Zoover

• Onderkomen6,4

Slechte Wifi service

Marianne
26-5-2015

Externe provider laat je € 20 per week betalen en levert vervolgens geen verbinding. Lossen het ook niet op bij klachten.

Als je Internet in je eigen accommodatie echt belangrijk vindt is dit niet de ideale plek.

Gereisd Met partner in mei 2015

Fris opgeknapte huisjes

Inge
    20-4-2015
    • Onderkomen8
    • Activiteiten8

Kleine huisjes, maar proper en helemaal vernieuwd. Mooie ligging. 40min wandelen door de duinen naar de zee. Wel wat harde bedden.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

goede vakantie

Nathasja Noort
    23-8-2014
    • Onderkomen7
    • Activiteiten8

Leuke vakantie gehad ondanks slecht weer. Heel veel Franse vakantiegangers en we zijn geen Nederlandse gezinnen tegengekomen. Hierdoor hebben de kinderen ( 9 en 10 jaar) niet met de animatie meegedaan want dit was ook in het Frans met alleen Franse kinderen. We zaten in La Place in het appartementencomplex in het centrum voor 7 personen. In de woonkamer stond hierdoor een slaapbank en een niet lekker zittende stoel. Voor 7 personen echt klein maar wij waren met zijn 4-en. Het is gehorig maar we hebben goed geslapen. Juist de centrale ligging is fijn. Het strand-treintje stopt voor de deur en je kan naar 2 plaatsen. Op het park zijn 2 restaurants waarvan 1 een soort take-away is. Andere restaurants zijn er niet in de buurt en het treintje rijdt maar tot 19 uur. Wil je elders eten dan ben je afhankelijk van een auto.

Nooit meer!!!!!!

Gwen van gorp
    28-8-2013
    • Onderkomen1
    • Activiteiten2

Vies, oud, afgeleefd, vuil!! Slechte zetelbedden, oud, zeer slecht geslapen hierdoor. Slechte geur in het gebouw waar onze studio was, schimmel..Hadden half pension dus ontbijt en diner;veel te duur voor hetgeen je krijgt, en veel te weinig, geen mogelijkheid om vb frietjes bij te bestellen, tenzij je misschien( weeral) supplement betaald. ALLES moest je bijbetalen. Zelfs voor de sleutel van de kluis op de kamer betaalden we 7€ voor 2 dagen.

De minigolf was helemaal afgeleefd, niets verzorgd, vuil, alsook de tennisbaan...

Het enige positieve was dat het personeel super vriendelijk was. Niks op aan te merken.

Leuke vakantie

Theo
    14-8-2013
    • Onderkomen8
    • Activiteiten6

Leuke vakantie gehad. Door de revieuws hier getwijfeld maar toch geboekt. Het park is opgedeeld in verschillende groepen met huisjes. Wij zaten in Maison Plage wat op een min. of 20 lopen is van het hoofd complex waar het golfslagbad, winkel e.d. is. Bijkomend voordeel van deze groep huisjes is dat zij als enige nog een extra zwembad hebben en het strand op 5 min. lopen is. Prima huisjes zeer schoon de woonkamer was voor 4 personen groot genoeg maar ik kan me wel voorstellen dat bij meer personen deze wat krap is. Op hun eigen website staan 3 sterren maar ik heb in menig 5 sterren camping in een sta caravan gezeten die het bij lange na niet haalde t.o.v. deze huisjes.In de directe omgeving is niet zoveel te doen, je zit al gauw een uur in de auto om wat toeristiche dingen te bekijken. Een minpunt voor sommige mensen zouden de wat harde bedden kunnen zijn, en het huisje is iets gehorig (alleen benden verdieping) de kinderanimatie was betaald. Al met al zeer tevreden over ons verblijf.

Weinig voor veel!

GuustFlater
    12-8-2012
    • Onderkomen4

Op de ligging is niets aan te merken, echter de huisjes zijn zo klein dat je niet even ontspannen kunt zitten. De woonkamer heeft een slaapbank en 1 rieten stoel verder een eetgelegenheid met stoelen waarop je niet echt een hele avond kan zitten.

