Zoover

Ruud Vervaart
18-6-2018
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5

Huizen zijn ontzettend klein, niet praktisch ingericht en zeker ook niet echt gebruiksvriendelijk. De staat van onderhoud is gewoon slecht. De vloer plakte bij aankomst en er hing een penetrante geur. Keukentje is zeer onhandig en je kunt er niet eens met 2 staan. Er is zeker sprake van achterstallig onderhoud. Zowel binnen als buiten het huis. En dan hadden wij nog de meest luxueuze uitvoering van huis.

Al met al een dikke onvoldoende . Het weer vergoedde veel!

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Social Room, REPUTATION MANAGER, 21-6-2018

Beste Ruud,

Bedankt voor het verblijven op onze Village Club Belle Dune residentie in het prachtige Picardië en voor het delen van uw ervaringen.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u uw cottage niet in een goede staat heeft aangetroffen. Wij nemen uw feedback ter harte en zullen deze meenemen in de aanpassingen die wij op onze residentie uit zullen voeren.

Het is fijn dat het weer zo mee zat en u heerlijk van de zon heeft kunnen genieten. Hopelijk heeft u veel plezier in het zwembad gehad en leuke uitstapjes in de omgeving gemaakt, zoals wandelen langs de baai van de Somme. Wij kunnen ons voorstellen dat de omgeving ook een dikke plus is.

Met vriendelijke groet,

Het Pierre & Vacances Village Club Belle Dune team

Nooit meer

Peter
29-8-2017
  • Onderkomen1

We hadden voor 4 personen een huis geboekt met 2 slaapkamers en balkon. Eenmaal aangekomen kregen we een heel klein huisje met 1 slaapkamer. Onbegrijpelijk dat ze dit zelfs als 5 persoons appartement durven aan te bieden.

Ondanks dat we zwart op wit konden aantonen dat we toch echt een groter huis hadden geboekt, bleven zo volhouden dat we dat niet hadden gereserveerd. Daarop contact gezocht met ons boekingsburo die dan weer contact zou opnemen met dit verblijf. Echter, bij dit verblijf werd gewoon de telefoon niet opgenomen.

Toen er 's avonds ook nog eens onvoldoende dekens en kussen waren en er 's avonds niemand meer te bereiken is, hielden we het de volgende dag voor gezien.

Gelukkig had ondertussen ons boekingsburo ons toegezegd de reissom te vergoeden, maar dat we wel even een factuur moesten kunnen overleggen van dit verblijf. Echter toen we hadden aangegeven te gaan vertrekken wilde dit verblijf ons geen factuur geven.

Omdat we door omstandigheden slechts een weekje vakantie hadden, is deze behoorlijk in het water gevallen.

Moet wel toegeven dat het appartement schoon was. De tuin er omheen was een grote wildernis.

fantastische omgeving en park

rene
28-3-2017
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Hele leuke sfeer op park, boek wel een huisje dat iets ruimer is dan opgegeven aantal personen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Plaatjes doen mooier aan dan werkelijkheid

J. van Braam
17-9-2016

Park Belle Dune, Fort Mahon Plage. Mooi park en appartement is goed. Alles is aanwezig. Echter, bedden zij slecht. Horeca geen bediening. Restaurant matig eten voor te veel geld. Aanwezig supermarkt weinig aanbod en veel te duur. Zwembad mooi, maar wanneer je 1100 mensen erin laat dan is zwemmen er niet meer bij. Weinig vertier voor tieners. Verhuur van kano's en waterfietsen, zonde van je geld. Meer loopt dood aan alle kanten.

Prima park bij mooi weer

Gezin met kindern
    8-9-2016
    • Onderkomen5
    • Activiteiten4

Het park ziet er netjes uit, ook auto vrij is prettig met kinderen. Maar er zijn ook zeker wel minpunten. Alleen Franstalig, weinig animatie, snackbar geen 15 min voor sluiting geen friet meer omdat de keuken al schoon is gemaakt! Huisjes zijn erg klein, wij zaten in een 8 pers huisje aan het water maar je had maar 1 twee pers bank een 2 losse stoelen. Ook de eettafel was maar ruimte voor 6 pers. Maar het meest vervelende waren de Veel te harde bedden. Zijn hierdoor een nacht eerder naar huis gegaan.

