Zoover

Vakantiepark
5,9

• Activiteiten5,7
  • Onderkomen6,4

Heerlijk park, schoon, rustig, mooie omgeving

Harry
24-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het huisje 4/5 personen is ruim genoeg voor twee, een gezin met twee kinderen zou ik adviseren om een huisje voor 6/8 personen te kiezen.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Het park zelf viel tegen...

robert
3-9-2016
  • Activiteiten5

Wij waren met een hond en die kan zich daar goed uitleven. Het park zelf viel tegen. Geen sfeer en gelukkig hadden wij een huisje tegenover het zwembad, waar we dagelijks gebruik van maakte. Wordt goed onderhouden en voldoende ligbidden. Wifi is een ramp. Huisje was voor twee personen goed en bedden wel te hard. Afgesloten parkeer terrein. strand wel in de buurt maar wel een verpauperde omgeving. Goed voor een week, maar niet langer.

Slechte Wifi service

Marianne
26-5-2015

Externe provider laat je € 20 per week betalen en levert vervolgens geen verbinding. Lossen het ook niet op bij klachten.

Als je Internet in je eigen accommodatie echt belangrijk vindt is dit niet de ideale plek.

Gereisd Met partner in mei 2015

6e keer naar Belle Dune

peter
    6-7-2011
    • Onderkomen9

Het kwam plotsklap op om na afgelopen mei nogmaals naar Belle Dune te gaan voor een lang weekend. Aan alle wensen kon voldaan worden en we verbleven van 1/7 t/m 4/7 weer in de wijk "les maisons de la plage". Ons 5 a 6 persoons huisje leek wel of het nog nooit was gebruikt, zo nieuw kwam het over. De bedden waren voor ons opgemaakt.

Deze keer zaten we tegenover het openlucht zwembad. Voor ons een overbodig iets, maar het oogde gezellig. Het weer werkte daar ook aan mee. Op een paar minuten afstand in de hoofdstraat van Quand is de beste boulangerie van Frankrijk. Nooit een betere baquette geproefd.

Het waren weer geslaagde dagen in Belle Dune.

Heerlijk, rustig, prachtige omgeving

Harry
    27-5-2011
    • Activiteiten8

Voor de derde keer een weekje vakantie gehad, en weer genoten, Het park heeft alles wat je wenst, de bediening is vriendelijk, de service is goed, de huisjes zijn schoon, de omgeving is mooi en de golfbaan is super, wij komen hier zeker nog een keer

Gereisd Met partner in mei 2011

Voor 5e keer Belle Dune.

Peter
    17-5-2011

Opnieuw naar Belle Dune. Ideaal voor een korte vakantie, het is slechts 4 uur rijden.

Op verzoek kregen we een huisje toegemeten in de wijk "les maisons de la plage". Dat was ons verleden jaar goed bevallen. We hebben niets met het zwemdad of ander vermaak. Ons huisje was ook deze keer (fotos) prima verzorgd. Keuze uit 19 kanalen TV, waaronder Frankrijk, Polen, Spanje, Italië, Duitsland en voor ons gelukkig BBC1 en BBC2.

Boodschappen op loopafstand (Quand) en eten in Fort Mahon Plage. Mooie tripjes naar Montreuil (waar Victor Hugo zijn inspiratie opdeed), Le Treport (krijtrotsen), Le Crotoy (Baie de Somme) etc.

Voor het 4e jaar achtereen naar Belle Dune.

peter
    10-5-2010
    • Onderkomen9

Het zal duidelijk zijn dat wij niets van doen hebben met alle kritiek.

Wij vroegen om een huis met balkon, dat was handig met de hond. Daar werd het nodige werk in gestopt en met twee uurtjes geduld konden we die ook krijgen, want er moest een schoonmaakploeg opgetrommeld worden. Een vriendelijk aanbod, maar vonden het ook wel een beetje te veel van het goede. We gingen akkoord met het eerder toegewezen huis van 6 personen in de wijk “Les maisons de la Plage”.

Deze wijk is nieuw en ligt richting Quend Plage.

De huisjes liggen ook hier om een meer en er is een openlucht zwembad.

Het ongemak dat deze wijk op afstand ligt van de “Coeur de Village” wordt teniet gedaan doordat bakker, supermarkt, restaurants etc, te vinden zijn op loopafstand binnen Quend Plage. En de zee is niet meer dan de hoofdstraat uitlopen.

We waren er van 1/5 t/m 8/5. Ondanks de kou was het (weer) een geweldige week en hebben we genoten van alle comfor in de “maison” en van de mooie omgeving.

Voor de 3e keer Belle Dune

Peter
    9-8-2009

Zoals ik al schreef op 2-2-09 zijn we voor de 3e keer naar Belle Dune geweest.

We hadden wederom een schitterend huisje 5/6 personen en deze keer lag het huisje (5/6 personen) aan het begin van de duinwandeling naar Mahon Plage of Quend. Dat kon niet beter, want zo bleven we zo veel mogelijk met de honden buiten het park. Verschil met verleden jaar? Het restaurant had een andere uitbuiter en dat was een vooruitgang. Nog voor diegene die anders schrijven: bij de receptie spreekt men ook Engels. Maar is dat een must? In Engeland spreekt men over het algemeen ook geen Frans.

Een park met veel natuur, rust en comfort.

wibo burgers
    26-6-2009
    • Onderkomen8

Samen met mijn vriendin bezocht ik van 13 tot 20 juni 2009 het vakantiepark Belle Dune in Fort Mahon Plage (Picardië). Het eco-vakantiepark is fantastich gelegen: je bent helemaal in de natuur! De huisjes zijn goed, maar de uitrusting ervan heeft enkele minpunten. Zo vertoonde de vaatwasser kuren, een waterkoker (handig i.v.m. electrisch koken) moesten we lenen van de receptie en echte wijnglazen ontbraken... De mensen van de receptie waren erg aardig, dat wel. Het park heeft een aquapark en een golfbaan, maar daar zijn we niet geweest. Zo'n weekje in juni kost 900 euro, nogal aan de prijs dus.

Erg leuk opgezet.

A. Boisson
    4-6-2009
    • Onderkomen7
    • Activiteiten7

Mooi aangelegd in de vrije natuur. Heerlijk om langs het enorme strand te wandelen of in de duinen te fietsen. En over de grootte van de woningen: wie in Frankrijk een huisje boekt moet weten dat hij niet in een kasteel terecht komt...

Gereisd Met partner in september 2008