons en alles er op en er aan. Nieuwe TV / VW / Magnetron etc. Vriendelijke service, wel franstalig, maar ja, je gaat per slot van rekening ook naar Frankrijk, dus doe je huiswerk. Gezellige omgeving en een hoop lekkere restaurantjes (vooral veel vis). We hebben zeker genoten en wat betreft ons een aanrader.

dit nooit meer!

Y.D.
10-8-2008
  • Onderkomen4

Komen eerder terug van dit park. Staat allemaal niet in verhouding tot de prijs die je in augustus moet betalen. Personeel van zwembad zéér onvriendelijk, huisje erg klein en niet bepaald schoon, annimatie alleen leuk voor de "goed frans sprekenden", kortom, zag er leuk uit maar stelde niet veel voor. Omgeving is een trieste bedoening, zelfs wanneer je enkel van natuur wilt genieten. Enige stad die wij nog leuk vonden was Boulogne sur Mer. Maar goed, besef ook wel dat alles relatief is en smakken verschillen en dat wij toch iets te snel de vrij-uit gids hebben vertrouwd.

erg krap

Inge
2-8-2008
  • Onderkomen6

De gehuurde zespersoons "villa" was zelfs voor vier personen erg krap bemeten. Het tv-toestel was in verhouding helemaal petieterig. Staand douchen alleen mogelijk met je hoofd naast je romp. Kinderen hebben hele vakantie geniest (allergisch). Jammer.

Pluspunten waren er ook hoor: schoon huisje, leuke fietstocht op goede huurfietsen, park ziet er leuk uit, vriendelijk personeel (spreekt Engels), leuke dorpjes en prachtig strand. Handdoeken, eindschoonmaak en beddengoed inclusief.

Goed verzorgd park!

L.
27-7-2008
  • Onderkomen7

Het huisje is wat klein.... maar op zich wel te doen. Het park is mooi gelegen. Het huisje zag er heel schoon uit. De meeste dingen (zoals magnetron) leek nieuw. Van de animatie moet je niet echt veel verwachten.

Gereisd Familie in juli 2008

Te klein verblijf voor teveel geld

M. Vriens
27-7-2008
  • Onderkomen4

Park ziet er leuk uit, schattige huisjes rond aardig meertje. Maar ons appartement voor 4-5 personen is te klein voor 2 met baby. Babykit gereserveerd maar niet aanwezig. Bij de receptie alsnog een fleswarmer en opschroef-kinderstoel gekregen. Lift gaat net stuk als wij met bagage naar de 2e verdieping moeten - alles over de trap naar boven gesjouwd :-( Piepklein keukenblokje, verder klein slaapkamertje met klein 2-persoons bedje. Geen plaats voor kinderbedje. Er worden best veel activiteiten georganiseerd (clown, filmavond, kinderspelletjes, bazaar, toneel met vuurwerk) maar alles in het Frans. Niet voor ons dus. Dorpje Fort Mahon is leuk voor een uurtje, Amiens is een mooie stad maar wel een dik uur rijden. Abdij en tuinen van Valloires zijn aardig, rest van de omgeving is niet veel te doen. Conclusie: park ziet er leuk uit maar veel te duur voor wat je krijgt.