De beloofde wifi (zakelijk noodzakelijk) is niet "tijdelijk" toegankelijk we kunnen bij de receptie wel onze mail op halen door daar in te loggen met een speciale code helaas ook dit lukt niet. Bij boeking is gevraagd om een huisje met balkon ivm een dobberman als preferentie bij de boeking op gegeven . Wat blijkt ter plekken kunnen ze je wel omboeken maar dan moet je wel

€ 300 bij betalen voor een huis met balkon.

Al met al een zeer teleurstellende ervaring.

Bst goede vakantieplek

Birgit
    8-8-2012
    • Onderkomen6
    • Activiteiten6

Bungalow klein, wel goed schoon! Tuin, zeer weinig privacy! Bedden zeer hard! Badkamer prima!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Dit nooit meer!!!

monique
    20-7-2012
    • Onderkomen1
    • Activiteiten1

wij waren met z'n 6e in een huisje, De woonkamer is veelste klein voor 6 personen! Ook in de keuken kan je maar in je eentje in staan. Op de (slaap)bank konden 2 mensen zitten, dan waren er nog 2 rot zittende rieten stoeltjes.Buitenaccomondatie was heel vies.De tafel was zo klein dat er ook hier weer 4 mensen aan konden zitten.De tv was 20cm bij cm en alleen maar i het Frans.Het zwembad viel ook tegen,het ging al 19.00 dicht!Dus na een daagje uit kon je geen verfrissende duik meer nemen.Ook de mensen die er werken zijn totaaal niet vriendelijk!Ze kunnen ook totaal geen Engels! En houden ook totaal geen rekening met mensen die niet zo goed zijn in Frans.Ook de tennisbaan en het voetbal(hokje) is niet ook aan te zien, het is allemaal vergaan, en totaal niet bijgehouden. De huisjes zijn overigens ook erg gehorig, en aande buitenkant heel erg vies! Ook ons balkon lag vol met vogelpoep! ETC.ETC.VRESELIJK!!

Wij gaan hier echt nooit meer heen! Heel jammer, want hebben er veel voor betaald!

Iets meer van verwacht

Van Doorn
    13-8-2011
    • Onderkomen6
    • Activiteiten7

Belle Dune is een groot opgezet vakantiepark met ruim voldoende activiteiten. Huisjes zijn goed verzorgd maar helaas aan de kleine kant (met name de slaapkamers). De bedden zijn erg hard en eveneens klein van formaat. Het restaurant scoort onvoldoende: slecht eten en vrij prijzig. De toiletten van het zwembad waren ronduit smerig. De twee indoor tennisbanen zijn in orde maar wel sprake van een vervelende lichtinval vanwege de beraming in de deuren. Receptiepersoneel is erg vriendelijk en je kunt er goed terecht met vragen. De ligging van het park is prima. Je kunt veel te voet overbruggen (centrum, strand). Fort -Mahon heeft een aardige hoofdstraat. In de omgeving is echter niet veel te beleven.

nooit meer

fam.ever
    10-7-2011
    • Activiteiten3

een mooi park om aan de buitenkant te zien,de huisjes zijn wat minder.

we hadden een 5/6 persoons huis maar voor 4 personen wel heel erg klein en daarom wel erg duur.het zwembad vonden de kinderen 10 en 12 wel leuk alleen vonden ze het jammer dat het zo vroeg dicht was om 19.00uur.

'avonds was er voor de kinderen niet veel te doen en verveelde ze zich al snel en tv kijken was ook geen optie want die was alleen met franse zenders.overdag was er wel animatie maar alleen in het frans.

wat betreft het personeel vind ik wel dat ze ook goed engels moeten kunnen spreken als ze dat willen en vooral omdat dit park ook via centerparcs verhuurd gaat worden want het lijkt wel of ze gewoon engels niet willen begrijpen en ja frans spreken we niet.

onze kinderen waren blij dat we weer naar huis gingen en willen dan ook niet meer terug naar dit park zolang er niks te doen is in een taal die ze dan ook begrijpen.