Zoover
Camping La Croix du Vieux Pont

Camping La Croix du Vieux Pont

6,2

Wij gaan hier echt heen voor ons dochtertje.

Mick Blok
12-5-2019

Het is niet heel schoon. Sommige stukken zwerfvuil lagen de gehele drie weken

tijdens ons verblijf op de straten van de camping zonder opgeruimd te worden

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping, niet heel luxe, leuk voor uitstapje

Francisca
6-5-2019

Camping is prima.

Zwembad leuk voor kinderen.

Staat een kap over, welke open kan met mooi weer.

Zit een buitenbad bij, was nog niet open in mei.

Heeft klein winkeltje en bakker voor dagelijkse dingen. Voor grotere boodschappen beter naar plaatselijke intermarche in dorp.

Verder heeft de camping tafeltennistafels, overdekt voetbalveld, gratis te gebruiken.

Verder kost alles wat je wil doen geld.

Midgetgolf, bowlen, kleine indoor speeltuin, lasergamen, kano, waterfiets huren. Vijver om te vissen.

Wij zaten in een stacaravan dus kan niks zeggen over het sanitair.

In buurt uitzichttoren te beklimmen, kasteel te bezoeken.

Dagje Parijs erg leuk. 1 uur en 15 min rijden vanaf camping. parkeer in buitenwijk. Koop dagkaart voor openbaar vervoer en via Google maps in typen waar je heen wilt en op OV zetten dan zie je precies waar je heen moet en welke bus/metro je moet nemen.

Parc Astérix is ook heel leuk pretpark voor een dagje uit.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Nooit meer

De Jong
6-5-2019

Zo jammer van de hygiëne en het achterstallige onderhoud. Super mooie grote camping. Veel activiteiten, prima om een week te vertoeven. Alleen het zwembad heeft ontzettend veel achterstallig onderhoud en is gewoon smerig. In Nederland zou deze direct gesloten moeten worden wat echt jammer is want het is echt leuk opgezet. Ook bij de tafeltennistafels en de voetbalkooi is het gewoon smerig. Zo stoffig er wordt gewoon niet geveegd of schoon gemaakt. Meubilair caravans laat te wensen over. Onze tuintafel was bijvoorbeeld volledig gescheurd. Dus we konden hier geen gebruik van maken. Deze camping zou makkelijk een 8 kunnen halen mits ze het achterstallige onderhoud en de hygiëne onder controle krijgen.

Goede keuze

Monique
5-5-2019

Camping was prima, stacaravan was goed. De kleedhokjes bij het zwembad waren erg beschimmeld, zwembad zelf was oké.

Nog niet alles was open omdat het seizoen nog moest beginnen.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Mooie, groene camping met veel faciliteiten

Annemarie
3-5-2019

Wij vonden het een ruim opgezette, verzorgde en groene camping. Ruime staplaatsen. Her en der leuke speeltuintjes. Via een touroperator hadden wij een mobilhome type Azur geboekt. Deze was prima. Vriendelijk campingpersoneel. Aanrader is de beautysalon. Hygiëne in kleedruimte zwembad laat te wensen over. Zwembad zelf was prima.

Disney en Parijs was 1,5 uur rijden zonder vertraging. Langer dus dan de brochures aangeven. Chateau Pierrefonds - op 17 kilometer van de camping - vonden wij erg mooi en ook leuk voor kinderen.

Mooie vakantie

Fam Everts
1-5-2019

Mooie enorm grote camping.

Zwembad is eigenlijk wat te koud water, maar verder wel leuk. De kinderen kunnen zich hier prima vermaken. De drankjes zijn net als in heel Frankrijk niet goedkoop.

Prima uitgangspositie om Parijs te bezoeken. Wij hebben geparkeerd bij Val d’Europe (€5) en toen Paris visité kaartjes gekocht voor 1 dag Parijs, deze zijn niet goedkoop maar super handig voor RER/metro/bus.

Inkopen is goed te doen bij Inter Marché 1 km verderop in Vic sur Aisne.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Fijne vakantie met ons gezin.

Esther
1-5-2019

Een mooie camping met veel voorzieningen voor de kinderen.

Het zwembad is erg leuk de andere spel voorzieningen ook. Alleen wel jammer dat je voor alles betaald zelfs voor gebruik van trampoline of springkussen. De camping is erg netjes er is goede horeca en een fijne winkel en bakker, al is de winkel in het dorp wel goedkoper.

Danielle
28-4-2019

Super leuke en gezellige camping . Veel te doen voor jong en oud. Huisjes waren ook super. We gaan zeker weer een keer hier naar toe.

Fantastisch!

René van der Linden
21-4-2019

Geweldige camping, minste plaatsen zijn ook nog ruim voldoende, goede zwembaden, genoeg te doen, ook uitstapjes vanaf de camping!!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Te groot!

Lams Paulette
    15-4-2019

Mooi Vakantiepark. Wel héél groot, klein stadje eigenlijk straatnamen incluis. Auto nodig om je te verplaatsen in het park. Alle activiteiten zijn extra bij te betalen en prijzig. Zwembad is inbegrepen in de prijs. Wifi is betalend. Ik betaalde aan "Wifirst" 34,00€ voor internet gedurende 1 week op 3 toestellen. Het werkte ok de eerste dag, daarna continu problemen, geen internet tenzij in de centrale gebouwen en zelfs dan niet altijd.

Men waant er zich in Engeland want het wemelt er van de Engelsen.

Park is wel goed onderhouden.

Gereisd in april 2019.