Het park zelf viel tegen...

robert
    3-9-2016
    • Onderkomen8
    • Activiteiten5

Wij waren met een hond en die kan zich daar goed uitleven. Het park zelf viel tegen. Geen sfeer en gelukkig hadden wij een huisje tegenover het zwembad, waar we dagelijks gebruik van maakte. Wordt goed onderhouden en voldoende ligbidden. Wifi is een ramp. Huisje was voor twee personen goed en bedden wel te hard. Afgesloten parkeer terrein. strand wel in de buurt maar wel een verpauperde omgeving. Goed voor een week, maar niet langer.

Helemaal geen leuke vakantie

Patricia Caeckaert
    26-8-2016
    • Onderkomen1
    • Activiteiten3

Week geboekt in half pension. Huisje veel te klein. Vreselijke bedden. Niet proper. Eten is helemaal niet lekker. Gaarkeuken. Veel te duur voor wat het is. Ontbijt wordt geserveerd in klein hoekje van restaurant. 1 koffiemachine voor iedereen die na elke 5 koppen koffie moet opwarmen. Eindeloze file. Voor het diner moet je s avonds reserveren. Ondanks dat je betaalde voor half pension. Anders risico van volzet te zijn? Wij logeerden op 20 min stappen van hoofdgebouw. Dus altijd met wagen op en af. In de namiddag naar aquapark gaan met de wagen is uitgesloten want parking gegarandeerd volzet. Personeel is vriendelijk en doet zijn best maar is duidelijk onderbemand. Voor ons appartement buiten lag vuil onderlaken van de vorige huurder. Lag er op t einde van de week nog! Nergens poetsploeg gezien in de buurt van ons mini-huisje. Nooit meer.

Nooit meer, degoutant vies superieur huisje!

Inge
    7-8-2016
    • Onderkomen2

Het huisje was zeer klein, maar vooral heel vies!

Er hing een vreselijk muffe geur, zetel hing vol zand en vuil, meubels waren gewoon afgeleefd, douchekop kon je niet omhoog hangen, want haakje was afgebroken. Er was een stuk afgebroken van de parlofoon, koffiezet was degoutant vies. De terrasmeubels hingen vol met vogelstr... en vol met stofnetten, allemaal heel uitnodigend om je verlof te starten. Hebben onze koffers zelfs niet uitgepakt en zijn onmiddellijk terug naar huis gereden (opnieuw 300 km)....

Prachtige locatie

Rogier Duurkoop
    10-5-2016
    • Onderkomen10
    • Activiteiten10

Appartement was ruim en schoon. Voorzieningen waren goed. Het zwembad was geweldig met flinke golven op geplande tijden.

De receptie sprak een heel klein beetje Engels. Zou beter kunnen om de gasten zo meer over de mogelijkheden te informeren.

De omgeving is erg mooi. Midden in de duinen, dicht bij het strand (met de auto) want met de kinderwagen door de duinen is niet te doen.

Parkeren bij het appartement is niet mogelijk, dus je moet wel de bagage er naar toe dragen (er staan karretjes bij het parkeren)

Heerlijke vakantie in Picardië bij Belle Dune

MP
    10-8-2015
    • Onderkomen6
    • Activiteiten7

Voor ons een heerlijke week bij Belle Dune, prachtig park met mooie huisjes. Mooi binnen en buitenzwembad (zwemshorts verboden, mag met zwembroek met pijpjes).

Ligt dicht bij het strand (5 min met auto) en ons huisje aan een meertje.

We hadden een 6 persoonhuisje aan Grand Lac. Perfect voor 4 personen (voor 6 pers. te klein). Met de rubberboot hebben de kinderen op het meer gevaren. Je mag er niet in zwemmen of vissen.

(Kinder)animatie isvin het Frans.

Elke dag vers brood bij het winkeltje en dat is paar minuten lopen vanaf Grand Lac (centrum). Vanaf de andere Quatiers ("wijken") een stuk verder lopen.

Bedden zijn erg hard en te kort voor iemand van 2 meter.

Verder is alles aanwezig in het huisje (behalve een paracol).

Stoelen niet heel confortabel. Al met al een prima week en de kinderen (8 en 6 jaar) willen volgend jaar weer.